![]() |
for her -> kotsen? jullie ook?¿
halloi!
ik heb laatst 'for her' van de smart gehad, weetjewel, zown pot... maar de laatste paar (4) keer kreeg ik er ontzettende kotsneigingen van. echt dat het al helemaal in je neus zit enzow... *yuch* :confused: ik neem er normaal 3 tegelijk, en op een bijna lege/ lege/ volle maag. oftewel, in alle situaties. nou vroeg ik me af of meerdere leute van jullie dit ook hebben, ik vind het namelijk VIEZ dus... dat was het zown beetje :rolleyes: |
wat is het :confused:
|
Misschien zou je kunnen overwegen om dat dus niet weer te nemen? ;)
|
gewoon een joint pakken :D :D
|
misschien minder dan 3 nemen?
|
Citaat:
Whahaha, Plein --> EviL GirL :p Geef ze toch gwoon aan mij oid?? Misschien moet je ze allemaal tegelijk in nemen --> heb je maar 1 × kotsneigingen enzow :rolleyes: Heej, ik blow je binnenkort! |
[QUOTE]*×*M!§T€€Q*×* schreef op 04-04-2003 @ 00:00:
wat is het :confused: [/QUOTE] high! Nou tis iets waar je koddige lichaam héél relaxed/ chill door voelt :D :cool: .. ten minste zo zou het moeten zijn :rolleyes: Joyce |
nee, ik kots nooit (meer)
|
ik heb het volgens mij wel eens in capsules gehad.. toen heb ik er vier genomen en ik kreeg er iig geen kotsneigingen van.
|
Citaat:
high! Nou tis iets waar je koddige lichaam héél relaxed/ chill door voelt :D :cool: .. ten minste zo zou het moeten zijn :rolleyes: Joyce [/QUOTE] hehe duidelijk maarum behalve die kotsneigingen is t dus wel aan te raden :confused: |
euh, tis idd wel een idee om et niet mere te gebruiken, maar ik heb zulk vreselijk geestdodend werk, en als je dat prutje eet ben je gewoon veel relaxter, en kun je gewoon 8 uur lang mensen bellen zonder helemaal paranoia te worden... snaptget?
maar idd, dat overgeven is niet echt een plezierige nawerking... en nee, joost!!! je krijgt ze niet!!! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |