![]() |
vreemde voorwerpen
Bevredig jij jezelf wel eens met vreemde voorwerpen? zo ja... Wat~???
|
geldt mijn vriend als vreemd voorwerp?:P
|
Ja, ik heb wel eens een literfles SPA in mijn kut gestoken, maar ze moest er erg van gillen, gelukkig niet meer toen ik haar mond afplakte met een stuk ducktape.
|
ja hoeist nou?? weet je wat je erin moet steken?? een lul dan hebben er 2personen plezier van en hoef je geen huis tuin of keuken artikkelen in te steken! :p
|
probleem van zo'n lul is dat er vrijwel altijd een man aan vast zit, en soms ben je liever even alleen he:P
|
[QUOTE]sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 20:29:
[B]probleem van zo'n lul is dat er vrijwel altijd een man aan vast zit, ja owkeej maar shit happens. liever alleen??? nee is saai lig je daar een beetje in je eentje te genieten. maar het voordeel van in j eentje : je komt altijd tegelijk klaar en je doet het met iemand waar je van houd ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor degene die dit topic heeft geopend... wellicht nuttig eens op internet te kijken wat zich daar allemaal afspeelt... denk niet dat hier veel serieuse antwoorden komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
komt doordat een meisje in mn klas me een keer vertelde dat ze een bevroren frikandel erin had gestopt dus ja ik lag me kapot als ik dus zulke onderwerpen tegen kom. snapte??? |
Citaat:
|
halloooooooo zeg.. dit was echt niet al te serieus bedoelt hoor.. hoopte dat er van die lekkere smeuïge verhalen zouden komen van afgebroken knakworsten ofzo... maar t is al duidelijk.. laat maar zitten
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
jaja, zogenaamd allemaal onschuldige engeltjes hier... :P
Volgens mij word er heel wat meer afgeexperimenteerd dan hier naar boven komt |
Citaat:
we hebben dat wijf ook ontzettend ermee gekloot, door bevroren frikandellen in de tuin en brievenbus te gooien. :D vond ze niet leuk :mad: haha |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |