![]() |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je?
Mja... de titel zegt genoeg. :D
En ik had deze al een tijdje niet meer gezien.... |
ok, komt ie :
de naam: wel grappig bedacht, maar zal wel gewoon zijn omdat anne al door iemand anders in gebruik genomen werd ;) de sig: naja, die zegt al genoeg, vinnem leuk de ava: tja... btje saai... maar daar zul je ook wel n bedoeling mee hebben :p |
Citaat:
Nu jij! Naam: ehm... ik denk dat je Helena heet. Heb die naam al zo vaak zien staan dat ik er aan gewend ben. Avatar: leuk poppetje. :p Sign: *Butterfly * ~ A smiling face doesn't mean a smiling heart ~ Mooi, en waar. :) |
Naam: leuk bedacht. Heet je ook echt Helena?
Sig: vlindertjes in je buik? En een leuke wijze zin.. ;) Avatar: leuk persoontje, ergens bekend van? :) |
Naam: Vaag, btw, was jij niet een man? :P
Sig: Tja, nogal afhankelijk :p Avatar: lijkt op forumachtergrond ;) |
ok, voor Anneee en Wawl: ik heet GEEN Helena, maar Heleen... ook niet afgeleid van doopnaam ofzo ;)
thx voor de leuke reacties! @ wawl: mn ava is nephthys, n griekse godin @ anneee: nou k weet wat je ava betekent, vind k m echt mooi bedacht (y) |
Citaat:
en je sig lijkt me een beetje depressief... enige wat wel oke is, is je naam. :o |
Citaat:
sig: geen id wat t betekent... dus uhm :o ava: cewl (y) |
Citaat:
|
Citaat:
maar moet toch wat zeggen :o ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Miss Helena:
euhmm naam oke, ava interessant ... sig is saai maar wel waar :p :) |
Signy:
naam ok, ava: zwaaaaaaaaar interessant ;) sig is gewoon goed |
Citaat:
|
Citaat:
snif.. inderdaad metallica (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
eXo:
Naam: Effectief (het straalt een soort gevaar uit) en origineel. Avatar: Apart, hip en mooi. Signature: "eXo schreef: Haha | the p00p thickens | i vanna check zhe microphone" <<< niet echt boeiend. |
naam: doet me denken aan een auto
Avatar: Godfather, ken ik niet Sig: Een quote van iemand, ook godfather?? |
Naam: klinkt als...het allernieuwste nr van MIJN IDOOL: Shania twain :rolleyes: ..sorry..
Avatar: Tja ..Kleurig Sign: Daar is wel overnagedacht..Tenminste niet zo'n ik-hoor-bij-die-en-die-stoere-club-Signature... |
Citaat:
|
FreakyGMC:
Naam: Wat betekent GMC?... Hij is irritant Avatar: Doet me denken aan een japanse kat..., wel lievig Signature: Leukleuk :D (alsj e ermee bedoelt, wat ik denk dat je ermee bedoelt) |
Citaat:
Avatar: Een of andere gozer die ik niet ken... Sig: Een quote die ik niet ken, wel een ijzersterke (y) |
Citaat:
|
Citaat:
gmc...... |
Citaat:
|
tttuuuuuuuuuuuut fout.
|
Citaat:
avatar: wel leuk.. sig: If I ruled The World.....ImagIne That! Mwoah. Niet echt apart ofzo.. |
Citaat:
i vhanna check zhe microphone = SCOOTER - BACK IN THE UK |
Citaat:
het is een tragisch figuur uit een spel :o :D |
Zomaar negeren jullie me. :mad: :p
|
Citaat:
|
*edit* Over Betamethason ;)
Naam: Hij is mooi :) Na een tijdje ook niet meer moeilijk. Avatar: Ook mooi. :) Zwart wit, da's het enige minpuntJE.. Sig: Citaat:
|
Nick: Dminor. Klinkt Zweeds. Er zit 'n "D" in, dus ik vind het leuk. ;)
Avatar: Ziet eruit als een - stoer - computerspelletje. :o Sig: Duidelijk een Annika-lover. ;) En ik heb me al 'tig keer afgevraagd of die laatste zin nou 'af' is of niet. Hoort er niet een "zijn" achter? Wie zwijgt heeft mooi praten. (L)Me=Annika-lover(L) Annika dus, dat is A-N-N-I-K-A. Hoe zou het met Saddam Hoessein? |
Nick: Paranoide. Misschien heeft ze er wel last van :)
Avatar: Super droog, spreekt voor zich. Sig: de eerste keer dat ik um las, lag ik in een scheur. Maar nu weer een niewe Masj! (veels te kort gesproken op de mieting trouwens!) |
Citaat:
|
naam: wel grappig! origineel, grappig bedacht!
Avatar: irritant! Sig: grappig, wel vaag, maar zeker grapppig. dus wel cool! |
Citaat:
|
Naam: Uh betekent dat tegen nazi's ofzo?
Avatar: Lijken wel 2 verschillene filmpjes, beetje raar Sig: Hehe, ik heb pas 1,5 jaar latijn, moet nog ff oefenen |
Jullie slaan mij over... :( :o
|
Avatar: mooi plaatje, ehh past wel bij je naam:
naam: dromerig elfje: zegt genoeg, ze is een beetje een meisje dat denk ik van die "lieve dingetjes" houdt, zoals elfjes,en sprookjes :P Sig: Ze is een klein "ietsje" in een grote massa. |
naam: wel ok sig: die begrijp ik niet :S |
Citaat:
avatar: apart, vind 'm wel (y) sig: Just a drop of water in an endless sea... Een beetje vaag, slaat hij op je sig? |
Over Evito:
Avatar: Mooi, is het een schilderij of zoiets? Naam: Lekker simpel Sig: Ik weet niet wat er staat.. |
Citaat:
avatar: wel ok sig: Post pluviam solitas venit. Het is Latijn, dat weet ik.. ken precies 2 woordjes ervan. *heeft in een ver verleden latijn gehad* Wat is de vertaling ervan? :o |
Citaat:
Ehm, oke, zal ik mn sig ff uitleggen: er staat dus zoiets als: vervuiling, jezus, straks kunnen we allemaal op het water lopen (door de vervuilingen)..Dat de hele zee vol komt te ligge,zeg maar.. |
:D
Na regen komt eenzaamheid. Dat betekent het. :) het leuke is dat 'zonneschijn' in het Latijn geloof ik 'solitudo' is oid, het lijkt iig op solitas ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |