![]() |
Grappig gevoel in penis?
Hey dit is een vraagje voor jongens.
Ik had het met een vriendin over seks, we waren een beetje ant geinen toen we het ineens over de buiknavel kregen. Ze vertelde me dat als zij haar vriend in de navel kietelde, dat die vriend een leuk (kietelend) gevoel voor in zijn eikel. Nou dacht ik dat dat een geintje was, maar toen ik het daar met mijn beste vriend over had, zei hij dat dat bij hem ook zo was. Hebben meer jongens hier 'last'van? |
Ja, ik krijg ook vaak kriebel in mijn grote teen als iemand mijn rechteroor aanraakt ;).
Nee, geen 'last' van :p |
moewhahaha ik probeer het net en het is gewoon zo dat je dan een kriebel in je eikel krijgt ja. Kewl.
Snow :cool: (die wel houd van dit soort lentekriebels) |
Die jongen is gewoon geil?
|
Ik krijg soms een kriebel in mijn verhemelte als er aan mijn tepels wordt gezogen of geaaid. Niet altijd, maar soms. En daar kan ik dus echt niet tegen.
|
Citaat:
ennu ik heb er geen last van dat als me vriendin me bij me navel kietelt dak dan een grappig gevoel in me eikel krijg :p |
Citaat:
Verhemelte, het dak van je mondholte. Dat plateau tussen de rijen kiezen. Mensen met hooikoorts hebben daar vaak een onstilbare jeuk. |
Citaat:
|
Mijn vriend heeft nogal een diepe navel, als ik daar een vinger in steek (mijn halve pink past erin) vindt-ie dat vooral 'raar' voelen - onaangenaam zonder dat 't pijn doet of jeukt ofzo
|
Whahahahaha ja nu beginnen mijn lachspieren in me eikel ook te kietelen :p
|
Mijn vriend vindt het niet zo erg leuk als ik in zijn navel kietel. Hij is alleen niet zo duidelijk over wat voor gevoel hij ervan krijgt.
|
ga t morgen ns proberen
Loontjuh :D (die graag dingen met/op haar vriend uitprobeerd) |
ik heb het ook, en ik ben een meisje (krijg dus ergens anders kriebels ;))
|
Citaat:
|
Nou, grappig gevoel, ik lach me altijd rot als dat gebeurt :D
|
sneu... :p
|
ik krijg ook een grappig gevoel als ik over mijn penis wrijf. is dat nou goed??
|
als ik aan mn navel zit is dat een rotgevoel :p en ook een beetje dáár jah :|
|
Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar wat is er erg aan. Niets toch?
|
Citaat:
|
hmmz, nou ik het probeer :) ja, ik heb dr ook 'last' van (y)
|
naja, ik heb t dus geprobeerd bij m, maar hij zegt dat ie niets voelt.. (kan ik niet controlere natuurlijk ;))
|
dat issie duidelijk HOMO :p
|
Net nog geprobeerd en ja ik krijg ook een beetje wazig kriebelend gevoel in mijn eikel. Maar niet echt lekker ofzo, eerder irritant.
|
als ik in mijn navel kietel gaat mijn vinger gewoon enorm stinken :?
|
Citaat:
Ik zal m'n vriendin es vragen m'n navel te kietelen :) Ik kan d'r ieg niet tegen als ze met d'r hand langs m'n zij gaat, worden al die spieren daar helemaal gek :P Gaan lekker aanspannen enzow... Echt vaag :) |
Citaat:
|
Als ik míjn vinger in míjn navel doe, voelt dat verrot.. Alsof er een beest in m'n buik aan het graven is van binnen naar buiten...
Mja, mijn vriend vindt het ook niet echt fijn als ik in zijn navel zit... 't voelt gewoon niet lekker... |
Ben toevallig acgter gekomen dat mijn vriend dat ook heeft, die krijgt er juist een stijve van. :D
|
Nee hoor, zoeits mafs heb ik gelukkig niet! Wil je dat m'n penis kriebelt, dan zal je het toch DIRECT moeten aanpakken! :D
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens gehoord dat jongens het in/rond de penis voelen als je vinger in de navel steekt en beetje naar beneden duwt.
Maar iedereen is anders en zeker navels zijn anders dus zullen er ook wel zijn die dan niets voelen. |
Citaat:
|
*drukt navel herhaaldelijk tegen centraal zenuwstelsel aan*
ouch 0_o |
ja dat probleem heb ik ook gehad, toen ik klein was, nog een baby, kietelde iemand mij in mijn navel, d@mn, ik kwam klaar, niet normaal ;) nee geen last van (y)
|
whoa ik dacht altijd dat bijna niemand anders dat had,zo'n gevoel als je aan navel komt,nou ik vind et irritant gevoel.
|
Ik ga eens ff vragen of mijn vriendin mijn navel eens een keertje wil kietelen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |