![]() |
Nerf Herder concert
yay :cool:
er is weer een concert van Nerf Herder in Nederland (y) June 25, 2003 NL Oss Groene Engel June 26, 2003 NL Katjik Scum Katjik= katwijk :p Wie gaat hierheen? meeten? :p |
25ste ben ik jarig
26ste ga ik naar werchter En nerf herder is leuk voor 10 minuten. Niet echt veel behoefte om de band live te zien. |
Citaat:
|
och oss is om de hoek dus zouden we wel kunnen doen
|
25ste is gerlo jarig
26ste gaat gerlo naar werchter |
Citaat:
bovendien zuigt die band als een goeiekope stinkhoer uit Polen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes::D
|
*reageert serieus* :rolleyes: nou ja, zoals je weet moet ik mijn ouders overtuigen dat jij, inge en AJ (? misschien) niet eng zijn. :)
|
*zwaait*
ik ben niet eng :p check fotoboek *kijkt* alhoewel, ik ben toch eng ;) :p |
Citaat:
Offtopic: AJ heeft wel 'enge' lenzen, zie fotowboek :P. Maar hijs niet eng hoor, denk ik dan.. :) Nerf Herder komt ongeveer 15 minuten bij mij vandaan optreden. Natuurlijk ga ik dan. (y) :D |
Citaat:
Mja, voor mij is het wel 2 uurtjes treinen ;) en 's avond rijdt er geen trein meer terug :/ dus ik moet even uitzoeken waar ik kan slapen ofzow :p |
Citaat:
|
Citaat:
1.83 m en nee, ik heb geen cup c, maar ik ben wel lekker :p Citaat:
zie de buffy meeting topic :p |
Citaat:
@mensen-die-willen-camperen: ga je gang, als je een plekje kunt vinden :P *doet dan wel mee met camperen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk ga ik daarheen!
naar katwijk en oss.. :) ik vind nerf herder cool! maar dat weet iedereeen nou wel |
Ik ga niet meer naar Nerf Herder is Oss :(
Ik ga nu naar Nerf Herder in Katwijk :D Is veel beter te bereiken (er rijden zelfs nachttreinen, dus ik kom altijd wel thuis), ook is het een stuk goedkoper (y) Wie heeft er nog zin om te meeten? want ik ga helemaal alleen :o |
neeeneeneeee ik trap er niet meer in :) vorige keer in de 013 was kut
|
TERING! Nerf Herder is echt de meest gigantische kloteband die deze wereld ooit heeft gekend... het scholierenforum laat wel weer van zich spreken zeg, man man man man man...
|
Citaat:
verspeelde energie :rolleyes: |
Citaat:
Ik reageer: want ik dacht dat er misschien nog enige hoop was. |
och ik vind een bandje al snel leuk genoeg om naar te gaan kijken... ik zeg niet dat ze een erg hoog niveau hebben, of dat ze erg indrukwekkend zijn, ofdat ze vernieuwend zijn ofzo.. maar tis wel oke dus ik ga wel even kijken... en ik blijf pantera fans in love lief vinden.
|
ze zijn wel grappig om te zien hoor :p stelt muzikaal weinig voor, maar is meestal wel gezellig
|
Citaat:
*momenteel t-sjirt van aan heeft* :p |
Citaat:
humh nu net niet, gister wel, maar zit kauwgum in, verkeerd gaan zitten :( |
Citaat:
ik die blauwe met NH en spock op de achterkant :p |
Citaat:
|
woah... nog een weekje..
alleen ik ben nu heel erg Cranky want Gob schijnt gecancelled te hebben één dag voordat ze zouden komen! AFJKEBGIEHFPCNSEOIHDDNSK ik wrod gek... WANNEER kan ik ze nou eens live zien! :( en ik had er zoon zin in.... |
Citaat:
en kom je vanaaf nog? Zo ja, zwaai dan even ;) :D |
Citaat:
|
Citaat:
ook in 013 geweest :p |
Citaat:
|
owja, ach, het is best dichtbij en ze hebben uh, welgeteld 2 leuke liedjes. Dus ik ga wel :)
|
*ik hou van muziek, maar ik hou van MOOIE muziek, en dat is niet met je tong uit je bek op een gitaar rammen...*
sorry, maar ik vind Nerf niet geweldig... |
Citaat:
|
humh wel steeds bij nerfherder in de pit geweest... volgens mij geen rondjes gerend.... hmmhh....
|
Citaat:
btw.. love sandwitch was oowk wel grappig met die mensen die op t podium moese kome :p alleen jammer da ze sesamstraat er nie in hadde zitte :p maar bush :p.. "you, and me and bush makes three, and dave has got the video" :p |
zijn wij naar dezelfde keer geweest?
Vrijdag 4 November 2002???? in 013 het komt me niet echt bekend meer voor. met psoma en captain everything in het voorprogramma. parry met een opa truitje... mensen met papier en stift in de pit om dingetjes op te schrijven... etc.etc. |
Citaat:
|
dat was toch 4 oktober?
trouwens, saaaz, ik heb je niet gezien gister in de melkweg (ok, ik weet helemaal niet hoe je eruit ziet, dus dat was ook wel erg moeilijk :o ). Ik heb wel Mortischa gemeet (y) |
Citaat:
maarjah.. ik zie der wel vaker :p ze woont bij me vriendin in t dorp :p |
Okay, wie komen er nou naar Katwijk?
x-spekkie-x Saaaz SE? otherside? Rodegier? Birthmark? (y) |
birthmark en ik gaan naar Oss in ieder geval :)
|
rodegier is er :p, maar in oss dan...
pfftt katwijk |
oss ja
katwijk nee |
Citaat:
mja, nu me haar roze heeft wel geholpen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |