Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe snel komt een meisje klaar (tijdens het neuken) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=435654)

jojoba! 02-04-2003 19:32

Hoe snel komt een meisje klaar (tijdens het neuken)

Hallo meiden !!

Hoe snel (in minuten) komen jullie ongeveer klaar onder het neuken, zonder combinatie van andere handelingen ???

gr

Jojoba

Rabbi Daniel 02-04-2003 19:33

Veel meiden komen daar helemaal niet van klaar. ;)

cha0s 02-04-2003 19:33

*sommigen helemaal niet
*sommigen na 'n kwartier ongeveer of later pas
*sommigen heel snel.

Sarah 02-04-2003 19:33

Als ik 't zou willen na 1 minuut, maar dan is 't een erg zwak orgasme, dus ik stel het bij voorkeur uit tot tien minuten. Ik kan het uitstellen tot 20 minuten.

jojoba! 02-04-2003 19:39

Citaat:

sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 20:33:
Als ik 't zou willen na 1 minuut, maar dan is 't een erg zwak orgasme, dus ik stel het bij voorkeur uit tot tien minuten. Ik kan het uitstellen tot 20 minuten.
Na 1 minuut al ??Dat is best wel snel (dacht ik) Maar stimuleer je dat dan in je hoofd, of is het dan gewoon echt zo lekker, of doe je dan toch een bepaalde handeling.

poesiefox 02-04-2003 19:43

Ik echt niet. Ik heb er clitorale stimulatie bij nodig, en dan is het ook een heel heftig dubbel orgasme. Meer dan bij alleen clitorale stimulatie. En het duurt alles van twee minuten tot een half uur.

Sarah 02-04-2003 19:45

Citaat:

jojoba! schreef op 02-04-2003 @ 20:39:
Na 1 minuut al ??Dat is best wel snel (dacht ik) Maar stimuleer je dat dan in je hoofd, of is het dan gewoon echt zo lekker, of doe je dan toch een bepaalde handeling.
Ja, dat is inderdaad best wel snel. Ik kom vrij makkelijk klaar, en sex is gewoon lekker:P. Bij m'n ex-vriend was 't ook wel praktisch, want langer dan drie minuten hield hij het niet vol, en dan hoefde ik me niet zo onbevredigd te voelen:)

jojoba! 02-04-2003 19:55

Citaat:

sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 20:45:
Ja, dat is inderdaad best wel snel. Ik kom vrij makkelijk klaar, en sex is gewoon lekker:P. Bij m'n ex-vriend was 't ook wel praktisch, want langer dan drie minuten hield hij het niet vol, en dan hoefde ik me niet zo onbevredigd te voelen:)
Vond je dat erg bij je ex-vriendje dan ???
Had hij ook wel eens oefeningen gedaan om het uitstellen ?? Ik heb dat namelijk ook, en oefeningen hebben bij mij geen werking :rolleyes: Als ik moet, dan moet ik, en dan is het ook echt super lekker (y) Maar ja, kan me voorstellen dat meisjes dat niet altijd even leuk vinden. Maar in jou geval valt het natuurlijk nog wel mee :D

Sarah 02-04-2003 19:59

Citaat:

jojoba! schreef op 02-04-2003 @ 20:55:
Vond je dat erg bij je ex-vriendje dan ???
Had hij ook wel eens oefeningen gedaan om het uitstellen ?? Ik heb dat namelijk ook, en oefeningen hebben bij mij geen werking :rolleyes: Als ik moet, dan moet ik, en dan is het ook echt super lekker (y) Maar ja, kan me voorstellen dat meisjes dat niet altijd even leuk vinden. Maar in jou geval valt het natuurlijk nog wel mee :D

Ik vond het niet geweldig, maar 'erg' zou ik het niet willen noemen... het enige wat hij ooit heeft gedaan om het uit te stellen, is tijdens de sex aan school denken, en dat werkte wel. 't Is alleen voor beiden niet zo leuk als er eentje aan school aan het denken is:). Hij vond het ook niet nodig om 't uit te stellen, vond dat ik niet moest zeuren, want zo kwam ik toch ook wel meestal klaar

Muizzz 02-04-2003 21:07

na een kwartier ofzo.
of helemaal niet.
maar dat betekent niet dat het niet lekker is hoor :)

jojoba! 03-04-2003 09:45

Citaat:

Muizzz schreef op 02-04-2003 @ 22:07:
na een kwartier ofzo.
of helemaal niet.
maar dat betekent niet dat het niet lekker is hoor :)

DUs als je tijdens het voorpel etc klaarkomen bent hoef je niet persee tijdens het neuken klaar te komen???

Als dit klopt, wat is dan voor het het meisje het lekkerste en of belangrijkste moment van de sex, het voorspel, het neuken of het naspel.
Zeg het maar :rolleyes:

amehoewla 03-04-2003 11:06

combinatie van alles... Ik kom ook niet klaar bij het neuken, maar geniet er wel heel erg van. Zeker als er goed voor en naspel bij is en hij niet meteen gaat slapen ofzo :eek:

metalgirl 03-04-2003 16:53

Ik kom niet klaar van het neuken zelf. :( Wel steeds biiijjjna, maar dan ligt die lieverd van me al een half uur te zwoegen en kan het ook niet langer houden.

Als ik moet kiezen tussen klaarkomen bij voor- of naspel...? Denk toch bij het naspel, want dan heb je beide een bevredigend gevoel. Als ik bij het voorspel klaarkom en ga daarna neuken, dan word ik daarvan weer opgewonden.

StefanLovertje 03-04-2003 17:14

ik kom niet klaar.. jammer genoeg.. bij mij gaat 't altijd pijn doen als hij te lang doorgaat

steentje 03-04-2003 18:16

niet, en het gaat inderdaad pijn doen als hij te lang doorgaat...

kleinmeisje17 03-04-2003 18:17

Citaat:

poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 20:43:
Ik echt niet. Ik heb er clitorale stimulatie bij nodig, en dan is het ook een heel heftig dubbel orgasme. Meer dan bij alleen clitorale stimulatie. En het duurt alles van twee minuten tot een half uur.
me 2:D

Mark 03-04-2003 18:37

dus het beste is gewoon lekker rustig neuken en dan nog die clitoris als second objective erbij pakken? :D

Snow :cool: (die graag 2 dingen tegelijk doet)

Evito 03-04-2003 18:39

Bij mij: Binnen twee en een halve minuut

spacegirl 03-04-2003 18:59

heel snel, vaak met een minuut al

StefanLovertje 03-04-2003 20:09

Citaat:

Axilithor schreef op 03-04-2003 @ 20:25:
Dat is dus echt flink klote. Dan kun je net zo goed niet neuken imho.
nouja we hebbe wel paar standjes waar 't ech superlekker is :) niet dat ik ervan klaarkom want dat is heel ander gevoel, maar tis wel heel lekker :o alleen dat pijn doen is wat minder.. krijg ik na jah wat zou 't zijn 10 min ofzo maar we doen 't ook nooit zo lang dusja. ik overleef het wel

Loontjuh 03-04-2003 20:19

Citaat:

amehoewla schreef op 03-04-2003 @ 12:06:
combinatie van alles... Ik kom ook niet klaar bij het neuken, maar geniet er wel heel erg van. Zeker als er goed voor en naspel bij is en hij niet meteen gaat slapen ofzo :eek:
same here!
maar mijn vriend gaat gelukkig niet meteen slapen.. :D

Loontjuh :D (die het fijner vind als haar vriend geniet)

desertrose 03-04-2003 21:04

Bij mij verschilt het nogal: soms kom ik al na 1 minuut, ik kan ik gedachten zonder sexuele stimulatie ook komen, als ik een goede fantasie heb, of een heeeel geil persoon zie ;)
maarre, back to my point, ik kán het uitstellen tot bijna 30 minuten, een keer geprobeerd, maar toen kam ik ook zowat schreeuwend klaar!
meestal duurt het 5-10 minuten
en voor sarah: ik had een vriend die ook zo snel kwam, die was tussen de 4 en 6 minuten al klaar, maar dan was het ook over: ik was dat dus best zat, ik wil er toch meer van maken, bedoel ik. Toen heb ik gewoon gezegd: doorneuken jij of je komt er niet meer in! Toen duurde het bijna een kwartier. Nu is het alweer lang uit, maarre ik geloof dat ik hem geleerd heb een vrouw te verwennen :p !

Orpa 03-04-2003 21:13

Citaat:

desertrose schreef op 03-04-2003 @ 22:04:
ik kán het uitstellen tot bijna 30 minuten, een keer geprobeerd, maar toen kam ik ook zowat schreeuwend klaar!
[/B]
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: HOE DOE JE DAT????????????? Dat lijkt me dus echt geweldig!!!!1111

Orpa 03-04-2003 21:49

Hmm....... Klinkt eenvoudig, ik weet alleen niet zeker of er zoveel zelfbeheersing is............... :D

Miss Fat Booty 04-04-2003 00:00

klaarkomen duurt bij mij [bijna] altijd lang en hoeft ook niet per c, vind t altijd wel lekker...

Sarah 04-04-2003 08:54

Citaat:

desertrose schreef op 03-04-2003 @ 22:04:
Bij mij verschilt het nogal: soms kom ik al na 1 minuut, ik kan ik gedachten zonder sexuele stimulatie ook komen, als ik een goede fantasie heb, of een heeeel geil persoon zie ;)
maarre, back to my point, ik kán het uitstellen tot bijna 30 minuten, een keer geprobeerd, maar toen kam ik ook zowat schreeuwend klaar!
meestal duurt het 5-10 minuten
en voor sarah: ik had een vriend die ook zo snel kwam, die was tussen de 4 en 6 minuten al klaar, maar dan was het ook over: ik was dat dus best zat, ik wil er toch meer van maken, bedoel ik. Toen heb ik gewoon gezegd: doorneuken jij of je komt er niet meer in! Toen duurde het bijna een kwartier. Nu is het alweer lang uit, maarre ik geloof dat ik hem geleerd heb een vrouw te verwennen :p !

Whoa, je eerste alinea had ik dus ook kunnen zeggen, als ik genoeg zelfbeheersing zou hebben om het zo lang uit te stellen (want ik zou t wel kúnnen, maar meestal heb ik na een tijdje iets van 'komop saar, doe niet zo moeilijk':) maar goed, klaarkomen zonder sexuele stimulatie kan ik dus ook:)
En dat laatste had ik misschien ook eens moeten doen:P maar daar ben ik te ehm... voorzichtig voor, denk ik. Ik weet ook niet of 't had gewerkt, waarschijnlijk had hij dan gedacht: oh, mooi, dan zeurt ze ook niet meer om seks.

Andijvie 04-04-2003 10:21

Tijdens enkel en alleen penetratie kom ik niet klaar, nog nooit gebeurd iig. Ik vind het wel heel erg fijn, maar niet stimulerend genoeg.

Miss 666 04-04-2003 10:44

ik heb pas sinds niet zo lang geleden ondekt dat ik dus wel kan klaar komen tijdens het neuken. :D maar dan moest ie heel diep gaan en niet heen en weer bewegen maar gewoon ff zo diep blijven en dan kun je ff lekker zoenen ofzo en dan lukt het meestal wel.en dat kan al binnen 5min zijn ligt eraan of hij precies doet wat ik nodig heb. ;) en tijdens het voorspel moet mn partner wel een goed getrainde hand hebben want dat duurt onzettend lang bij mij. misschien wel een half uur,en dat is ook niet echt dat je zegt leuk!
dus meiden die niet klaar kunnen komen tijdens het neuken: misschien is dit iets bij mij heeft het gewerkt. succes.

Sarah 04-04-2003 10:52

uit de krant:
Ongeveer een kwart van de vrouwen kan niet klaarkomen van penetratie, ongeveer een kwart kan hoe-dan-ook klaarkomen van penetratie. De andere helft heeft goede, bijzondere of langdurige seks nodig.

655321 04-04-2003 12:06

na like iets van uhm... 10 minuten ofzo, kwartiertje, ligt eraan hoe diep ie gaat eiglijk

liefkindje 04-04-2003 13:46

ikke niet..

Hij zal toch echt even zn handjes moeten gebruiken..

AnneCath 04-04-2003 14:40

Hm inderdaad niet bij het neuken nee, of hij moet zn hand erbij gebruiken en me neuken tegelijk=echt heerlijk.
en als hij me beft geniet ik ook volop, screaming like hell

poesiefox 04-04-2003 14:44

Citaat:

AnneCath schreef op 04-04-2003 @ 15:40:
Hm inderdaad niet bij het neuken nee, of hij moet zn hand erbij gebruiken en me neuken tegelijk=echt heerlijk.
en als hij me beft geniet ik ook volop, screaming like hell

Wij houden het ook niet stil, maar die blik van de buurman de volgende dag....aiaiaiai !

ZHAzha 04-04-2003 18:17

Wat gemeen ik wil ook kunnen klaarkomen onder het neuken :(

Bij mij lukt het alleen als me vriend me beft. en als ik dan ben gekomen is mijn zin gelijk voorlopig weg.

poesiefox 04-04-2003 19:13

Citaat:

ZHAzha schreef op 04-04-2003 @ 19:17:
Wat gemeen ik wil ook kunnen klaarkomen onder het neuken :(

Bij mij lukt het alleen als me vriend me beft. en als ik dan ben gekomen is mijn zin gelijk voorlopig weg.

Volgende keer beffen tot je er bijna bent, dan beginnen met neuken, en handwerk erbij.

king112 05-04-2003 00:28

geil

Sweet_Hadar 05-04-2003 05:46

Citaat:

Fleet Admiral schreef op 02-04-2003 @ 20:33:
Veel meiden komen daar helemaal niet van klaar. ;)
Hoe weet jij dat? Je bent toch nog maagd. :eek:

Blackwater_park 05-04-2003 09:55

Citaat:

SimShalom schreef op 05-04-2003 @ 06:46:
breakout enzo ;)

Thomas 05-04-2003 11:22

Dat verschilt nogal, he? ;)

Studentje 05-04-2003 13:48

Mijn vriendin komt na 10 a 15 minuten ofzo. Gemiddeld dan hé?

Freyja 05-04-2003 14:44

Citaat:

sarahbressers schreef op 04-04-2003 @ 11:52:
uit de krant:
Ongeveer een kwart van de vrouwen kan niet klaarkomen van penetratie, ongeveer een kwart kan hoe-dan-ook klaarkomen van penetratie. De andere helft heeft goede, bijzondere of langdurige seks nodig.

Dat geloof ik echt nooit... Volgens mij zijn er veel meer die niet klaarkomen tijdens de sex...

Gummiebeer 05-04-2003 20:48

ligt eraan hoe.... :p

Sarah 06-04-2003 12:12

Citaat:

Morgan schreef op 05-04-2003 @ 15:44:
Dat geloof ik echt nooit... Volgens mij zijn er veel meer die niet klaarkomen tijdens de sex...
nou, dat lijkt op het forum wel zo te zijn ja... maar Andijvie bijvoorbeeld zei dat het haar nooit overkomen was, maar ergens anders dat haar vriend het niet lang volhield. Misschien komt zij bijv. pas klaar na een halfuur, en is dat gewoon nooit voorgekomen. Bovendien rekende de krant 'vaginale sex + tegelijkertijd andere stimulatie met hulpmiddelen of handen' ook nog gewoon als penetratie, maar dan als de extra goede of bijzondere. Het zijn op 't forum vooral jonge mensen, die hebben 't misschien nog nooit meegemaakt omdat 't nog nooit goed genoeg, bijzonder genoeg of langdurig genoeg is geweest.

Andijvie 06-04-2003 12:18

Citaat:

sarahbressers schreef op 06-04-2003 @ 13:12:
nou, dat lijkt op het forum wel zo te zijn ja... maar Andijvie bijvoorbeeld zei dat het haar nooit overkomen was, maar ergens anders dat haar vriend het niet lang volhield. Misschien komt zij bijv. pas klaar na een halfuur, en is dat gewoon nooit voorgekomen. Bovendien rekende de krant 'vaginale sex + tegelijkertijd andere stimulatie met hulpmiddelen of handen' ook nog gewoon als penetratie, maar dan als de extra goede of bijzondere. Het zijn op 't forum vooral jonge mensen, die hebben 't misschien nog nooit meegemaakt omdat 't nog nooit goed genoeg, bijzonder genoeg of langdurig genoeg is geweest.
Mja, mijn vriend houdt het inderdaad niet echt lang vol... telkens wanneer ik het gevoel heb van;'Ja, nu kunnen we pas écht beginnen..' is hij al klaar :( :D :(
Ik denk overigens wel dat het me zou lukken als het wat langer zou duren idd...

poesiefox 06-04-2003 12:24

Citaat:

Andijvie schreef op 06-04-2003 @ 13:18:
Mja, mijn vriend houdt het inderdaad niet echt lang vol... telkens wanneer ik het gevoel heb van;'Ja, nu kunnen we pas écht beginnen..' is hij al klaar :( :D :(
Ik denk overigens wel dat het me zou lukken als het wat langer zou duren idd...

Als jij langer nodig hebt dan hij kan volhouden, lijkt het mij dat jij een voorsprong moet opbouwen, tijdens het voorspel. Hij kan zijn vingers gebruiken, desnoods schaffen jullie een aan hem identiek speeltje aan. Alle maten zijn te koop, dus dat moet lukken. En als jij het gevoel krijgt dat jullie nu echt kunnen gaan beginnen, dan pas komt hij zelf in je.

Rabbi Daniel 13-04-2003 12:56

Citaat:

SimShalom schreef op 05-04-2003 @ 06:46:
Veel lezen...

Dit forum bijvoorbeeld... :)
Hier zijn dus al eerder topics over geweest. ;)

(Dit schrijf ik met jouw pc... :D)

josdebos 16-04-2003 15:52

ehmz.. ben nog nooit klaargekomen.. en aan me vriend ligt het zeker niet.. eerder aan mij! wie heeft er tips?? ajb!!

Optima 17-04-2003 09:03

5 minuten, 10 minuten, half uur

kan varieren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.