![]() |
leuke lieve smsjes
Wil graag leuke en lieve smsjes sturen naar mn vriendje of een vriendin... ben ik altijd al mee bezig maar mijn fantasie is een betje op, kunnen jullie mij weer als herboren maken en er een paar neerzetten of aanwijzingen?
Dankje |
opgelet! dit is een heel slim smsje. hij zoekt automatiche de mooiste, liefste en leukste persoon uit mijn telefoonboek. jij bent het geworden!! en terecht!!
|
doei
|
Als ik jou was zou ik zelf maar wat verzinnen, anders ben je nl. niet de persoon die die smsjes stuurd
|
1. doe origineel, verzin zelf. Dan kan je ook pas persoonlijk zijn.
2. dit is denk ik niet de plaats om dit te vragen... Dit forum is er nml om je gedichten te posten, en SMSjes hebben daar weinig mee te maken, imho... |
Citaat:
--> DK |
I LOVE YOU XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
:D:D:D Zoiets? ;) :rolleyes: |
Verzin zelf iets ofzo... :rolleyes:
|
Sms gewoon niet.
|
ik ben een buitenaards wezen vermond als gsm en ik heb nu seks met je. ik zie dat je het fijn vind want je lacht.
leuk he? :s |
Ja, hèèl leuk om een standaard smsje te krijgen..
Stuur ze dan niet. |
H. Kvin je hl erg lf, dt mst ik gew. ff kwt.
|
Citaat:
|
Als je lief wilt doen, schrijf dan gewoon een brief. Handgeschreven uiteraard ;)
Tien keer beter dan zo'n lamme sms. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik kreeg er ooit een een van mijn vriendje (nu nog steeds dezelfde, al bijna een jaar):
"Ik hou zielsveel van je. Ik zie liever de glinstering van jouw ogen dan het licht van de ochtendzon. Kusjes, JOUW Tijntje." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent mooier dan de mooiste zilveren maneschijn
En in de sterren staat geschreven dat ik voor altijd bij jou wil zijn... Jij blijft maar in mijn gedachten ronddolen, want naast die fiets, heb je ook nog eens mijn hart gestolen...! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehehehe ik heb het gewoon goed voor elkaar :cool: Nee hoor grapje |
Als ik, iedere keer dat ik aan jou dacht, een roos kreeg, dan kan ik ieder uur, heel Nederland met rozen bedekken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |