![]() |
Seks met een girl (als zelf meisje zijnde..)
Ooit geprobeerd?
Behoefte aan? Of alleen zoenen? Of helemaal nix? Jongens:.. Geil? Ja/Nee? Dom? Wazig? |
Als deze topic al teeeeeee vaak gweest is verwijder ik m wel..
Maar ik zag em niet staan Zodoende |
Dat heb ik (nog steeds) al eens gedaan ja. En het is me goed bevallen.
|
Dit is niet om mensen of te zeiken of te beoordelen maar ;
is het niet ontzettend saai met een meisje ?(als meisje zijnde) (ik vind juist de penetratie en het 'echte neuken' het lekkerste :o ) Michelle |
Ach ja.. ik vind het persoonlijk wel geil.. maar of je er wat aan heb, das een andere vraag. Maar kzou zeggen doe wat je leuk vind ;)
|
hey, jij weer :)
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik zou het wel heeeeeeel graag willen.. |
helemaal niks
|
Sex met 'n girl. Nee dat lijkt me niks
|
nooit gedaab, wil t wel probere
|
wel es gezoend met meisjes,
verder ab-so-luut geen behoefte aan |
anders doen we ff een grote "ik wil meisjes zoenen"-meeting
dan ga ik mee voor de afwisseling? :o |
zoenen wel... niet zo erg behoeft om echt sex met een meisje te hebben, aangezien er bij mij toch wel wat gevoel bij komt kijken en ik me niet aangetrokken voel tot meisjes.. Zoenen vind ik gewoon grappig.. maar je weet het nooit, sta er op zich wel voor open.
|
Nooit gedaan, geen behoefte aan. Niet geil.
|
Citaat:
|
een keer gebeurd... Was leuke ervaring opzich, maar verder toch maar bij jongens gebleven....
(en nee het is niet saai...) |
Ik heb geen behoefte aan seks met een meisje, maar ik ben wel erg nieuwsgierig. Als iemand me de kans zou geven, zou ik het serieus overwegen (maar iig niet zo lang ik een vriend heb:P)
|
Idd, ik heb er geen behoefte aan, ik ben wel nieuwsgierig genoeg om het te proberen.
|
Jah indd.. Ik weer :P
Jah ik kan dr niet echt over ophouden :p Hahaha.. Jah ehmmm Ik heb er van 'geproefd' En ik wil nooit meer anders!!:D :p Hehe.. Neej ik vind het echt super gweldig :) Kei intiem enzo..Veel 'liever' lijkt wel.. Ik weet niet.. Als meisje zijnde weet je ok veel beter wat de ander lekker vindt enzo.. Jah Het was geslaagd :) |
tot nu toe alleen zoenen... maar wat mij betreft mag t wel verder gaan... ben bi, verliefd op een goeie vriendin.. en als ik mn andere vrienden mag geloven, is dat wederzijds, dus, wie weet..
|
Nog nooit gedaan .. ik heb nu 2,5 jaar een vriend .. maar zou best weleens all the way met een meisje willen gaan. Daar had ik het toevallig gisteren met mn vriend nog over.
|
nooit gedaan, persoonlijk ook geen behoefte aan.. heb ook nog nooit met een meisje gekust.
All the way met een meisje lijkt me gewoon redelijk saai.. als ik bekijk wat ik nou zo leuk vind aan het doen met een jongen :) |
neeee baaah seks met een meisje!
Doe mij maar gewoon sokken. |
heb wel gezoend met een meisje maar seks hoeft niet per c...
maar als t een x zou gebeuren zou ik t niet erg vinden :) voel bdw niks voor meisjes... |
Als je erover twijfelt: GEWOON DOEN, ik heb het "perongeluk" ook eens gedaan (zie topic 'betrapt' geloof ik) en het is heel geil en fijn, heel anders als gewone sex, je moet je ff over het idee heenzetten, maar het punt is, een jongen is veel ruwer, of toch heel anders: een meisje weet wat jij lekker vindt, omdat ze er zelf vaak ook op geilt, een meisje weet waar ze zijn moet, en wanneer, en hoe. Wat ik ook heel fijn vindt is strelen, dat gaat met een jongen niet, althans niet zó. ;)
Nog een voordeel, de meeste jongens geilen erop, al zeggen ze het soms niet: ze vinden het geweldig, een trio heb ik nog nooit gedaan, maar ik moet er eens voor zorgen dat het gebeurd want ik heb er al heel vaak over gefantaseerd! :D Enkele jongens, waaronder mijn huidige vriend, vinden het best als ik met meisjes vrij, dus dat is lekker! :D |
ik zou er geen problemen mee hebben, kzou het zelf graag doen eigenlyk... !!
maarja ik ben bi héééé :) |
het deed me nix toen ik het zag . .en gezien er 5 ":stelletjes" stonden had ik keze genoeg ... ik vond het eerder normaal als raar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex met een meisje stoot me eerder af. Of ze moet fysiek erg op mij lijken maar dan knappper. Dan is het meer een soort narcisme.
En dan wil ik ook haar vriend erbij, want alleen een meisje is weer zo pointless. |
Citaat:
hehehe, phat... :D |
als ik dat andere meisje ben... jahhh...
Vagina's zijn eng en lelijk... meisjes zeggen, dat meisjes beter weten wat meisjes willen, maar je kunt het toch ook gewoon vertellen aan je vriend.. hoe jij het lekker vind??? en zijn tong is echt niet anders of zachter dan een meisjes tong.. |
"nobody knows i'm a lesbian"
|
Nooit geprobeerd, zou het opzich nog wel eens willen..
|
een duidelijke aanrader, het is egt zooo sw33t gewoon! het is heel anders als met een jonge maar wel net zo lekker :) (miss zelfs beter)
|
Citaat:
|
Ik denk dat er serieus een "ik wil wel eens zoenen met een meisje" meeting moet komen. Ik kan hem wel aanmaken als je wil!
|
Ja, maar jij mag niet komen :p
(Nix persoonlijks, ik kijk slechts naar de 'M' die onder je naam staat:p:p:p) |
wel ik zou anders wel komen hoor, ik denk dat ik bi ben, en als k dan met een meisje kus en t is nix,alsk niets van spanning voel of zo (tmoet dan wel een aantrekkelijk meisje zijn he), dan weet ik onmiddelijk waar ik aan toe ben en ga ik dr niet meer over zitten nadenken... alst dan wel lekker is ..... hmmm :eek:
|
Citaat:
|
Jah.. Ik was 1 van de oprichters :p :p
Hahaha..Dat is er jammer genoeg nooit van gekomen.. Lijkt me toch wel stoer :D |
Ha, als er ooit zo'n meeting komt dan kom ik ook. (y)
|
lol een zoen-meeting voor alle vrouwtjes hierzo :) lijkt me op zich wel lache ja, maar er vallen denk ik zowieso mensen af die uiteindelijk tog niet durven ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb het wel al gedaan ja
en wil het nog wle doen hoor geen bezwaar mee het is nog leuk ook dikke soewn'tjes |
Ik vind het onwijs geil om 2 meisjes met elkaar te zien vrijen! :D
Zou ook wel een trio willen, maar m'n vriendin wil dat...nou...niet echt... :( Maargoed, zou ook moeilijk worden, want dan moet dat meisje het niet alleen goed kunnen vinden met mn vriendin, maar ook nog met mij. En we moeten haar allebei aantrekkelijk vinden, denk ik...En wanneer vind je zo iemand nou? Ik ben bang van nooit... :( |
Citaat:
je vriendin moet toch wel vriendinnen hebben die knap zijn en die jij ook wel mag en met een beetje geluk is ze nog bi gewoon blijven zoeken man xxxxxxxxxxx |
stel er zou een meeting komen, dan kom ik, als ik kan uiteraard :D (y)
(darkroom in de buurt ;) ?) |
Citaat:
En bi? Nee, ze houd vol hetero te zijn. Hoewel ze weet dat er hetero-vrouwen zijn die ook wel 'ns met andere vrouwen hebben gevreeen. Maar ze ziet dat zichzelf dus niet zo snel doen... |
Ja, die is maanden geleden al geprobeerd georganiseerd te worden. Maar uiteindelijk haak ik daar toch bij af... :\ Ik wil niet horen van een meisje dat ik niet kan zoenen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |