![]() |
Zip Your Lip!!!
Het is landelijk op 9/10 april dacht ik, maar onze school is vandaag om 1900 uur begonnen! En ik doe mee!!!!
Wie gaat er allemaal meedoen dit jaar? |
Ikkuhh :) en bij jou op school dus...
Ik heb geen 1 sponsor, alleen Markie, gaf me een euro om geen ruzie te krijgen :D |
Ben ik erg slecht als ik niet weet waar jullie het over hebben?! :o
|
Citaat:
het is dus 24 uur niks eten en drinken behalve water en thee zonder suiker. Je kan doen met sponsors voor het goede doel of zonder sponsors als uitdaging voor jezelf of om jezelf te bewijzen, voor jezelf en anderen. Het enige wat ik niet kon vinden was hoelaat het begon. :p |
ow bedankt ik was het vergeten uit te leggen....
Bij ons is het een begrip :) |
Ik niet. Zie het nut er niet van in.
|
Citaat:
|
Bij ons op school doen er niet zoveel aan mee. Zelf ben ik 10 april jarig en ga expres iets lekkers mee naar school nemen :o Eens kijken wie het kan weerstaan..
|
Oplichterij is et!
Ze adverteren met zielige afrikaanse jongetjes, maar het merendeel van de opbrengst gaat naar christelijke instanties die 'het woord van Jezus' gaan versprijden..details staan in een ander recent gepost topic |
en ik doe niet mee!! :p
|
ooit meegedaan... Was best gezellig... ook zonder een al dan niet goed doel is het gewoon leuk.
|
Ik doe denk ik wel mee. Denk alleen niet dat ik een sponsor kan vinden :) Dus het wordt om 'mezelf te bewijzen'. Wordt trouwens niet zo moeilijk voor mij, ik eet zowieso al niet veel. :)
|
ik doe oowk mee, we gaan ook overnachten op school in de gymzaal..dus dat lijkt me bes koel
alleen ben ik die dag op excursie en dan heb ik meestal wel honger mahja.. |
Oh, dat is waar ook, ik zou meedoen.... :o
|
Ik doe niet mee. Ik sponsor alleen. Een hele dag zonder eten --> vreselijk.
|
Ik kom terug op wat ik eerder zei! Ik doe mee :) ik word al voor iets van 10 euro gesponsord (zijn vandaag begonnen) en bij ons is het de 17e pas.
|
het is altijd van 1900 tot 1900 dus ik ben alweer klaar :)
|
Citaat:
|
Nee, ga dat echt niet doen. Wat een onzin.
|
Ik ook.
Lekker naar de mac en de kroeg geweest.. :) |
Ik ga het ook doen :) , maar niet door de week :( .
Ik doe het morgen met 4 vriendinnen van 19.00 vrijdag tot 19.00 zaterdag. Ik heb alleen iets tegen christenlijke organisaties, omdat deze meestal ontwikkelingshulp koppelen aan bekering tot het geloof. Ik weet best dat dit vooroordelen zijn en dat ze heus niet allemaal zo zijn, maar ik heb zoiets van: voorkomen is beter dan genezen. Daarom vast ik met nog een vriendin (die is Joods, ik atheïstisch) voor de Novib, terwijl de anderen 3 wel voor Zip Your Lip vasten. Wij nemen het Zip Your Lip progamma niet helemaal over, maar wij hebben ook besloten om niet te bellen of te smsen en geen internet of tv te gebruiken om de tijd te doden. In plaats daarvan gaan we mediteren (ik vraag me af hoelang we het volhouden) Maar goed, wij zitten dus met z'n vijven en een moeder en een klein broertje in Bunnik in een flat. Het zal vast leuk worden want een van de meiden praat niet meer tegen me, dus dit wordt een hele gezellige dag. |
Citaat:
|
Ik heb een keer meegedaan zonder geld op te halen :o
Was toen de organisator bij ons op school (had ik opeens in m'n schoenen geschoven gekregen :o) Dus dan is het ook zo stom om niet mee te doen... Hoewel ik moet zeggen dat ik toen nog niet wist dat het naar allerlei christen organisaties ging :( |
nee bedankt
crap. |
heb ooit meegedaan, maar geen zin meer om de deuren langs te gaan....
|
Citaat:
(Mochten wij helaas ook niet... anders was het nog toffer geweest) |
onze zip your lip was al op 7 februari :eek: en ik heb meegedaan en ik kan je vertellen--> tis kut! ik had egt fucking veel honger, k had zon buikpijn en ik verveelde me dood... nooit meer dus
|
Lijkt me best cool, ken alleen niemand die het doet. (n)
|
Ik ga, misschien, meedoen.
|
ik doe ook mee
bij ons is dat op 16 en 17 april ik doe voor het eerst mee, maar het lijkt me wel heel moeiluk hoor maar ik zie het wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |