![]() |
nieuwe nofx!!!
6 mei komt de nieuwe plaat van nofx uit, ben erg benieuwd..jullie??
|
Citaat:
|
ik ben benieuwd..hoop dattie niet zo makkelijk wordt als pump up....
|
|
hmm, wel een aardig covertje, dat valt me dan weer mee van een band als NoFX. Then again, het concept is misschien inmiddeles ook alweer wat uitgemolken. (Jello Biafra spoken word, Nausea, etc. etc.)
|
ik ben wel benieuwd ja, wel'll see :)
|
whoe kben oook benieuwd!
|
Ik laat deze plaat en al hun toekomstige releases mooi links liggen. Die tijd is voorbij. Iemand nog een pump up the valuum tourshirt? :D
|
Nofx blijft cool, 1 v.d enige nog originele punkbands imo.
|
je neus is zeker te lang voor je ogen?
|
hoezo?
|
Omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is! Nofx en origineel in 1 zin.....besides er zijn honderden originelere punkbands.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, zelfs in punk kan originaliteit zitten, maar ik denk alleen dat mensen die dat veel luisteren ook daadwerkelijk het verschil kunnen ontdekken. |
NERD: Volgens mij geef je het geneens een kans. Punk is een vrij ruim begrip hoor. Tis niet enkel hoempapapunk met pseudo politieke teksten. Niks mis mee trouwens alleen niet mijn ding :D
Andere dude: Wat heeft hun levensduur te maken met originaliteit. Ik zie de connectie niet echt, maargoed. Of bedoel je origineel op een manier van dat ze een van de eersten waren? UHHH alweer fout. Er zijn zoveel bands van voor 83 en sinds Suffer van Bad Religion uit is, is hun sound gewoon een soort kopie daarvan. |
Citaat:
Elk NOFX album klinkt anders. En hun manier van punkrock maken verschilt ook enorm door er wat ska in de huffen of wat op de snellere tour te gaan. En nee, ik heb echt geen andere punkrock bands gevonden die orgineel blijven op zo'n lange termijn dat ze bestaan. De meeste bands worden oplaatst gewoon ruk en dat merk ik niet bij NOFX. En Pump up the valuum bijv. klinkt nog erg NOFX alleen beetje verfrissend, maar zoals je zei, tiz simpel enzo... maar dat wouden ze ook! Ze hebben gewoon studio sessies om bijv. iets op te nemen in 1 dag. Zodat je nog altijd het beetje trashy-achtig NOFX geluid houdt. Anyway, niet dat ik geen andere goede bands ken ofsow... De teksten van Bad Religion zijn natuurlijk nog steeds fokkin' goed. En de muziek blijft ook okay, hetzelfde verhaal daaro. Die blijven ook orgineel in HUN style. En als je dat als stinkende kutpunker het te 'pop-py' vind. ;) Dan luister je toch mooi niet naar NOFX :P Oohja... een nieuw nummer van NOFX van hun nieuwe album... Franco Un-American is wel kut, alleen dat nummer blijft wel in je hoofd zitten :S De rest is zwaar okay (y) /me heeft zin om het volledige album te horen :D |
het is zowiezo al knap dat ze gewoon nog steeds zo goed zijn, terwijl ze allemaal al tegen de veertig zijn! (y)
|
Wat probeer je me nou te vertellen? En stinkende kutpunker? Whatevor fatbassplayerworshipper......
Goed dat The Locust uitkomt op Epi. Kopen die verrekte kids ook weer eens iets anders als t zelfde skatepunkalbum in een ander jasje.... |
Citaat:
|
Dit wel.
|
Hehe, skatepunk = hip ja! :o
beter dan die fokkin' EMO crap... :rolleyes: |
Ik luister meer emo dan skatepunk....
|
Citaat:
*duikt snel weg voor al die emo fags...* okay.. ik stop.. straks hebben we daar nog een hele discussie over :P ik hou me stil... :D |
Citaat:
|
heeft niemand dan oog voor talent?!
|
Emofags? haha....leuk.
|
badbull....Doe me een plezier. Kill yourself.
|
schmofx :D hehe
ik vind er ook niks an maar ja... *zingt* cumbayaaaaam milord cumbayaaa |
Citaat:
Diez nog ouder. En nog meer herrie... blablabla vals en noem maar op |
Liberal Animation heb ik ook. Bij vlagen leuk idd..
|
Citaat:
|
ik kan nu wel gaan zeggen dat bijvoorbeeld dat metal gebleur niet vals klinkt en niet mooi is, maar dat is natuurlijk niet goed. Ik hou niet van die muziek, en k ga NIET zeggen OMDAT IK NIET VAN DIE MUZIEK HOU, dat ze geen talent hebben en hartstikke stom zijn enzo! De meeste metal bandleden zijn goed muzikanten. Net zoals NOFX ook heeft. En dan moet je dat dus niet gaan ontkennen omdat je de muziek niet leuk vind. Dat is zwak
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en daar is ook niks mis mee, zolang ze niet proberen een mening te hebben over muziek :D ;)
Maar serieus badbull.....wat wil je nou eigenlijk zeggen? hahaha |
Citaat:
en waarom willen mensen nou altijd dingen benoemen. nofx is geen punk, het is gewoon nofx. :D je moet die begrippen gewoon heel luchtig opnemen.. |
Citaat:
|
ik zeg helemaal nix!!!!
|
*kijkt wederom uit naar de nieuwe nofx plaat*
|
Citaat:
maar de ene ´punkband´ is de andere toch niet? iedere band is anders, vergelijk ze dan niet met elkaar... maar we dwalen af... ja ik kijk ook vooruit naar de nieuwe nofx!! |
Toch blijf ik erbij dat Belvedere de beste punkrockact op dit moment is... Pulley heeft afgelopen vrijdag ook weer m'n hart veroverd!
|
Ow dit is zeker weer onderdeel van die newschoolhippygedachte dat hokjes niet bestaan? :D
|
Citaat:
Ik heb ze zaterdag gezien.. suppah! tof gewoon! Damn, die dudes maken pas energieke muziek, prachtig gewoon (y) Heb gelijk een cd gekocht die avond :D En die luister ik nog elke dag maar verveeld niet.. niet verkeerd dus.. maar okay.. laten we idd *ontopic* blijven. |
sjees wat een gay-filled topiek niewaar?
ik kijk naar het nieuwe album uit, hoe je maar wil. |
Citaat:
*beschermt zich* |
Citaat:
achja wat jij vind, ik hou er gewoon niet van mensen en dingen in hokjes te stoppen.. iedereen heeft toch een eigen mening?! |
Citaat:
|
Ik hou er wel van. Bij deze bestempel ik je nerd. En voor je informatie. Epitaph is huge these days en waar draait t om? Geld verdienen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |