![]() |
Vakantiejob
Ik zoek een vakantiejob voor de maand augustus en/of september, liefst goed betaald maar ben dan ook bereid daar hard voor te werken. Regio Ertvelde, Evergem, Eeklo, Sleidinge. Zoek ook weekendjob voor de zaterdag overdag, zelfde regio. Hoe pak ik dat best aan? Heeft iemand connecties?
|
Kijken wat voor werk je intresseert.
Ga bij het desbetreffende bedrijf langs en vraag om een sollicitatie formulier. Vul deze netjes en goed in, lever ze weer in bij het bedrijf en wacht op antwoord. Het is beter om meerdere bedrijven langs te gaan aangezien sommige bedrijven niet terugbellen aangezien ze vol zitten. Deze manier heb ik vorige zomervakantie ook gebruikt, ben in totaal 5 bedrijven langs gegaan, waarvan 3 me terug belde voor sollicitatie gesprek. |
maar onderneem idd nú al actie en niet pas over anderhalve maand. dan zijn alle leuke baantjes weg en is er weinig meer over.
dus ga nu langs bedrijven waar je wel bij wilt gaan werken en kijk of ze nog iemand zoeken! |
Heb maandag een gesprek:)
|
Moet je gewoon ff lef voor hebben.
Het centrum ingaan en gewoon vragen, hebben jullie nog mensen nodig voor...(vul in..vakanties, weekenden).. Dan krijg je meestal een sollicitatieformulier. Als je dat eng vindt, kan je ook zo'n winkel eerst ff opbellen. Dan vraag je of ze nog mensen nodig hebben. Dan vragen ze gewoon meestal, kom even naar de winkel voor een sollicitatieformulier. Ook kun je natuurlijk ff naar Adecco gaan. Daar kan je je gegevens invoeren voor een vakantiebaan. Idd, nu meer beginnen! Want strax is het te laat! Succes :cool: (y) |
Je kunt het beste bij vrienden informeren waar zij werken, in de krant kijken naar advertenties en langsgaan bij uitzenbureaus. Bijvoorbeeld bij Creyf's ASA Student, het enige landelijke studentenuitzendbureau van Nederland!
http://www.asastudent.nl (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |