![]() |
Glijmiddel bij masturberen?
Gebruiken jullie glijmiddel bij het masturberen?
Ik gebruik altijd een beetje spuug als ik mezelf trek, maar dat is na een halve minuut altijd weer opgedroogd. Ik zou wel glijmiddel willen gebruiken, maar waar moet ik het bewaren? Als mijn ouders het vinden ben ik ech de lul. Dan gaan ze allemaal vragen stellen van wat ik allemaal bij mezelf wel niet doe en hebben ze het een jaar lang nergens anders meer over. Bovendien staat de drogist vast raar te kijken als daar een jochie van 13 glijmiddel komt kopen (ja, zo jong ben ik nog :eek: ). Harm |
De meeste ouders vinden het niet raar als hun kind masturbeert, zeker niet als dat kind 13 is, dus allemaal vragen zullen ze wel niet gaan stellen hoor:) Maar ik begrijp dat je het genant zou vinden als ze het vonden. Als je een bureau hebt met laatjes die vol zooi liggen, kun je het daarin bewaren, daar zullen je ouders toch niet in kijken.
Ik gebruik geen glijmiddel, maar ook wel in het begin wat spuug, soms. Daarna produceer ik zelf genoeg vocht:p |
Citaat:
|
Citaat:
wat wou ik eigeluk zeggen? oh ja dan gaan mn ouders wel allemaal vragen stellen van of ik nieuwschierig ben en eindeloos zeggen dat ik iets kan vragen als ik het wil weten enzo :( |
hoezo heb je glijmiddel nodig?
is dat lekkerder ofzo? |
Oh god, ik snap wat je bedoelt. Dan gaan ze de Zeer Begrijpende en Altijd Voor Je Klaarstaande Ouders spelen... Grrr :mad:
Er zijn toch genoeg plekken om het glijmiddel te verstoppen? In je kussensloop (tenzij mammie je bed afhaalt & wast), onder het matras, tussen je schoolspullen, achter in de kast, in een doosje ergens verborgen onder troep, tussen je kleren in de klerenkast... Vast wel ergens een plek te bedenken! Wat ook nog kan: knijp de tube leeg in een ander potje (bv een gelpot), die mogen ze best zien. En boeiend als ze bij de drogist raar kijken! Moet je je echt niks van aantrekken. Koop het desnoods in een andere plaats. |
ik gebruik nooit glijmiddel....lijkt me nogal onnodig (in mijn geval dan)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |