![]() |
Voor welke vakken moeten jullie echt leren, en wat is alleen oefenen?
Zie titel dus. Het is toch zo dat je voor de talen (nederlands, engels, duits, frans en fries) niet kunt leren? Dat is toch alleen maar tekstverklaren of samenvatten? Nou ja, ik hoef dus alleen voor geschiedenis, wiskunde en m&o te leren. En jullie?
|
Ik moet voor bio, wiskunde, gs en eco echt leren, de rest (nl, eng, ak) niet...
|
oefenen:
engels nederlands leren: aardrijkskunde geschiedenis wiskunde economie maatschappijleer |
Oefenen:
Nederlands Engels Wiskunde Leren: Economie ------>doorlezen,het meeste snap ik wel Geschiedenis Aardrijskunde M&O |
Citaat:
Wiskunde moet ik wel veel oefenen, maar sinds deze week doen we niet anders op school... Bij alle vakken eigenlijk. |
Leren: geschiedenis, latijn, grieks, wiskunde (en oefenen)
de rest oefenen. |
Voor nederlands moet je toch wel wat leren hoor. functies van tekstgedeelten en argumenten kunnen benoemen enzo..
Oefenen: engels en nederlands wiskunde, natuurkunde leren: nederlands beetje, natuurkunde en scheikunde |
Goed doorkijken en oefenen: Nederlands, Engels, Frans, Duits.
Leren: AK, geschiedenis, Tekenen, wiskunde. |
Vooral geschiedenis leren denk ik en Kunstgeschiedenis!!
En de talen, frans engels, duits veel oefenen Verder heb ik nog Wiskunde A1 en Nederlands. en dat is denk ik ook vooral veel oefenen en een beetje inzicht hebben. K heb t dus wel redelijk rustig met leren Gelukkig :D |
Das wel beter ja, ik moet Ak, Gs, M&O, Economie, wiskunde en maatschappijleer leren :eek:
Beetje veel, maar komt goed :cool: |
Citaat:
|
bio, frans en scheikunde leren
wiskunde, frans en scheikunde oefenen |
Oefenen: frans, nederlands, duits, engels, wiskunde
Leren: geschiedenis, aardrijkskunde Oh ja, en zit in vwo-6 :D Groetjes Moppie |
Ik leer vakken als Nederlands, Engels, Maatschappijleer, ANW niet, dat oefen ik alleen een beetje.
Maar Literatuur, Frans (Is letterlijke zinnen in mijn hoofd stampen), biologie, economie, geschiedenis en tekenen (Kunstgeschiedenis dan) leer ik wel echt hoor! |
Oefenen: eigenlijk vrijwel alle vakken; Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, Nederlands, Engels, Wiskunde.
Leren: Scheikunde, Natuurkunde, Biologie. |
Nederlands en Enegls is even wat belangrijk dingen doorlezen,
M&O en wiskunde is makkelijk economie is gewoon veel blok werk aardrijkskunde zijn saaie onderwerpen maar het moet dus effe veel leren geschiedenis is makkelijk en leuk dus weet ert al veel van :) |
leren voor: natuurkunde, scheikunde, wiskunde, biologie
alleen oefenen voor: engels en nederlands |
oefenen: engels, duits, nederlands
leren: Aardrijkskunde, geschiedenis, economie en Ma2. |
oefenen:Duits,Engels,Ned
leren: Bio,Eco,(Kunst)Geschiendenis |
ik leer alleen voor kunstgeschiedenis
na12, wib12 en sk zijn gwoon een keer de stof doorlezen en oude examens oefenen engels en nederlands ook een beetje oefenen, maar niet meer dan moet |
Citaat:
maatschappij? anw? heb je dat niet afgesloten? |
leren: kunstgeschiedenis (tekenen), geschiedenis
oefenen: wiskunde, Engels, Nederlands en Duits |
oefenen en doorkijken: engels, nederlands en duits
leren: aardrijkskunde, economie en geschiedenis xx |
Leren: GS, AK, HA, EC
Oefenen: misschien NE, EN, FA |
*Wiskunde en economie...*
|
Leren: Geschiedenis en Aardrijkskunde
Oefenen: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Wiskunde |
Niet kunnen leren voor:
Engels Nederlands Oefenen: Geschiedenis Aardrijkskunde Leren: Economie Wiskunde M&O |
Oefenen: Nederlands, Engels en Wiskunde
Leren: Aardrijkskunde, Geschiedenis, Latijn. Economie en M&O doorlezen en wat oefenen. |
leren: BIO / GS :mad:
oefenen: NL / DU1,2 / EN :rolleyes: leren + oefenen: EC / AK |
Citaat:
ontopic: leren bio, latijn,scheikunde oefenen: wiskunde scheikunde natuurkunde niet-oefenen: nederlands engels |
Wiskunde: veel oefenen
Eco12: oefenen, en stof niet meer echt leren (dat heb ik de laatste jaren al genoeg gedaan) Aardrijksunde: stof is nieuw, dus leren Geschiednis: zie hierboven Nederlands: nix Engels: nix Duits: ook nix meer oefenen |
Nederlands: doorlezen stencils
Duits: niks Frans: niks Engels: niks Biologie: megaveel leren Wiskunde: niks Geschiedenis: 2 boekjes leren Maatschappijleer: 3 boekjes leren |
kheb maar 2 vakken (natuurkunde en scheikunde) en moet daar heel veel voor oefenen :s en ook dingen uit me hoofd leren...
|
Citaat:
|
Oefenen; Wiskunde, Economie, Engels & Nederlands (twijfel geval)
Leren; Biologie en Dierverzorging |
leren: alleen ec de termen en voor bio de termen
maar ik heb dus eigenlijk alleen inzicht vakken.... (daarom heb ik ze ook.. ik kan niet leren :o) |
Oefenen:
Engels Nederlands Leren: Geschiedenis Economie M&O Aardrijkskunde Wiskunde -----> ook natuurlijk wel beetje oefenen |
Biologie: leren!!!(4 boeke uit me kop)
Wiskunde:leren + oefenen Frans: doorlezen en oefenen Tekenen:leren!!! Engels: doorlezen +oefenen Nederlands: doorlezen+oefenen |
ben blij dat ik geen biologie heb
trouwens, geschiedenis is niet zoveel leerwerk volgens mij, aardrijkskunde is wel klote, want ik zie dat een hoop mensen de stof als "nieuw" zien. Economie is puur stampwerk, M&O ook en Wiskunde is vooral veel oefenen en je moet alles begrijpen, verder geen leerwerk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |