![]() |
hoeveel voor gebruikte comp.. ;)
heeyo!
Ik heb erg zin om 's een nieuwe pc te kopen en nu wou ik graag mijn huidige verkopen... hoeveel denken jullie dat ik voor deze configuratie kan vragen? (of voor hoeveel zou jij 'm bijv. willen hebben) Intel PII400 cpu 320 mb ram Western Digital 20gb 7200rpm hardeschijf Maxtor 6gb 5400rpm hardeschijf Geforce256 32mb ram Yahama 4x4x16 brander 40 speed cdrom Soundblaster Live 1024 17'' monitor + als extraatje Epson Color stylus 300 printer + cd met drivers etc. (windows me of 98 geinstalleerd) |
175 - 200 euro ongeveer denk ik:)
|
hmm dankje.. iemand die denkt iets hoger uit te komen? haha :)
|
Nieuw waarde misschien 500 euro.
en eh ja dan kom ik ook op zo'n 200 euro uit voor de huidige prijs. Verkoop je de monitor ook apart? Groet, M. IJsseldijk |
Citaat:
|
Heb je misschien een foto van alles samen.
en wat wil je er eigenlijk zelf voor hebben? |
LoL ik heb eergisteren een P133, 32MB RAM in goede staat incl. beeldscherm,toetsenbord,muis en speakers verkocht voor........
10 Euro!! ;) |
Citaat:
als het gewoon zown A merk is zou ik zo maximaal op de 250 kome, eerder rond de 200 |
Citaat:
:p :p das niet te vergelijken hehe ;) toch goed gedaan , lol :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is dus wel snuger, hij heeft tenminste iemand genaaid, hehe. |
Maak je vrienden meej, als je zon pc voor zon prijs verkoopt aan mensen die er weinig verstand van hebben ;) Wees realistisch en zie de feiten onder ogen en verkoop hem voor de prijs van wat hij nog waard is.. ;)
|
ik was het anders wel met deze prijs analyse eens.. alles in euro uiteraard
Intel PII400 cpu (aopen bx mobo) 35+35 320 mb ram 75 Western Digital 20gb 7200rpm hardeschijf 60 Maxtor 6gb 5400rpm hardeschijf 30 Geforce256 32mb ram vid 50 Yahama 4x4x16 brander 25 40 speed cdrom 20 Soundblaster Live 1024 20 17'' monitor 110 Logitech optical mouse & toetsenbord 27 totaal ongeveer ¤ 480 en als je dan ook nogeens op enkele advertentie sites ga kijken..dan vragen ze hetzelfde voor een 400 met 128mb ram.. 1 hardeschijf etc... |
Citaat:
Ik ben best geinteresseerd in een aantal onderdelen, maar om 'm daarvoor helemaal te kopen vind ik toch wat teveel van 't goede ;) |
die Maxtor 6 gB wil ik wel van je kopen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik heb ook wel interesse in losse onderdelen mar niet het hele systeem, de brander de hd van 20 Gig en de monitor bijv.
|
Citaat:
|
Citaat:
je kunt iemand inderdaad wel afzetten voor zo'n bedrag, maar dan moet je toch een behoorlijk lomp persoon vinden... |
Citaat:
|
Citaat:
Greetz, PCBOY |
woei! ik heb hem verkocht voor 480 euro... aan.. MIJN OOM. Hij heeft best een beetje verstand van computers en wou het er wel voor geven.. (misschien heeft ie gewoon geld teveel) :p :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe PCBOY ik heb 'm VERKOCHT :D Beter lezen ;) j/k
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Greetz, PCBOY |
€500,-
als je die monitor ook gaat mee verkopen |
Citaat:
|
nee dat wist ie wel.. hij wou echter doen alsof ie het nog niet had gezien en dan later zeggen dat ie er wel heel dicht bij zat. ;) :rolleyes:
|
Ik denk trouwens wel dat je er 480 euro voor kunt krijgen. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |