![]() |
je laatst gekochte blunder !
zeg hier je laatste aankoop die je achteraf toch liever niet had meegnomen
ikke 1 of ander groen jasje, die onzettend lelijk groen is :S echt heeel fout |
een g-sus jasje... veels te geel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm een truitje wat eigenlijk te strak zit..doe k nooit meer aan, terwijl het best leuk is. maar het zit echt nie lekker. :o
|
een broek met allemaal gekleurde streepjes... een paar maanden terug, weet niet wat het was, vast alleen maar voor de heb ofzo :/ draag dat ding echt nooit en hij staat van geen kanten.
|
gele kilt
|
Tsja, ik heb wel meer van die dingen die het nét niet zijn! Omdat ik bijvoorbeeld eigenlijk niets kan vinden, en toch iets wil kopen! Majah, meestal koop ik wel iets wat ik echt ook aandoe, en anders was het ook niet zo duur, want dan denk ik er wel beter over na...
Laatst had ik een keer een broek gekocht omdat hij heel goedkoop was, en in een andere winkel nog 115 euro :eek: kostte... Maar ja, die heb ik nooit aan omdat ik vind dat ik daar veel dikker in lijk.... Miskoop dus! |
kheb er nog 1 :D
haha een broek, die bruin is met gele vlekken/strepen erop.. in de winkel stondie leuk.. *dacht ik* maar ik kwam thuis toen dacht ik van, NEEH !!! gatverdamme, bij het kruis zat ook een heel raar streepje, dat erg opviel (n) erg fout dus gelukkig kon ik hem ruilen :) |
oh god ja ik had een keer een heel wijde broek gekocht, met zo'n glans. in de winkel stond ie wel cool, maar toen ik hem thuis aandeed...veel te overdone. :o dus heb em teruggebracht..
hmm dit is niet laatst gekocht, maar ik heb zowieso weinig koop-blunders..ik koop niet zomaar dingen. |
een strak tshirtje dat oncharmant opkruipt
jammer, want t is echt een leuk dingetje maja, niet zó met een ontblote navel... |
een felgele/groene jas van DKNY, achteraf alleen goed voor hond uitlaten in de regen :confused:
|
Citaat:
|
nee zeker niet. Alhoewel, uiterverkoop...maar toch. Vet kut, dat ding rot in m'n kast zeg maar. Heb wel meerdere die zo daarin rotten...
|
Mr. Ed jij komt toch uit Almere?
Waar zit je op school etc.??? |
Citaat:
|
dat ie bi is hoeft toch niet te zeggen dat ie er totaal walgelijk uit hoef te zien?
|
hoho, mijn biheidsgehalte is gedaald naar 20%
(ben niet goth meer he, dan hoeft het niet zo erg meer) maar er gay uitzien is wel stoer... zag laatst take that op tv en dr was er ook een met een te klein shirtje geil man |
Citaat:
|
Citaat:
maar zo'n shirt is geen gezicht. ALS je dan al 'n te klein shirt aantrekt.. zorg er dan op z'n minst voor dat je zo'n vette bierpens hebt met zwarte beharing en etensresten erin. (y) |
Citaat:
idd |
g sus is een kinder merk .. beter gezegd BREEZER MERK
|
Veel gele miskopen...
Mijn laatste is een heupspijkerbroek, die zit iets te laag wat oncharmant wordt als je gaat zitten :o |
Een wit truitje zonder mouwtjes met van die lintjes ...
(helemaal niet duidelijk dus) http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/2/6/268334.jpg Lintjes op de plaats van detouwtjes, zonder de mouwtjes en met ook nog een heel klijn kantrandje langs de mouwtjes en onderkant en op de plek waar je normaal lijnen van ballijnen ziet. (ietsje duidelijker ;)) Ik heb he in ieder geval nog nooit aan gehad want hij schijnt door en je moet er sowieso wat onderaan. Het komt er op neer dat ik nog niets heb gevonden om er onderaan te doen. |
Ik heb eigenlijk best veel miskopen (n)
De laatste was een soort Chinees vestje met bloemetjes, en de knoopjes een beetje aan de zijkant. En eigenlijk alles wat ik bij H&M koop draag ik niet langer dan 1 of 2 maanden, dus zo geweldig vind ik dat ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb 1 rok in me kast hangen met het kaartje er nog aan die ik een jaar terug heb gekocht. en verder een paar truitjes die ik maar paar keer heb gedragen. :)
|
Laatste miskoop...een rokje.
|
Ik koop alleen stuff waarmee ik iets kan, geloof het of geloof het niet, ik heb geen blunder-aankopen :). *klopt af*
|
Citaat:
Maar alleen omdat er een paar breezerkutjes erin lopen, ga ik niet stoppen met het kopen ervan. Ik heb er niet veel van, maar als ik iets leuks ervan zie, koop ik het. |
Citaat:
|
een trui die na 1x wassen totaal onder de pluisjes en draadjes zat :(
|
Een rood t- shirt van puma met witte kraag(niet zo'n polo, t is nogal vaag uit te leggen). Die kraag die is na 2 keer wassen al half roze. Die ga ik dus weinig aandoen deze zomer :D
|
Nou, ik koop zelden wat, dus wat ik koop, is ook koel.
Ehm, even denken dan maar. Ik heb mijn schoenen als laatste gekocht, 1 maand geleden. Daarvoor, *denkt*, kan ik me niet herinneren dat ik kleding heb gekocht. Oh ja, mijn blauwe broek, die heb ik nu iedere dag aan! (y) |
Citaat:
:) |
Citaat:
zo grappug ! hahaha |
Citaat:
|
Een heupspijkerbroek van Levi's...hij is net iets te kort en het model is het nét niet. Was gelukkig in de uitverkoop, dus was niet zo'n hele grote investering :).
|
Ik zit op HP en woon in Buiten!
Ken je Camelia (Marokkaans meisje) van Meergronden? |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Oh never mind then.
Wel cool..jeugdige mensen in de buurt ~duh~ :cool: |
Een electrische tandenborstel die niet op wil laden.
En die kocht ik nou juist om dat mijn andere niet wil opladen. En in de gebruiksaanwijzing stond zelfs dat ie t maar 20 (!!!!) minuten doet. Ik wil dat ie t een paar uur doet, ik heb toch minstens een uur per dag nodig!! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lipgloss die in er best leuk uitzag in de winkel,
maar thuis gigantisch plakkerig en stinkend bleek te zijn. :| |
Ik had laatst kersenlabello gekocht: bleek dat ie ook rood afgaf! GODVERDOMME loop ik daar met mijn Bassie mond door de stad!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |