![]() |
Enquete van Schooltv
Ik kreeg van Schooltv dit oproepje binnen:
Win een digitale fotocamera voor je school! Schooltv is van plan om een hele nieuwe internetsite voor het voortgezet onderwijs te maken. Dus voor jou! Het heeft te maken met tv en het heeft te maken met school en we willen dat jij en je klasgenoten hem gaan gebruiken. Hoe zo'n site er dan uit moet komen te zien willen we graag van jou weten. Vul onze vragenlijst in en maak kans op een digitale camera voor jouw school... http://www.schooltv.nl/vragen De enquête loopt tot en met volgende week vrijdag. Met vriendelijke groeten, Teleac/NOT |
Citaat:
|
Hoeveel krijg je hiervoor? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst ff zeggen wat voor vragen ze gaan stellen, dan vul ik pas een wachtwoord in :D :p
|
Citaat:
Nee, het zijn vnl. vragen over internetgebruik (thuis/school) en wat je dan zoal doet. |
Ik vul hem niet in. Die website kan alleen maar een concurent worden van scholieren.com ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ff invullen.. :p [edit] Het lijkt wel of die lui willen gaan concurreren |
hmm zit niet meer op de middelbare school, dus k zal wel niet mee mogen doen :o
|
Ik wil helemaal geen digicam voor m'n school winnen, ik wil 'm zelf houden. Maar sociaal als ik ben vul ik 't natuurlijk wel even in. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
mag ik je even feliciteren met een prachtige avatarkeuze (jaja slijm slijm :o maar hijs gewoon koel :D ) |
deelgenomen.... uiteraard onder een fake naam... Wél mijn huidige middelbare school voor de prijs genomineerd :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik meer informatie hebben over school tv?
|
Kutups. Leer dan écht spammen.
|
Omgawdslotjeperm.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |