![]() |
John Candy
Die dikke ja. Uncle Buck, oftwel Harry Crumb.
Eergisteren per ongeluk bij het golfoorlog zappen op V8 terechtgekomen en in Harry Crumb gevallen. En het was zo flauw dat we vreselijk in een stuip hebben gelegen. Plains trains and automobiles was ook zo'n giller. Nog meer in dit genre? |
Hij is leuk man! Ik heb geloof ik jaren geleden een film met hem gezien,
iets in een caravan ofzo? Hoe heette die ook alweer? |
Tom Green's FREDDY GOT FINGERED is de beste in dit genre.
|
Ik heb er een gezien met Al Bundy, die een verwend kostschooljochie gaat halen met de auto. Zelfde genre, ook erg gelachen, maar hoe heet?
|
Citaat:
Leuke film, meer niet. |
Citaat:
moet iemand zeggen die Freddy got Fingered kan waarderen... (zeg me alsjeblieft dat dat ZWAAR sarcastisch was.... :rolleyes: ) |
Citaat:
DUTCH is de tigste doodgewone comedy. FREDDY GOT FINGERED is in tegenstelling tot DUTCH vernieuwend, en Tom Green is "funny as hell". Ik heb ongelofelijk veel gelachen tijdens FGF. |
Citaat:
*hoe smaakloos die dan ook mag zijn ;) :p * |
Cool runnings, ook met Mr. Candy
|
dies toch dood?
|
Hij was gisteren op TV, op V8 in Nothing But Trouble, waar ook Tupac Shakur in speelde (heel eventjes, zonder tekst geloof ik). Waardeloze film. Zeer waardeloos. Ik heb zelden zo'n suffe, domme film gezien. Anyways, hij is dood, ja.
|
Stomme vent. Die is inmiddels dood, trouwens, doodgegaan aan een hartaanval (what a shocker!) in 1994 ofzo.
"Uncle Buck" is wel leuk, maar na een keer of twee wordt 'ie oervervelend. (n) Groetjes, Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |