![]() |
spam probleem met email
De laatste tijd krijg ik dikwijls deze email
" U N I V E R S I T Y D I P L O M A S Obtain a prosperous future, money earning power, and the admiration of all. Diplomas from prestigious non-accredited universities based on your present knowledge and life experience. No required tests, classes, books, or interviews. Bachelors, masters, MBA, and doctorate (PhD) diplomas available in the field of your choice. No one is turned down. Confidentiality assured. CALL NOW to receive your diploma within days!!! 1 - 2 1 4 - 7 6 4 - 3 3 1 7 Call 24 hours a day, 7 days a week, including Sundays and holidays. " het afkomstige 'emailadres' is advance@your_future of iets anders, zonder een domein zoals .com of .be iedereen in ons dorp ontvangt dit soort emails en we kunnen ons niet 'unsubscriben' herkend iemand dit probleem en zoja, hoe los je dit op?? (block helpt niet) |
Zoek eens de mailserver op want het email van de afzender..daar kan men zetten wat ze willen.
|
Wat staat in de message header?
|
Kun je dat niet bij de provider aangeven? Als er maar meer mensen last van hebben, kan er wat aan gedaan worden...
|
Laat me raden, je ehtb hotmail?
Ik kreeg eerst ook veel van die crap, heb ze allemaal geblocked.. |
Citaat:
Code:
helo misspiggie |
Citaat:
Waarom zou je gaan telnetten naar de server voor de header :rolleyes: |
Citaat:
Ik weet ook wel dat je gewoon je adres kunt veranderen in de mailclient.. |
Citaat:
Geowon in outlook ff instellen is genoeg.. |