![]() |
Welke liedje is bijzonder voor je en waarom?
Welk liedje is voor jullie heel bijzonder en waarom?
|
geen.
|
Our farewell van Within temptation: ik had m eens gedownloaded, en vond m wel mooi, daarna werd hij eigenlijk heel bijzonder voor me, want ik luisterde er vaak naar met mijn vriend, en laatst werd ie ook nog eens gedraait op de crematie van mijn neef, dat was wel errug mooi.. :) owjah Bother van Stone Sour betekend ook veel voor me, erg mooi, en het liedje van mij en me vriend zeg maar :D
|
Citaat:
|
ach ik heb eigenlijk geen bijzondere liedjes, misschien morbid angel - nothing is not, omdat dat nummer me eigenlijk de death metal ingesleurd heeft:)
|
zoveel...
|
Smashing Pumpkins - 'Tonight Tonight vind ik erg mooi :)
|
Avril Lavigne - I'm with you
:o |
Live - Lightning crashes: werd gedraaid op de begrafenis van m'n pa, elke keer dat ik dat nummer hoor krijg ik weer kippevel. Prachtig nummer.
Smashing Pumpkins - Soma: doet gewoon wat met me, is niet te beschrijven. ik vind dit ongetwijfeld een van de mooiste nummers ooit gemaakt U2 - Walk on: prachtige herinneringen aan 3 geweldige concerten in het gelredome. live is dit nummer zo veel beter dan de lame albumversie einde Chris DeBurgh - Lady in Red: 'ons' liedje |
Hmm.. zou ik ns over na moeten denken.
|
fade to black - metallica
thru the eyes of ruby - smashing pumpkins eulogy - tool |
veel liedjes van incubus, heb ik hele mooie herinneringen aan.
|
The song remains the same - Led zeppelin
|
jeff buckley - hallelujah
zita swoon - song for a dead singer de enige 2 nummers waarbij ik heb moeten huilen omdat het zo mooi was :o |
Citaat:
|
Robert Long - Achter de horizon..
|
Citaat:
|
Dat zijn er zoveel. Ik zal elke keer als zo'n topic opengaat eens iets tevoorschijn halen.
deze keer: Anathema - judgement (hele cd, 1e sexervaring) |
Citaat:
daarop mijn huidige vriendin voor het eerst gekust |
savatage - when the crowds are gone
demons & wizards - fiddler on the green metallica - unforgiven 2 |
Citaat:
Led Zeppelin - Rain Song...gewoon mooi :) |
Untitled van Silverchair. Omdat het me aan mezelf doet denken.
|
Radiohead - Creep
uh ja.. vroeger vond ik die heel mooi. nog steeds allicht maar toen kon ik me heel goed vinden in de tekst enzo |
Citaat:
Ik vind deprimerende muziek juist wel erg mooi. Niet alleen Radiohead. Bijv Silverchair. Nirvana. Manic Street Preachers. Enz. |
Citaat:
Meneer Buckley is voor mij ook wel erg bijzonder. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap trouwens niet hoe mensen dat spel moeilijk kunnen vinden. |
Nofx - Falling In Love, luister ik altijd als ik ergens mee zit... De combinatie van tekst en melodieën is -naar mijn- idee gewoonweg perfect :)
|
Oh oh oh... Gebruik de search eens...
|
You're not alone - Michael Jackson
de reden? na, gaat jullie helemaal nix aan... :o |
Skunk anansie - hedonism
Het heeft mij door een moeilijk periode "heen geholpen" |
Radiohead - No surprises :(
en waarom..das voor mij. |
foo fighters - everlong
er gaan zoveel goeie en slechte memories door me heen als ik dat liedje hoor....prachtig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |