![]() |
Hoe snel komt een meisje klaar (tijdens het neuken)
Hallo meiden !!
Hoe snel (in minuten) komen jullie ongeveer klaar onder het neuken, zonder combinatie van andere handelingen ??? gr Jojoba |
Veel meiden komen daar helemaal niet van klaar. ;)
|
*sommigen helemaal niet
*sommigen na 'n kwartier ongeveer of later pas *sommigen heel snel. |
Als ik 't zou willen na 1 minuut, maar dan is 't een erg zwak orgasme, dus ik stel het bij voorkeur uit tot tien minuten. Ik kan het uitstellen tot 20 minuten.
|
Citaat:
|
Ik echt niet. Ik heb er clitorale stimulatie bij nodig, en dan is het ook een heel heftig dubbel orgasme. Meer dan bij alleen clitorale stimulatie. En het duurt alles van twee minuten tot een half uur.
|
Citaat:
|
Citaat:
Had hij ook wel eens oefeningen gedaan om het uitstellen ?? Ik heb dat namelijk ook, en oefeningen hebben bij mij geen werking :rolleyes: Als ik moet, dan moet ik, en dan is het ook echt super lekker (y) Maar ja, kan me voorstellen dat meisjes dat niet altijd even leuk vinden. Maar in jou geval valt het natuurlijk nog wel mee :D |
Citaat:
|
na een kwartier ofzo.
of helemaal niet. maar dat betekent niet dat het niet lekker is hoor :) |
Citaat:
Als dit klopt, wat is dan voor het het meisje het lekkerste en of belangrijkste moment van de sex, het voorspel, het neuken of het naspel. Zeg het maar :rolleyes: |
combinatie van alles... Ik kom ook niet klaar bij het neuken, maar geniet er wel heel erg van. Zeker als er goed voor en naspel bij is en hij niet meteen gaat slapen ofzo :eek:
|
Ik kom niet klaar van het neuken zelf. :( Wel steeds biiijjjna, maar dan ligt die lieverd van me al een half uur te zwoegen en kan het ook niet langer houden.
Als ik moet kiezen tussen klaarkomen bij voor- of naspel...? Denk toch bij het naspel, want dan heb je beide een bevredigend gevoel. Als ik bij het voorspel klaarkom en ga daarna neuken, dan word ik daarvan weer opgewonden. |
ik kom niet klaar.. jammer genoeg.. bij mij gaat 't altijd pijn doen als hij te lang doorgaat
|
niet, en het gaat inderdaad pijn doen als hij te lang doorgaat...
|
Citaat:
|
dus het beste is gewoon lekker rustig neuken en dan nog die clitoris als second objective erbij pakken? :D
Snow :cool: (die graag 2 dingen tegelijk doet) |
Bij mij: Binnen twee en een halve minuut
|
heel snel, vaak met een minuut al
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mijn vriend gaat gelukkig niet meteen slapen.. :D Loontjuh :D (die het fijner vind als haar vriend geniet) |
Bij mij verschilt het nogal: soms kom ik al na 1 minuut, ik kan ik gedachten zonder sexuele stimulatie ook komen, als ik een goede fantasie heb, of een heeeel geil persoon zie ;)
maarre, back to my point, ik kán het uitstellen tot bijna 30 minuten, een keer geprobeerd, maar toen kam ik ook zowat schreeuwend klaar! meestal duurt het 5-10 minuten en voor sarah: ik had een vriend die ook zo snel kwam, die was tussen de 4 en 6 minuten al klaar, maar dan was het ook over: ik was dat dus best zat, ik wil er toch meer van maken, bedoel ik. Toen heb ik gewoon gezegd: doorneuken jij of je komt er niet meer in! Toen duurde het bijna een kwartier. Nu is het alweer lang uit, maarre ik geloof dat ik hem geleerd heb een vrouw te verwennen :p ! |
Citaat:
|
Hmm....... Klinkt eenvoudig, ik weet alleen niet zeker of er zoveel zelfbeheersing is............... :D
|
klaarkomen duurt bij mij [bijna] altijd lang en hoeft ook niet per c, vind t altijd wel lekker...
|
Citaat:
En dat laatste had ik misschien ook eens moeten doen:P maar daar ben ik te ehm... voorzichtig voor, denk ik. Ik weet ook niet of 't had gewerkt, waarschijnlijk had hij dan gedacht: oh, mooi, dan zeurt ze ook niet meer om seks. |
Tijdens enkel en alleen penetratie kom ik niet klaar, nog nooit gebeurd iig. Ik vind het wel heel erg fijn, maar niet stimulerend genoeg.
|
ik heb pas sinds niet zo lang geleden ondekt dat ik dus wel kan klaar komen tijdens het neuken. :D maar dan moest ie heel diep gaan en niet heen en weer bewegen maar gewoon ff zo diep blijven en dan kun je ff lekker zoenen ofzo en dan lukt het meestal wel.en dat kan al binnen 5min zijn ligt eraan of hij precies doet wat ik nodig heb. ;) en tijdens het voorspel moet mn partner wel een goed getrainde hand hebben want dat duurt onzettend lang bij mij. misschien wel een half uur,en dat is ook niet echt dat je zegt leuk!
dus meiden die niet klaar kunnen komen tijdens het neuken: misschien is dit iets bij mij heeft het gewerkt. succes. |
uit de krant:
Ongeveer een kwart van de vrouwen kan niet klaarkomen van penetratie, ongeveer een kwart kan hoe-dan-ook klaarkomen van penetratie. De andere helft heeft goede, bijzondere of langdurige seks nodig. |
na like iets van uhm... 10 minuten ofzo, kwartiertje, ligt eraan hoe diep ie gaat eiglijk
|
ikke niet..
Hij zal toch echt even zn handjes moeten gebruiken.. |
Hm inderdaad niet bij het neuken nee, of hij moet zn hand erbij gebruiken en me neuken tegelijk=echt heerlijk.
en als hij me beft geniet ik ook volop, screaming like hell |
Citaat:
|
Wat gemeen ik wil ook kunnen klaarkomen onder het neuken :(
Bij mij lukt het alleen als me vriend me beft. en als ik dan ben gekomen is mijn zin gelijk voorlopig weg. |
Citaat:
|
geil
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat verschilt nogal, he? ;)
|
Mijn vriendin komt na 10 a 15 minuten ofzo. Gemiddeld dan hé?
|
Citaat:
|
ligt eraan hoe.... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk overigens wel dat het me zou lukken als het wat langer zou duren idd... |
Citaat:
|
Citaat:
Dit forum bijvoorbeeld... :) Hier zijn dus al eerder topics over geweest. ;) (Dit schrijf ik met jouw pc... :D) |
ehmz.. ben nog nooit klaargekomen.. en aan me vriend ligt het zeker niet.. eerder aan mij! wie heeft er tips?? ajb!!
|
5 minuten, 10 minuten, half uur
kan varieren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |