![]() |
Gevoel
Gevoel
verscheurd door de tanden van de tijd Als stukjes van een kapotgereten boek liggen snippers op de grond mijn gemoed vraagt zich af of liefde ooit als lijm kan dienen mijn verstand zegt mij: het waren toch maar Lege Bladzijden Ja beetje simpeltjes en cliché-matig misschien dit, maar ik lag te huilen op bed en een gedicht leek me wel gepast |
ik vind dit echt een super-gedicht! waarom reageert niemand hierop??? naja, ik vind hem mooi!
|
prachig..!
|
Bedankt mensen! :)
|
heel mooi
mooiste gedicht wat ik van je heb gelezen :) misschien omdat het qua stijl meer bij mijn eigen stijl aansluit (jaja je bent een narcissebloempje ofniet...), juist het simpele erin vind ik wel krachtig, net als de metaforen. ik vind de stijl wel mooi rustig, ben ik niet van je gewend, maar het is wel heel gaaf :) |
Citaat:
nu zie ik dus dat het meer waardering bij mensen opbrengt als ik er gevoel inleg ipv rationaliteit :D |
ik vin het bes un goed gedicht, apart. maar mooj.
hmm, meestal spreken jouw gedichten mij niet zo aan, maar deze wel. |
ik vind dit gedicht echt prachtig... het spreekt me heel erg aan, vooral de eerste alinea vind ik supermooi!
liefs |
Citaat:
|
Mooi mooi mooi verwoord!!:)
Goed inhoudelijk gedicht liefs, mariamne |
mooi :)
|
:eek: mooi, heel mooi
|
Citaat:
ik vind het mooier om te lezen dan puur rationele woordspelletjes oid. het clichématige vind ik trouwens wel meevallen, zeker door de manier waarop je het brengt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |