![]() |
appeltaart
Hoe maak je een lekkere appeltaart?
Telll???? |
Citaat:
Appeltaart voor 6 personen Benodigdheden : 250 g kruimeldeeg 6 appelen 2 eieren 1 klein potje verse room 1 glas melk 125 g suiker poedersuiker kaneelpoeder 1 zakje vanillesuiker Bedek een taartschotel met het deeg. Schil de appelen, verwijder het klokhuis en de pitten en snijd de appelen in schijfjes van 1,5 cm, leg ze naast elkaar op het deeg. Bestrooi met kaneelpoeder en suiker. Zet de schotel in een warme oven gedurende 25 min. Meng de eieren, de melk, de room en de vanillesuiker. Bedek de warme appelen met dit mengsel. Laat het geheel nog ong. 20 min. in de oven. Haal de taart nadien uit de vorm en zet ze op een rooster; bestrooi met kaneelpoeder en poedersuiker. |
je gaat naar de winkel.. je zegt: mag ik een appeltaart kopen.. je koopt een appeltaart en klaar..
nee maar ik dit neit het verkeerde forum hiervoor |
Citaat:
|
Dit hoort op eten en drinken...
|
right..is ook zo.. klein-beginners foutje :p
maar bedankt voor de tip (s) |
je koopt een pak mix-voor-appeltaart, koopt appels en rozijntjes, en doet wat er op het pak staat...:)
|
Alles staat toch achterop een pak tegenwoordig :confused:
Maar als jij hem maakt, eet ik em voor je op :p |
:) Maar je hebt tegenwoordg ook een zogenaamd ''geheim recept'', waarbij de lekkerste appeltaarten vandaan komen...jam :D
|
gewoon zo'n pak, mix voor appeltaart kopen, en verder roomboter geloof ik, zure, harde appels, rozijnen of krenten, eieren dacht ik. Neem ook een ei om over het bovenste laagje te smeren zodat ie mooi bruin wordt. Appeltaart is ook lekker met slagroom!
|
O en kaneel en suiker moet er natuurlijk ook nog in!!!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |