![]() |
Als je 1 minuut...
...gratis mocht winkelen in kledingwinkel/markt/warenhuis naar keuze, waar zou jij dan naar binnen stappen, wat voor kledingstukken/schoenen/assecoires zou jij naar je toe graaien?
(variant op Eten&Drinken :)) |
Ik zou naar een bepaalde winkel gaan, en dan zou ik naar het meisje toestappen dat ik leuk vind, en dan zou ik zeggen: Ik mag één minuut gratis kleding shoppen, maar wat jij aan hebt vind ik leuker. Mag ik de vrijheid nemen om je van je kleding te ontdoen en niet die kleding maar jou (mee) te nemen? :D :D
Nee ehm, ik weet het niet. Ik zou denk ik naar de duurste winkel gaan en daar alles meenemen en dan weer verkopen. |
ik zou naar tip de bruijn gaan of men @ work in A'dam en daar alle dure merk kleding uit de schappen rukken + als ik bij tip de bruijn ben nog ff wat leuke schoenen mee gappen :D
:D jaja.. |
Hele dure verschrikkelijk exclusieve juwelier binnengaan, of een kunsthandel en dan roepen dat ik alles wil hebben (y)
..en natuurlijk doorverkopen (y) Oh, fuck Nouja. ik vind een juwelier wel redelijk kleding. eigenlijk. |
Ik zou de Backstreet leeghalen dan :D
|
ik zou de netjes in de donkerstraat in Utrecht leeg halen.... :D
|
ik zou naar de plaatselijke rolce-royce/jaguar/ferrari/lamborgini dealer gaan en dan alle auto's kopen en daarna doorverkopen
|
Ik twijfel tussen een vette skatezaak, voor schoenen, boards, petjes, riemen, shirts en truien of een hippe zaakvoor alle dure en geweldige Replay en Gsus truitjes, rokjes en broeken. Cd zaak is ook wel erg erg verleidelijk.
|
ik zou idd ook een hele dure winkel kiezen en daar alles meenemen want er is niet een winkel waar echt heeel veel is wat ik leuk vind, ik heb juist meer een heleboek winkeltjes waar ze allemaal een of twee leuke dingen hebben...
|
Maison de Bonneterie in Den Haag en dan zou ik de hele Image afdeling meenemen:)
Of die schoenenwinkel in Den Haag, de rode loper, die allemaal geweldige MiuMiu, Prada en Hugo Boss schoentjes verkoopt :o |
Steppin' Out, en dan gewoon alles pakken wat ik nodig heb.
Overigens is een minuut weinig, dus dat wordt echt graaien. |
Naar de Independant Outlet in a'dam en dan gewoon van alles meenemen, vooral broeken en schoenen, en cd's en bandshirtjes..
|
Maison de Bonneterie. Graag zou ik van te voren wel even een kijkje willen nemen, dan kan ik mooi bekijken waar alles precies ligt, dan probeer ik een zo strategisch mogelijke, kortste route te vinden om alles mee te krijgen :D
Edit: Maison is handig, veel ligt daar op tafeltjes enzo opgevouwen. Dat kun je lekker snel pakken lijkt me, handiger dan wanneer alles op kleerhangers hangt ;) |
Louis Vuitton zaak aan de PChooft, tassen jensen dus en dan weer verpatsen voor dikke dikke dikke winst. Jammer dat de duurdere tassen alleen op aanvraag tevoorschijn worden getoverd. (Vragen kost tijd en tijd is geld ;))
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
hup naar magna plaza !
|
ik zou de hele Leads hier leeg trekken :)
Erg koele kleding, als het kon ging ik ook nog ff langs de londen voor leuke schoenen :) |
Hmzg...De hele Chill Out? dan heb je ook nog eens cd's+ marshmellowfluf+haarverf.
|
Citaat:
Ik zou ff wachten tot ik afgevallen was , en dan gratis winkelen . Maar anders . Naar winkeltje in Haarlem waar ze wel stoere kleren hebben . En wat nieuwe broeken graaien :o En tshirts :) |
Azzurro op de PC denkik, of Bryant in Hoorn, of MilleLuci in Schagen
|
geen idee, ik heb geen vaste winkels eigenlijk, maar purple haze is wel koel.
|
Naar de Xenos en naar de Zeeman (ja; dit is waargebeurd) omdat ik verslaafd ben aan nutteloze frutsel/huishoud dingen. Een Scatterheart gaat op kamers, oh my. :)
+ De H&M en daar hoef ik vast geen uitleg over te geven. :) |
de Blue Moon...naar de jurkenafdeling..en de vestjes en broeken en truitjes en whiiiiiiiiii :o :)
|
Cyberdog. Het is duur, en het is mooi :D
|
Shisha
|
hoewel ik niet echt merkengeil ben, zou ik toch naar een Azurro-achtige winkel gaan... Mooie spullen graaien. Als ik een H&M in een minuut leegkaap is de kans groot dat ik de helft, wat zeg ik, 3 kwart weg kan gooien vanwege gaten-in-de-oksels of verkeerde maten.
|
Een schoenen + kledingwinkel (gecombineerd dus :P) en daar veel schoenen en een paar jassen meepakken... als er tijd over is nog een aantal leuke shirts!
:D |
Citaat:
|
Leuke strakke heupbroeken, spijkerbroeken meestal. Alleen probleem is: kheb lange dunne benen, das moeilijk broeken zoeken. Maar verder hou k ook heel veel van rokjes!!
|
Dapper stapt hij de nog te verzinnen winkel binnen.. hij kijkt rond, iedereen argwanend. Hij roept, zoals hij een moment daarvoor nog had gelezen in het topic betreffende het 1 minuut lang shoppen, "Ik neem alles". Tevreden wrijft hij over zijn scrotum om de hem storende jeuk te verhelpen.
Zoals jullie zien denk ik er nog even over na. |
Roxy plunderen :)
|
Azzurro.
|
Citaat:
|
Ik zou wel even willen rondgraaien in Palleis Het Loo ofzo... :p
|
Een gsmwinkel :p
|
in Left natuurlijk
|
Citaat:
|
independent outlet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een heeeeeeele dure kledingwinkel!!!!!! :D:D
en een GSM-winkel is ook wel een idee... mijn mobiel heeft namelijk het leven gelaten :( |
Ik denk de Bhutan.
Felgekleurde truitjes, een paar ribbroeken en rokken met glimmertjes en een galajurk. Zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar da's wat ver weg :( |
Ownee 't was natuurlijk eindhoven de gexte.. naja.. Nijmegen de verste dan.
|
visions...en gewoon alles meegappen wat ik kan pakken :D
|
Independent lijkt me idd ook wel wat.
|
Citaat:
|
Ik zou een gsm zaak ingaan en zoveel mogel;ijk nieuwe modelletjes bij elkaar grissen en deze lekker door verkopen :) hihi..heb ik lekker winst.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |