![]() |
Vooroordelen jongens/meisjes
Hey, ik en 3 anderen (2 meisjes een jongen en ik) wilden een spreekbeurt over vooroordelen over jognens en meisjes/mannen en vrouwen doen (hoe t moet lu,kken weet ik ook niet maar dat zien we wel) maar als jullie nog wat hehben om deze lijst aan te vullen... be my guest...
1. meisjes zijn beter in taal 2. faalangst komt het meest voor bij jongens 3. meisjes krijgen meer aandacht van de leerkracht 4. jongens zijn minder tevreden over zichzelf 5. meisjes zijn minder goed in wiskunde 6. fysiek zijn mannen sterker dan vrouwen 7. meisjes kunnen niet zwijgen 8. de meeste moordenaars zijn mannen 9. dyslexie komt veel meer voor bij jongens 10. jongens huilen niet 11. meisjes blijven vaker zitten op school 12. jongens ontwikkelen zich trager 13. jongens denken alleen maar aan seks |
Hier is op De Kantine een goed topic over ga daar 'ns kijken.
Verder moet je dat boek lezen 'Mannen komen van mars vrouwen van Venus'. |
Citaat:
om Theo maassen te quoten: "ik neuk liever 'n seropositieve dwerg, dan Yvonne Kroonenberg." |
Oowh ik d8 eerst dat er 'voordelen' stond. Hehe.. urm
Ik denk dat heel veel van die vooroordelen behoorlijk achterhaald zijn. Veel ook niet hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens blijven vaker zitten, das volgens mij een feit.
Bij mij in derde nu zitten alleen jongens als zittenblijvers |
Citaat:
|
jongens zijn sneller gay
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En volgens mij zijn meisjes meer sex-oriented dan jongens. Op z'n minst evenveel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |