![]() |
checklist lanparty [vul maar aan/af]
Vul maar aan als ik nog wat mis, of als ik iets erbij heb gezet wat niet nodig is.
Kast (cd's uit de drive) Monitor VGA-kabel Stroom Stroomkabel kast Stroomkabel monitor Stekkerblok Evt. extra verlengsnoer Input Toetsenbord Muis/trackball Muismat Evt. - Polssteun - Joystick - (nieuwe) batterijen voor muis/toetsenbord Geluid koptelefoon; dit liever dan boxen, als je deze echt niet hebt: Boxen (incl benodigde kabels) (Geen subwoofers / gettoblasters) Evt audioverlengsnoer (kasten moeten op de grond) UTP-kabel (niet te kort!!!) Lege CD's (voor als je een brander hebt) Software Windows installatie cd of .cab files op harddisk Drivers voor video-, geluids-, en netwerkkaart. Installatie cd's van spellen VOEDSEL!!! en natuurlijk een routebeschrijving. /edit/: het is bij mij thuis, voor ong. 8 man, 1dag, en er leven ook nog ouders :D |
ik vind dikke speakers altijd veel gaver, een lan party hoort chaos te zijn!! tegenwoordig is het allemaal maar een saai formeel potje stilzitten en slapen.
WAN2000, stroomstoring (de zoveelste), pc van mij en nog een andere gast bleven draaien op UPS'jes, en maar blazen uit die speakers en lachen :D |
wat wel en niet nodig is hangt er natuurlijk vanaf wat je zelf al hebt liggen
|
Citaat:
Dat het minder saai is geloof ik best, maar een beetje aan je medemens denken is tegenwoordig helemaal zo slecht nog niet. On-topic: Volgens mij heb je ongeveer alles wel. Reserver batterijen voor een muis met batterijen zijn echter vaak ook wel handig ;) |
Citaat:
|
mobiel voor t bestellen van de pizza :D :cool:
digicam voor t fotograferen van lamme nerd's :cool: :eek: |
Plakband, schroevendraaier en andere techniek-met-de-lossepolsapparatuur. :p
(Cola! Pizza!) |
Citaat:
|
is 1 dag niet een beetje kort?
weet niet hoe ver die gasten van je af wonen maar als dat verder dan loop afstand is lijkt me het niet de moeite waard :/ maak er dan een weekend van ofzo zit je daar alles aangesloten en alle probs eindelijk opgelost uurtje gamen alles weer inpakken en weer weg |
Citaat:
|
LAN is gay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier :o
En idd headphones. Speakers zijn alleen maar irritant. |