![]() |
Dawson's Creek komt er weer aan!
Zaterdags 17:25u op Net 5
ten eerste: wat een rottijd! ten tweede: woeiii het komt weer op tv!! :) Ik hoop wel dat het meteen het nieuwe seizoen is, maar dat neem ik aan van wel :) |
:) Het moeten wel de nieuwe zijn hoor anders wil ik niet meer kijken. :p Hoewel de alleroudste ook wel leuk waren. Maar eigenlijk vind ik die afl. van college enzo minder leuk dan in de creek zelf. Nou ja we zullen zien (als we t niet vergeten). :)
|
.... feest....
|
beter!!! :D
Omdat Alias niet meer komt voorlopig :( ga ik dit wel weer volgen:D |
Wat een rottijd :(
Maar wel erg koel dat het weer komt!! |
Volgens mij zijn het herhalingen..
'Coming Home' Zaterdag 5 april Pacey en Joey komen terug van hun 'liefdesvakantie'. Nu ze terug zijn, moeten ze wederom omgaan met de gevoelens van Dawson. Hij is diep gekwetst door de gebeurtenissen in de afgelopen maanden. Dat staat op de net5 site.. |
Kga het standaard vergeten... rond die tijd op zaterdag ben ik meestal niet thuis... of dan denk ik: er is toch nix leuks op tv dus ik ga maar computeren :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, ik heb het opgezocht: tis de eerste aflevering van seizoen 4 (46 afleveringen terug waar we gebleven waren...:/) Dit betekend dus dat we ergens in november/december 2003 de nieuwe afleveringen te zien krijgen(tenminste, als ze geen zomerstop houden)
|
wuh :(
nou ja, beter dan niets :o |
hm jammer.. had liever gewild dat ze alles weer gingen herhalen...
en mja wat een k** tijdstip. |
dat ze überhaupt nog tijd maken voor dat schijtprogramma (n)
|
Gouuuuuuuud (y) :cool:
|
Idd geen handige tijd, dat wordt opnemen...
Maar wel leuk :) |
krijgen we heel dat gedoe over seks weer...
ik wil nieuwe!! :mad::p |
Yesssssss!!!! Hoop ook dat nieuwe zijn, al waren de eesrte afleveringen leuker dan die op t college ja. Ik vin dat de spelers te oud worden eigenlijk........
Maar ik ga tog kijke hoor, ind. wel een rottijd :rolleyes: |
What the fuck.. enige dag dat ik rond die tijd niet kan. :(
Enne het begint dus morgen al?? |
Dawsons creek stopt in Amerika binnen 6 weken voor altijd!
|
dus als ik het goed begrijp... vanavond om 17.25 komen er afleveringen die we allang kennen...?? e n in december komen de echt nieuwe pas weer...? (die we nog niet kennen...)
verandert die tijd dan nog of is dit vast... want anders moet ik het gewoon altijd missen omdat ik zaterdag avond altijd weg ben om deze tijd :S |
uuh, da's ook maar een theorie. :)
Vandaag komt idd een aflevering die we allang gezien hebben. Sterker nog, de volgende 45 afleveringen hebben we ook allang op tv kunnen zien. Dus als NET5 het leuk vind elke week slechts 1 aflevering uit te zenden, duurt het dus nog 45 weken voordat we de nieuwe afleveringen kunnen zien. En 45 weken....ik schat dat het dan november/december is. |
Citaat:
nu alles weer terug komt, dawson's creek, buffy, charmed, angel MOET gilmore girls toch ook terugkomen?!? |
Citaat:
|
Citaat:
Zullen ze met Gilmore Girls vast ook pas rond november beginnen met herhalen... *zucht* nou ja, dit is beter dan niets |
Ik heb het vandaag gezien, en deze aflevering kende ik nog niet! Maarja, waarschijnlijk heb ik er gewoon 1 gemist want Joey zei: "Mister Leery?"
En dies immers dood.. |
ik dacht dat dit een nieuwe aflevering was.. mrja toen zag ik de vader van dawson en was het toch een oude,, mrja ik had em tocvh nog niet gezien
|
*had m al wel gezien* Oude serie. Ik kijk volgende keer alleen als ik niks beter te doen heb :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en het is een programma met een slecht script en slechte gedateerde acteurs (n) en verder, tja, zal er wel aan liggen dat ik een kerel ben, anders had dit een rotzorg kunnen zijn natuurlijk :o :p |
maar het zijn wel leuke herhalingen :o pacey en joey zijn lief samen :)
|
Citaat:
|
leuk :) :) ik dacht dat ze allang voorgoed waren gestopt, maar blijkbaar dus niet :D
Citaat:
woensdagavond, net 5, half 11/11 uur meestal |
nee niet nog us Dawson's creek. maar voor de fans: het is idd een erg vreemde tijd om zo'n serie neer te zetten. die zet je zaterdag om 8 uur ofzo
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |