![]() |
De 2e Pim
Besef de hipheid van de nieuwe Pim.
Stel het je even voor; een regering met aan het hoofd een man met een oliliesjaaltje, een rode breezer, een chauffeur met een kale kop en nikes en natuurlijk een paar mooie schakelkettinkje. Alles bijpassend bij de Golf Gti met geblindeerde ruiten *dat is handig voor op de parkeerplaats, voor met de vriendin van je vriend* en de beste stereoinstalatie, waarmee Pim op promotie gaat lang alle koele scholen en zich volledig integreren met de plaatselijke hangjongerendieteveelspijbelenenteweiniglesvolgen. De verplichtstelling van navelpiercings gaat een baanbrekend succes worden, evenals de verplichting van op de 5 inwoners 3 mensen met geperoxideerd haar. Vanwege de teruglopende economie; wordt de wettelijke leeftijd om Breezers aan te schaffen 8 jaar, voor tabakswaren geldt hetzelfde. Bij het bereiken van een leeftijd van 10 jaar, krijgt ieder kind een zilvere schakelketting van de regering. Villawijken worden platgegooid, daarvoor in de plaats, rijtjeswoningen, met gratis plastik tuinstoeltjes. En voor de consensus onder de buren één grote lange gemeenschappelijke waslijn door de achtertuin. Ook komen er voor alle burgers gratis gesigneerde singletjes van JIM! De enige verplichtstelling die er komt zijn de synthetische stoffen die makkelijk te onderhouden zijn en goed zijn voor onze economie. Welcome to our brave new world mensen |
My worst nightmare :eek:
|
er komt dan ook een pim-poppen set op de markt. Met zegeltjes van de elsevier kun je gratis kleertjes voor de pop pim kopen...
|
Citaat:
De airmails bij de aardappelen :o |
OMFG
Ik hoop dat ik dat nog meemaak. En hem mag aanschouwen in al zijn coolheid *worshippy* |
Citaat:
|
en hoofddoekjes worden verboden! Er komt een hoofddoekverbranding!
|
Citaat:
uhmmmz alleen met een LV logo ding? |
Citaat:
|
Ahahahaha :D
meisjes mogen geen shirtjes boven de 10 euro dragen, jongens worden het land uitgezet als ze geen kabeltrui hebben. |
brave new world, geweldig boek (jaja nuttige vermelding :\ )
|
Ik wil mijn hoofddoek houden :(
|
Scooters worden ook verplicht natuurlijk ;) Vanaf een leeftijd van 6 jaar.
|
alle homofielen en buitenlanders worden absoluut getollereerd!!! maar wel keihard weggepest
|
Oehhh . . . het wordt tijd voor Volkert 2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Horrible :S
|
Citaat:
Hoe verzin je het! :cool: LOL! |
Iegh, asjeblieft zeg! :)
|
iedereen een mercedes voor de deur, allemaal verplicht radio noordzee luisteren en last but not least ja ja": nog maar een tv net met daarop:
idols gtst idols gtst idols gtst |
Ach ik heb onze zuiderburen altijd een sympathiek volk gevonden... dan maar emmigreren :) of iemand zoeken die een tweede van der graaf wil worden ;)
|
hahaha geen eens mooie villawijken! hahah die mensen hebben dr toch voor gewerkt
Jij bent echt gewooon gek! iedereen een navelpiercing en ketting nou strax worden we nog allemaal kampers hahahha Doe er nog een flesje bier bij bij al die plasticen stoeltjes jhajaj en ook nog een bbq buiten bij de voordeur en iedereen zn kop kaal, en dan ook nog es iedereen een golf! opgevoerd met dikke geluidsinstallatie nou nee! bmw is beter hahah waar gaat het heen hahahah ik laat me een beetje gaan Het lijkt me in ieder geval geeeeeeeeeen goed id! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |