![]() |
blowen
ik ga maandag op school voor het eerst blowen nu heb ik ff paar vraagjes over het blowen....
is het waar dat je er rode ogen krijgt van blowen? is het zo dat je naar 1 joint stoned bent? hoe oud waren jullie toen je voor het eerst blowde? dat waten wel mijn vraagjes ik ben zelf 12 dus dat kan wel... |
Op school ? raad ik je af.
1: Je kúnt er rode ogen van krijgen. Krijg het vooral van warme ruimtes. 2: Is wel de bedoeling, ligt er ook aan hoe sterk het gedraait is. 3: Ik was net 15. |
Je kan, met de zoekfunctie hier genoeg over vinden, of op 'drugs'-sites.
Maar om je vragen te beantwoorden: - Is het waar dat je er rode ogen krijgt van blowen? Ja, na 2 uur is dat weg maar volgens mij letten 'ouders' niet op hun kinder's ogen - Is het zo dat je naar 1 joint stoned bent? Ligt aan de hoeveelheid wiet, maar met normale hoeveelheden ben je stoned na een joint (veel mensen werden niet stoned na hun alleerste joint) - Hoe oud waren jullie toen je voor het eerst blowde? Is niet echt relevant, als jij zelf vindt dat je klaar bent om dingen te gaan gebruiken die jou ouders niet leuk vinden?, dan moet je het doen. Als je maar met mate gebruikt! |
[QUOTE]thisisfun schreef op 03-04-2003 @ 16:12:
[B]ik ga maandag op school voor het eerst blowen nu heb ik ff paar vraagjes over het blowen.... is het waar dat je er rode ogen krijgt van blowen? ja is het zo dat je naar 1 joint stoned bent? nou ikkuh niet maar ligt ok aan of dat je er veel wiet in pleurt hoe oud waren jullie toen je voor het eerst blowde? 12 maar ik zal het niet op school doe! (n) |
ik zal het nie op sgool doen de eerste keer want je weet niet wat je van je stonedheid periode kan verwachte ik was alle eerste keer egt als aan denken van wat ik voel enzo. werd ik gek van dus was ik blij dat ik in een bos zat en niet op sgool want dan was ik egt gaan trippen denk ik en met je rooie ogen lente komt eraan *aahum* zeg je dat je hooikoorts hebt ik was 14 eerste keer
|
Op school is het ook leuk hoor..maar de eerste keer lijkt me niet.,.
|
je krijgt geen rode ogen van blowen, alleen als je door je ogen gaat liggen vrijwen, wat veel mensen onbewust doen omdat je ogen zwaar worden
|
Citaat:
Ik zou het niet op school doen als ik jou was, en 12 vind ik (als ik naar mezelf kijk) een beetje jong, maar ja ieder zn leven :P Ik heb t voor het eerst gedaan toen ik 15 of 16 was... |
Knul, waarom gebruik je op je twaalfde wiet? Grijp gewoon naar Angel Dust of wat lekkere smack, dat is veel hipper binnen de brugklasserscultuur. Sterkte!
|
Het is niet alleen rode ogen. M'n ouders zien nl. soms wel aan me dat ik knetter ben. Dan zeggen ze meestal zoiets als "wat kijk je raar uit je ogen" ofzow. Het gaat dus ook om de manier van kijken enz.
Paar tips: Zorg ervoor dat je 4 uur na het blowen nix hoeft te doen. Dit is misschien wel lang want meestal is na 2 uur het ergste weg, maar na 4 uur ben je altijd weer helemaal helder (ook al ben je nog zo stoned) Zorg ervoor dat je wat eten/drinken bij de hand hebt. Vooral de 1e keer zal je wel vreetkick krijgen en een mega droge keel Ga naar een chille plek. Het schoolplein ofzow lijkt me niet echt rlx. Vooral niet als je een mega lachkick krijgt en je komt ff een kwartiertje niet meer bij. Rook het in een pijpje/waterpijp :) veel chiller dan een joint en je wordt High (niet stoned) |
Je bent 12, komop zeg. En al helemaal op school.. Nee. Geen ideale combinatie. Als ik je was zou ik nog even wachten tot je minstens 15/16 bent. Maargoed, ik ben bang dat ik je niet kan tegenhouden. Maar doe het ASJEBLIEFT niet op school. Áls je het dan zonodig wilt doen, doe het dan als je even 4 uur niets te doen hebt en waar niemand anders er last van kan krijgen.
|
mijn eerste keer was ook op school in de 2e pauze, ik was 13.
toen echt de lachkick van me leven. maar lief kindje pas op hoor!! de eerste keer kan hard aankomen! |
ik zou het niet doen.
en rode ogen krijg je omdat je niet genoeg zuurstof krijgt. gewoon iets kouds op houden voor een minuutje en dan is het al een stuk minder. de eerste keer zul je waarschijnlijk wel niks voelen want dan hoest je alles uit. derde keer wordt pas echt leuk en doe het niet op school gewoon in een parkje gaan zitten. en nog iets hoe wil je eraan komen??? ouders laten kopen |
ik denk dat ik me toch maar aan sluit bij de reacties van de andere. Mijn eerste keer kreeg ik een lachkick tot en met. En werd ik later kots misselijk. En als je het doet doe het dan niet op school maar lekker chillen waar je kunt gaan zitten en neem eten en drinken mee want idd vooral dat drinken zal je nodig hebben. En ik denk dat voor de eerste keer 1 joint voor jou alleen toch wel te veel zal zijn neem gewoon een paar goeie hijsen maar niet te veel. Of liever WACHT ER NOG EEN PAAR JAAR MEE. want als je daar staat te nekken word je er niet ruigen op.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |