![]() |
rare eetgewoonte
hey
weet er toevalling iemand in welke landen er -ratten -slangen -honden worden gegeten |
Honden worden in Thailand gegeten dacht ik...
|
alledrie in t oosten
verder gok ik op slangen in afrika en ratten zeker weten in afrika.. honden alleen in het oosten |
In China eten ze honden en katten volgens mij..
|
In Belgie serveren ze 'waterkonijn'.
In Nederland noemen we dat gewoon ratten. In Noord-Mexico eten ze ook honden. Maar dat is van de honger. Ik geloof dat ze in Peru cavia's eten. |
als je het me voorschoteld eet ik het ook :o
|
Citaat:
|
Ik korea ook hond en slang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
in sommige landen zijn er stammen die vogelspinnen eten. :eek:
|
Citaat:
Iets niet eten omdat je het 'fikkie' kunt noemen is best wel hypocriet, eigenlijk. :p |
Oostblok is WREED!!
|
Citaat:
|
qua eten dan.. als je dat zo leest en hoort..
|
Citaat:
Niet? dan houd ik mijn mond. Wel? wat ben jij ongelofelijk hypocriet. |
Citaat:
beetje wreed dat je dan alleen levende wezens wilt opeten die niet lief kunnen kijken, of (hoorbaar) kunnen schreeuwen en tegenstribbelen. |
Ratten eten ze o.a. in Gahna, daar eten ze ook apen.
|
Ik weet niet hoe hond smaakt, maar ik vind honden veel minder leuk dan schapen, dus ik eet liever hond dan schaap. ofzo. wat een onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
je kunt niet in leven blijven zonder iets te eten dat ooit geleefd heeft, en het wordt heel lastig om alleen dingen te eten die een natuurlijke dood zijn gestorven. <generalisatie>mensen vinden vlees zielig als ze van die kalfjes zien die ze met grote ogen aanstaren, en worden prompt vegetarier</generalisatie>, en staan er amper bij still dat planten ook levende organismen zijn, die minstens zo complex kunnen zijn als dieren. ook planten kunnen dingen 'voelen', reageren op stimuli, dingen herinneren, en tot op een zekere hoogte voorspellen. dat wij toevallig kunnen horen hoe een kreeft schreeuwt als je hem in een pan kokend water gooit, en bij een spruitje niet, maakt spruitjes eten niet 'ethischer' dan kreeft. levende wezens zijn levende wezens, je moet ze allemaal met respect behandelen. elk levend wezen dient als voedsel voor een ander levend wezen, zonder uitzondering. we are all made of dead stars |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |