![]() |
[ecs k7s5a] usb poorten werken niet
Ik heb een ECS K7S5A Mainboard met daarop 4 USB poorten.
Maar wat ik ook voor apparaat erin stop, er gebeurd niets. USB camera - Het apparaat krijgt stroom, maar verder geen reactie USB memory stick - geen reactie What to do? OS: WinXP Professional Bij apparaat beheer staan geen uitroeptekens |
heb je ze in je bios geenebled en zo ja heb je de correcte drivers gebruikt die bij je moederbord geleverd zijn??
|
Kheb de correcte drivers van de CD die bij het mainboard zat gebruikt. Alles geïnstalleerd.
In de BIOS staat alles op default, zover ik ervan begrijp staat het aan. |
Werken andere apparaten wel?
|
Heb je die USB-stekkertjes naar 't bracket wel goed aangesloten?
Ik heb 't ook een keer voor elkaar gekregen om de USB-connectoren van 't bracket verkeerd op 't moederbord aan te sluiten. (Hey, 't was redelijk donker, ja). |
Citaat:
|
Citaat:
het zijn er overigens 4 het bord is trouwens een K7S5A Pro een maand geleden gekocht |
Citaat:
Maar ehr, ik zou het niet direkt weten eigenlijk. Weet je zeker dat de drivers goed werken? Werken de USB devices wel op een andere computer met XP? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal zitten er 2 USB poorten geïntegreerd op het mobo. En nog eens 2 USB aansluitingen voor b.v. de front USB aansluitingen. Nieuwe en luxere mobo's hebben standaard al vier achter en dan nog USB headers voor 4 voor. |
wat moet ik nu doen? terug naar de winkel met dat bord? :S
|
Citaat:
Als het hierna nog niet werkt, zou ik ermee terug gaan ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |