![]() |
help!!
Help!! ik moet nog zo'n ongeveer 6 tekorten ophalen, voor:
- Geschiedenis ( 4.83 ) - Natuurkunde ( 4.97 ) - Scheikunde ( 5.08 ) - Frans ( 5.32 ) - Engels ( 5.29 ) - Wiskunde ( 5.45 ). Weet iemand goede manier op dit goed te leren, zodat ik de tekorten kan ophalen? Alvast dankje wel! Veel liefs Christiane |
Volgens mij:
* Hoort dit topic hier niet * Kun je beter blijven zitten en het jaar opnieuw doen, want die cijfers zijn niet echt fantastisch en volgend jaar wordt het alleen maar moeilijker. |
[list=1][*]Inderdaad, dit hoort hier niet. Zou volgens mij wel op school passen.[*]Voor woordjes is het overschrijven van de woordenlijst erg makkelijk. Zelf voorbeeldzinnen bedenken is goed bij grammatica.[*]Exacte vakken kun je niet echt leren (uitgezonderd formules), maar die moet je meer snappen. Probeer waar mogelijk links te leggen met je eigen leven.[*]Het wordt volgend jaar inderdaad moeilijker. Misschien geen tip om een jaartje over te doen?[/list=1]
|
voor de talen zou je misschien OVERHOOR VOOR WINDOWS kunnen gebruiken, kan je vinden op internet.
gewoon naar google en overhoor voor windows intypen en dan kan je het downloaden |
Heeeeel hard gaan werken. Het zijn allemaal hoofdvakken!! Gewoon uren maken, en dan ben je al van de helft af. De exacte vakken is gewoon snappen, en veel sommen maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |