![]() |
Ik welke nummer zingt Ozzy Osboune met Black Sabbath
??
bvd maradinus |
paranoid
|
Ozzy Osbourne heeft heel lang in Black Sabbath gezeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ga vanavond wel kijken om half 10:P :D |
Citaat:
Klassieker... |
Wat een domme vraag :(
|
Haha...tis dat bovenstaande et zegt maar ik wou precies hetzelfde zeggen..
Je kan beter vragen welk BS nummer Ozzy niet heeft gezongen... |
Citaat:
|
download alle nummers van de cd
master of reality, paranoid, black sabbath en dan soort cd's |
maar het is wel een domme vraag!
|
Citaat:
|
bij dat soort opmerkingen zijn smileys écht cruciaal...
|
Eigelijk heeft Ozzy maar een K*T stem. Die van Dio zong naderhand in BS of niet?
|
omg lachen @ forum
|
black sabbath heeft ook nog een andere zanger gehad hoor.. weet zo niet hoe hij heet maar goed..
|
Ozzy is inderdaad een tijdje uit de band geweest...
|
de halve wereld heeft is BS gespeeld, die lui hebben in totaal 25 man versleten ofzo, alleen de bassist is altijd bij de band geweest als ik me niet vergis.
|
Zeg welke liedjes van scooter zijn eigelijk met MC HP Baxter?
|
En welke nummers van Motorhead zijn eigenlijk met Lemmy?
En welk nummer van Take That was ook alweer met gary barlow?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
iron man vind ik ook een snood nummer :D ben jij overigens ook van het metalfanforum?? |
Citaat:
Er waren altijd 3 bandleden, Tonny Iommi, Bill Ward en Geezer Butler. Ozzy was de zanger maar was een tijdje uit de groep gezet voor overmatig drugs en alochol gebruik, ik denk 5 jaar dat dat was ofzo.. toen hadden ze alleen een andere zanger.. |
Citaat:
|
je moet serieus de nummers downloaden van ozzy met rhandy rhoads!!! das egt een goeie gitaarist, ze hebben 3 cd's uit gebracht (waarvan 1 een tribute aan rhandy)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paranoid sukkel
|
Citaat:
|
Citaat:
ben ik ja |
Citaat:
|
Citaat:
* steve himself * dave murray * dennis stratton * paul dianno * clive burr * adrian smith * jannick gers * nicko mc brain * blaze bayley count: 9 |
Citaat:
|
Citaat:
Paul Day(vocs) Dave Sullivan(Gitaar) Terry Rance(gitaar) Ron Matthews(drums) Bob Sawyver/Bob Angelo(Guitar) Dennis Wilcock(vocs) Dave Murray(guitar) Tony Moore(heeft Keyboards gedaan!!!) Terry Wapram(Guitar) Thunder Stick(goh wat zou die nou gespeeld hebben? ;) ) Doug Sampson(drums) Paul Cairns(Guitar) Paul Todd(Guitar) Tony Parsons(gitaar) Paul Di´anno(vocs) Dennis Stratton(Guitar) Clive Burr(drums) Adrian Smith(guitar) Bruce Dickinson(vocs) Nicko Mcbrain(drums) Janick Gers(gitaar) Blaze Bayley(vocs) En natuurlijk Steve Harris(bass) Ze hebben dus 11 gitaristen gehad, 5 zangers, 5 drummers, 1 keyboardist(!) en 1 middelmatige tergende slechte bassist :p In totaal 23 bandleden. Komt dus redelijk in de buurt van de 25. Meneer ´de kenner´ Meet Meneer ´de mierenneuker´ :p |
Citaat:
|
Citaat:
hehehe neuh op de cd staan een paar nummers die ze nog in de kast hadden en veel live nummers ;) dus daar speelt ie allemaal wel in ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |