![]() |
mop
Een Nederlander, een Duitser en een Belg zitten in de kerk.
-De Nederlander bid: Lieve God, ik wil graag de mooiste stereotoren die er maar bestaat. Amen. -De Duitser bid: Lieve God, ik wil graag de allermooiste sportwagen. Amen. -De belg bid: Lieve God, Ik wil graag het lekkerste wijf dat er is. Amen. De volgende morgen als de Nederlander opstaat ziet hij een enorme stereotoren naast zijn bed staan. Hij blij. De Duitser kijkt uit zijn raam en ziet een prachtige sportwagen voor zijn deur staan. De Belg kijkt naast zich, en naast hem ligt een pracht van een wijf. Maar als hij wil gaan neuken ontdekt hij dat ze een slot op haar kut heeft, waardoor hij niet in haar kan. 'Maar God, dat is toch niet eerlijk?!?' bid hij tot God. God verschijnt en zegt: 'Ja hallo wat denk je wel, mijn stereotoren en mijn sportwagen leen ik wel uit. Maar mijn vrouw daar blijf je van af. Kijken doe je met je ogen. |
ha.ha. (n)
|
:D :D dit is wel een leuke mop
er was daar eens een man met een heftig grote krodil, de man liep trots met zijn krokodil door de straten van Amsterdam. De mensen waren alleen erg bang voor de krokodil en sprongen haastig opzij. Toen kwam de man een cafe binnen, opnieuw sprong iedereen voor dat grote schubbebeest opzij. De man lachte honend, maar later werd hij vriendlijk, hij zei: mijn krokodil kan mooie kunstjes. De Amsterdammers vertrouwde het nog niet helemaal, maar de man begon al met zijn truuk. Hij haald zijn piemel uit zijn broek, en lechte zijn piemel in de bek van de krokodil, hij gaf de kroko een klap op zijn kop!... de bek sloeg dicht....maar, oef de kroko hield zijn bek op een wijdte van 3 cm open. Een amsterdammer begon te klappen, later werd het luiden, uiteneindelijk klapten zij allemaal. Toen zij de krokoman: wie durft dit ook? het werd erg stil............. na 20 stille seconden kwam er een oud vrouwtje naar voren en zei: Ik durf wel, maar dan moet je niet zo hard op mijn hoofd slaan :D |
Ik vind hem niet grappig. (n)
|
:D :D :D :D fout he moppen,
|
die laatste is nog wel grappig :)
|
bedanktt :D
|
Citaat:
;) |
Wordt dit nu het officiele moppentopic? :)
|
Citaat:
Ik WIST gewoon dat er zoiets zou staan.. :D ;) Was jij niet diegene die zo graag fb wilde worden? :p Zie er de humor niet van in.. Niet echt iig. :| |
Die eerste was leuk :D
|
bidt
de mop zelf heb ik nog niet gelezen, maar dat viel me op |
de mop is niet leuk.
|
Er staat een belg op de grond.
En hij valt eraf. :rolleyes: |
Citaat:
|
Btw die van Hippe Jesse was best komisch
|
op A50 is een grote vrachtwagen met negerzoenen gekanteld.
de chauffeur van de vrachtwagen stapt uit en begint al de negerzoenen weer netjes in de doosjes te doen.. na een tijdje stopt er een auto met 2 negers erin en die beginnen de man te helpen de negerzoenen in de doosje te doen.. na enkele minuten komt er een sportwagen voorbij gereden die accuut op de rem gaat, er stampt een blanke man uit en die begint alle negerzoenen kapot te stampen. de chauffeur van de vrachtwagen vraagd verbaasd aan de man: wat ben u nu aan het doen... waarop de man antwoord: zie je dat dan niet, er zijn er al 2 uitgekomen. |
Deze is leuker in het engels
News reports have filtered out early this morning that US forces have swooped on an Iraqi Primary School and detained 6th Grade teacher Mohammed Al-Hazar. Sources indicate that, when arrested, Al-Hazar was in possession of a ruler, a protractor, a set square and a calculator. US President George W Bush argued that this was clear and overwhelming evidence that Iraq indeed possessed weapons of maths instruction. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |