![]() |
verloren van het leven
hallo allemaal, laatst surfde ik over het inteernet en kwam ik op een site ( weet niet meer welke) en daar stond dit gedicht. Ik heb 'm dus niet zelf geschreven maar vind het heel erg mooi en wil het met jullie delen. reageer even wat je er van vind!
groetjes knak Verloren van het leven strak gespannen afwachtend op verder drijf ik op mijn zeepbel zoekend naar de redder maar ik zoek niet stil zwijgend opgegeven na deze vlucht is er weinig meer in het leven de luchbel reist verder met mij op zijn rug maar veel verder zal hij niet gaan zijn krachten keren terug toekomstloos verklaard de zeepbel gaat kapot en gooit mij naar benee ik heb... van het leven verloren..... |
Op zich is de inhoud leuk weergegeven, de zeepbel als metafoor vind ik wel :cool:, ik vind het ritme daarentegen niet zo geweldig.
*Het gedicht komt mij erg bekend voor, volgens mij heb ik 'm hier al eens gelezen:confused:* |
Ik zou het toch wel erg fijn vinden als je eens ging zoeken van wie het gedicht wel is. Je mag hier namelijk niet zomaar gedichten van een ander plaatsen zonder daarbij de naam te noemen. En sowieso zou je eigenlijk toestemming moeten vragen. Lees anders de announcement eens, daar staat het ook in.
|
Citaat:
zal er proberen achter te komen! groetjes knak |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |