![]() |
sex niet lekker?
wat ik me nou s afvraag..................
zijn er ook mensen die niet van sex houden??!!?!? ik bedoel.....ook niet iedereen houdt van voetbal, en smaken verschillen... toch? |
ik geloof niet dat je sex met voetbal kan vergelijken.
ik kan me voorstellen dat het niks aan lijkt voor bepaalde mensen, maar je moet het ondergaan echt. als je het na een tijdje nog niet lekker vind kan ik me voorstellen dat je het niks aan vind(y) |
Er zijn idd mensen die niet van sex houden. Meestal zijn dat mensen die een nare ervaring met sex hebben.
Sex is niet echt iets als voetbal... sex voelt namelijk aangenaam voor iedereen (behalve voor mensen die er nare associaties bij hebben), en voetbal voel je niet (tenzij-die tegen je hoofd komt oid, maar da's niet aangenaam, tenzij je aan het koppen was, maar dit terzijde) |
ik, bah
|
Citaat:
Die chemische reactie zorgt ervoor dat je je goed voelt, dus vind bijna iedereen sex prettig. Je moet je wel op je gemak voelen voordat je tot het punt kan komen dat die hormonen vrij komen. Dus is er iets naars gebeurd of je bent gewoon erg voorzichtig ofsow dan zul je daar niet komen en kan het zijn dat je er dus niets aanvind of dat eht zelfs vervelend is. |
Er zijn zeker mensen die niet van seks houden. Vooral - zoals sarahbressers zei - omdat die mensen er een nare ervaring aan over hebben gehouden (verkrachting, aanranding etc.).
Antiseksuelen noemen ze die mensen, volgens mij. |
Duhhhhhhhh tuurlijk zijn die er.. had je zelf ook wel kunnen bedenken tbh
|
Das net zoiets als mensen die niet van eten houden... komt vrijwel niet voor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Snow :cool: (die zelf op hoog niveau heeft gevoetbald) |
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand niet van sex houdt, want tijdens de sex, en vooral bij het klaarkomen, krijg je zo'n goed gevoel, ik weet niet wat het is, en het kan me ook geen ene reet schelen, maar het is geweldig. dat warme, onbeschrijfelijke gevoel...
*komt al weer bij klaar bij de gedachte* |
Het lijkt me logisch als je niet van sex houd als je ooit bent aangerand of iets dergelijks
Maar als je dr ook niet van houd zonder die reden, zal het vast komen doordat je vriendje/vriendin je niet goed bevredigd, ken veel meisjes die niet eens klaarkomen :( jammur voor hun dan lijkt het me ook saai. |
Citaat:
en datzelfde gevoel krijg ik als ik me inbeeld hoe seks zou zijn gewoon vervelend, irritant behalve met Victoria Koblenko (y) HOT |
Ja het lijkt me niet dat je sex zomaar niet lekker vindt en dat de meeste mensen die niet van sex houden inderdaad misbruikt zijn ik ken ook een paar van die mensen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |