![]() |
de pil
Hallo Mensen!
Ik had een vraagje, is het veilig om met iemand naar bed te gaan, nadat je de pil na je menstruatie weer 2 dagen hebt geslikt? Ik heb em dus vandaag (donderdag) geslikt en ik slik hem morgenvroeg (vrijdag) weer, kan ik dan die dag (vrijdag) gewoon veilig vrijen? Ik hoop op een reactie! Groetjes Cheetara |
Als je de pil correct slikt (als je em niet vergeten bent of wat dan ook) dan ben je altijd veilig, ook in je stopweek, dus ook 2 dagen daarna...
|
|
Hallo bedankt voor je reactie
Het komt dus welles voor dat ik de pil een dag vergeet...maar dan slik ik de volgende dag gewoon 2..... nu heb ik gewoon een stopweek gehad en ik ben vandaag weer begonnen, dus is ie morgen dan nog wel veilig? |
Citaat:
tip 1 lees bijsluiter ik slik mycroginon30 ofzo (de meest gebruikelijke pil) dan is het zo dat als je de pil vergeet in de 1e of 2e week een week daarna geen onveilige seks moet hebben (dus ook als je de pil de dag daarna neemt 7 dagjes condoompje gebruiken!!!!) vergeet je em in de eerste week en heb je in de week ervoor al seks gehad moet je even checken bij je h'arts... Als je de pil goed doorslikt (3 weken (of meer) en dan 1 week (of minder) stopweek) dan heb je nooit kans zwanger te worden (.....of 0,01% kans ofzo je moet dus wel heeeeeeel ongelukkig zijn wil je met de pil zwanger worden......) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |