![]() |
Stiletto Timberlands
Deze gaan het volgens mij helemaal worden, ik heb even op internet gekeken nadat ik zag dat Beyonce en J.Lo ze aanhadden.
Ik heb ze alleen nog maar bij 1 winkel gezien (en niet de originele...) maar vinden jullie ze een beetje oke, en denken jullie dat het iets gaat worden of laat Nederland dit aan zich voorbijgaan?? (het wordt ons toch wel opgedwongen als de winkels het willen verkopen, maar ok :o ) |
de helft van mijn school loopt er al in :(
|
echt thug bizniatches zullen ze ongetwijfeld massaal inslaan.. (n)
|
Ik heb d'r nog niemand mee gezien. Voor mezelf vind ik ze niks, maar Beyonce staan ze wel.
|
foto? :S
|
Citaat:
Nee,ik vind het niks. |
hmm ik vind het niks.. maar timberlands vind ik sowieso al een beetje lomp...
|
Nah, nix.
|
Lelijk.
|
Taft stond er vol mee vandaag.
|
lelijk
|
zijn dat t-shirts ofzo?
|
echt verschrikkelijk. heb er 1 meisje zien lopen, maar die denkt dan ook dat ze j.lo in hoogst eigen persoon is, incl arrogantie & dikke ass.
ze zijn zo..lomp. er zijn wel mooie puntnaaldhakken met zon sportlijn er op, die vind ik wel stijlvol, maar met onwijze veters vind ik ze echt...le-lijk. |
Stiletto is een mes?
|
Citaat:
Mja, ik vind het niet zo, wel aardig. Ze zijn trouwens niet van Timberland he? Van Bronx toch? |
Dat zijn toch die Manolo Blahnik (ofzo) schoenen? Ik vind die goedkopere versies er niet uitzien:)
|
Hmm, nee (n).
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind ze wel leuk ...voor dr bij.
Ik bedoel schoenen heb je nooit genoeg. |
omg ik vind die dingen echt lelijker dan lelijk...
|
Citaat:
elke outfit andere schoenen |
kvind ze niet zo mooi..
en das bestwel een understatement |
Citaat:
|
Ik vind ze echt super fout (n)
|
he baaaaah :( (n)
|
ik vind ze heel erg lelijk, maar op een 1 of andere manier vind ik die roze best wel stoer:D Mariah heeft ze ook btw:p
|
ze doen niet!!!
|
Citaat:
|
hmz ik vind ze wel vet, maar iets eraan vind ik ook weer heel fout...
maar past niet echt bij mij... |
Citaat:
maja, mijn mening he.. |
Niet mooi, ordinair; echt van die schoenen voor mensen die wel hip willen zijn, maar geen smaak hebben. En half American Idols loopt er mee :rolleyes:
|
bah
|
Timberlands zijn voor negers.
|
Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden, vind ze aan de ene kant wel heel cool en aan de andere kant toch weer net niet. Kan me voorstellen dat het wel heel goed kan staan als je er het type voor bent, net als die stiletto-All Stars (waar ik overigens ook nooit iemand op heb zien lopen).
En btw ze zijn idd van Bronx. |
J.lo is fout. kloar.
|
Citaat:
|
Gat-ver.
|
Citaat:
ik heb 'em dus maar ff in mn avatar gezet :o ik vind ze wel vet, maar ik denk niet dat er normaal op te lopen valt. aangezien ik al 1.88 ben zal ik ze dan ook maar niet aandoen en het gewoon bij mn And1's houden :( |
Citaat:
Asterdam loopt alweer voor :mad: :D |
Iieiel wat lelijk :s
|
Ik vind het niks, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik én een hekel heb aan timberlands, én een hekel heb aan (hoge/stiletto) hakken. Dus de combinatie is helemaal verschrikkelijk ;)
|
Citaat:
|
Nee, niet echt mooi. Neem dan maar mooie zwarte schoenen met stiletto hak van een ander merk.
Is het ook dezelfde stof als timberlands (denk het wel ;)) dan is het niet mooi (n) |
Echt heel lelijk. Dat soort onzin zou ook nooit in de mode gekomen zijn als Beyonce ze niet aan zou hebben gedaan.
|
ik heb hierom echt een hele middag gelachen, en steeds als ik ze ergens zag (ja... ze zijn OVERAL!!! :eek: ) schrok ik me wild en ging ik weer lachen.. bart kan erover meepraten
maar... ik was dus laatst in een dure en mooie schoenenwinkel, en daar zag ik ze van een of ander waanzinnig merk (manolo blahnik... shoot me) en die hadden niet zo'n onwijs hoge hak, en die was niet zo onwijs lelijk zwart, en het leer was niet zo onwijs lelijk onglanzend, en je zag niet zo onwijs lelijk die lijmlijntjes zitten (ja... want die verrekte kutafwerking maakt ze zo monsterlijk) en ze hadden een mooie ... inderdaad roze kleur (bart!) en echt... alhoewel ik het bijna niet durfte toe te geven (nee, ook niet aan mezelf) vond ik ze best mooi en kon ik mezelf er best in voorstellen met een rokje erbij... of zoiets :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelijk aan die stiletto All Stars.
Alle schoenen worden tegenwoordig verpest met van die punten, het ziet er echt niet uit. |
Citaat:
|
*exohartje*(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |