![]() |
Hoe kom ik aan simpele .nl site?
Moet voor school een .nl-site maken, hoe ik die site maak weet ik wel. maar hoe kom ik aan een .nl naam? en Ruimte? Boeit nie hoeveel t kost. Weet iemand welke bedrijven dat verhuren??
bij voorbaat dank |
Voor school? Ga die dumb-ass leraar dan maar om geld vragen, want gratis kom je niet aan een .nl domeinnaam.
|
Citaat:
en ik quote: Citaat:
|
hoeft ook nie gratis te zijn, maar welke bedrijven kunnen je een .nl naam verstrekken?
|
voor school een .nl site??? k gloof er geen hout van..
je moet zekers een site maken, maar .nl gaat echt te ver hoor.. enfin, als je kvk hebt ben je *meestal* goedkoper uit.. ennu *boeit nie hoeveel t kost* klinkt wel als een buitenlander :o |
officieel moet je in kamer van koophandel zijn ingeschreven
dystopia kan je voor 60 gulden per jaar een .nl leveren ruimte kan je op zich vanaf www.brinkster.com halen dat is een gratis host zonder reclame enige nadeel is dat je via je browser de dingen moet uploaden wat niet zo'n probleem is als je hem toch nie bij hoeft te houden een andere goedkope optie is www.w3b.nl (daar is ook de site van chimera gehost :)) b-tje debiele opdr8 btw :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Vevida is echt een goeie host! Een van de goedkoopste en goede ondersteuning, PHP en cgi support etc. www.vevida.nl
|
neem de gewoon de duurtste beste grootste. Als school toch betaald.
|
bij www.dot.tk kan je een www.hierjedomeinnaam.tk adres krijgen. Je moet je site dan we op een geocities server ofzo hebben staan en dan word hij doorgelinkt via tk (net zo als bij www.go.to)
Greetz |
|
Citaat:
|
Citaat:
ennu, unix, apache.. php/mysql/ ? |
www.ladot.com doet het voor 60 euro per jaar. alles inclusief, ben je in een klap klaar. helaas geen php/sql ofzo
|
Citaat:
Klein beetje raar. |
Citaat:
in Gansterdam bij Aim/aix (ofzoiets) 150 mbit huutlijntje :) maar "binnenkort" kan nog even duren ga echt een bedrijf ermee opstarten. |
Citaat:
klinkt geil iig :p |
en wij krijgen korting bij jou?
|
Citaat:
Duh... dat kan je wel bij 100 bedrijven voor 50 - 60 gulden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
niet te serieus opvatten ;) |
Citaat:
|
zoiets?
kijk en vergelijk ;). |
Citaat:
|
Citaat:
2 bedrijven zijn samen gegaan; het heet nu qweb (www.qweb.nl) waarom? kantoorruimte, groei van aanvragen, helpdesk, telefoon.. blabla gewoon 2x zo duur.. sjees |
CB3ROB 100mb ruimte en supersnel
weet alleen geen internet adres of prijzen |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoek sponsoren vantevoren :D
|
Citaat:
de ouwe rukker himself? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |