![]() |
Puntschoenen?
Puntschoenen voor mannen?
|
Haha
|
ik vind het maar raar staan...
ik ben klein en ik heb kleine voeten... ik heb ze wel eens gepast, maar ik kon niet aan het gezicht wennen... het leek net alsof ik maat 45 had en met mijn 170 staat dat echt niet... |
haha nee dankje voor vrouwen vind ik het wel mooi maar zelf moet ik er niet aan denken!
|
Citaat:
En ik vind puntschoenen maar nix.. |
Vind je het raar staan bij jezelf of ook bij andere mensen? ;)
|
Dat word bij ons op school gedragen, slangelere puntschoentjes..
Vooral de turken met minimaal 2 BMW's |
daar heb je maclaren weer met zijn bekrompen hokjesgeest :rolleyes:
|
not my cup of tea
|
ja, voor af en toe als het in je stijltje past :)
|
Nee is niks voor mij :p
|
geef mij maar die nieuwe dieseltjes:)
|
Citaat:
ontopic: ik vind het wel leuk bij van die gladjakkers. laatst had mijn broer ze gepast, maar hij zier er te lief uit daarvoor. |
Zo mogelijk nog lelijker dan voor meiden. :p
|
Ik vind het maar niks... snap zowiezo niet waarom mensen schoenen willen hebben waarin je voeten veel groter lijken :)
|
puntschoenen zijn eng, zowel voor jongens als voor meisjes:)
(wél erg handig voor meisjes die geen geweld/aanrandings-slachtoffer willen worden... met zo'n punt kun je natuurlijk iemand goed in z'n kruis raken) |
Bij meisjes vind ik ze erg lelijk, maar ik moet toegeven dat ze bij super gestyleerde manspersonen toch wel erg mooi kunnen staan. Maar dan moet de rest van zijn kleding wel redelijk vrouwelijk zijn dus. :) Vooral met een klein (KLEIN!!) hakje ( en nee, een gewoon, plat hakje. Niet eentje die midden onder je hiel begint)
|
Citaat:
straks vallen vaders en moeders ook in hokjes :rolleyes: |
Citaat:
|
ik denk dat puntschoenen best leuk kunne zijn... bij de goede persoon dan :D
haha voor mijzelf is het denk ut nix haha maar bij zommige mensen kan het best leuk staan :) |
Citaat:
|
:rolleyes:
Het feit dat je dit generaliserende gelul er neer zet zegt op zich al genoeg |
Citaat:
Ik heb het over de mensen op mijn school, dus NIEt heel de turkse gemeenschap |
Citaat:
No offence btw :) het zal heus wel waar zijn, het staat alleen zo ... stom. |
Citaat:
|
Citaat:
Ieieiel :s |
Een vriend van mij heeft van die puntschoenen en het staat bij hem wel leuk. Bij een oude vale spijkerbroek die wat wijder uitloopt vind ik het wel wat hebben hoor:)
|
Citaat:
|
verschrikkelijk lelijk, leuk voor cowboys als bush (eigenlijk dan ook niet) maar voor 'normale' jongens is het al helemaal verschrikkelijk
|
Citaat:
En ontopic, ik vind het lelijk. Schoenen moeten een normale neus hebben, niet te vierkant, niet te rond, niet te spits, maar gewoon...voetvorm :p |
Citaat:
|
Citaat:
HIJ IS GENIAAL Ha-Ha :D :) :D :D :D :cool: :cool: :cool: (y) (y) |
Schoenen moeten bij voorkeur een neus hebben met 'n schedel of 'n pentagram erop :cool: :D
|
(n)
|
alleen als ze een harry potter opleiding volgen
huuhuhuuhuh niet grappig |
even denken.......
NEE! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm ik vind het gothic
en dan moet het er wel echt bijpassen voor gestyleerde jongemannen zie ik liever gympen anders denk ik idd gelijk aan cowboys |
Citaat:
en puntschoenen zijn :cool: OOK bij jongens. vooral coboypuntschoenen. :o |
puntschoenen zijn slecht voor je voeten...........
|
(n) lelijk
|
ik zou op het eerste zicht nee zeggen, maar
heb al kerels gezien die er prachtig mee staan, zo cowboy-achtig of newwave-achtig (y) . |
Ja kan wel leuk zijn hoor. Inderdaad zo gedragen als Lianne zegt, met een beetje versleten spijkerbroek.
|
Citaat:
|
Nee, ik denk dat dat erg retarded zou staan. Dat staat 't ook bij vrouwen, overigens.. van die rare clownsschoenen.. haha..
|
brr.. (n)
|
Woehaha... puntschoenen (voor mannen). Wat mij betreft de modeblunder van de eeuw. Afvoeren die rommel!
|
ik vind ze bij vrouwen al nie mooi, laat staan bij mannen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |