![]() |
Wat heb jij nu in je haar?
nou, wat heb jij nu in je haar? en hoelang heb je erover gedaan? of wat voor speciale kleur haar heb je?
mijn haar is gewoon bruin en ik heb een in-1-seconde-klaar staart in. |
:D *nutteloze topic maar ok* :p
vanboven donkerbruin haar (naturel) en vanonder een soort bruin/rosachtig kleurtje dat er nu al meer dan een jaar inzit en er maar niet wil uitgroeien het is los btw |
Uh ik heb er gel in en het is zwart.
ja.. met 'n beetje uitgroei :( |
Owja en het is gister geknipt door Kelly *exohartje* :D
|
Kheb twee invlechten op m'n hoofd omdat ik het vanmorgen moest wassen en dan kan ik het niet aan de lucht laten drogen (of je moet houden van een pluis-hoofd).. En ik ben er 10 minuutjes mee bezig geweest..
|
hoofdluis :o
|
Donkerblond, halflang, scheiding, 't zit vrij nonchalant, ik doe er standaard een miniscule hoeveelheid fudge in omdat gel m'n haar nogal vet maakt.
|
Blond en in een knop op me kop :confused: Van ik zit toch thuis dus niemand ziet me haar dus het maak me niks uit hoe het zit :)
|
Citaat:
|
Me haar komt tot op me schouders, heb vaag roze-rood-oranje-achtig haar (wat ooit 2 dagen soort van roze is geweest), met zowel bruine als licht roze-rood-oranje uitgroei (is geverfde vorige uitgroei :confused:)
T hangt nu los in een soort mislukte scheiding, en charly's angels effect (heb tegen de wind in gefietst..) Ik wil dreads (van die nepdingen)... maar heb geen centjes om ze te laten zetten :( *snik* |
volgens mij is het gewoon blond met een beetje wax er in en het zit toch nooit ;)
|
l'Oreal Studioline FX haarspray, beetje.
|
lang, tot ongeveer tien centimeter over mn schouders, (donker)blond, eigen kleur, nu heb ik het in een scheiding met een vlecht.
|
euhm tis gewassen, dus t staat overeind.
Nix er in, geen zin om m'n haar te doen. |
vet (sta so fro)
|
Citaat:
|
ik heb een staartje in mijn haar
en van gisteren zit er nog van die fructis pssschit gel in, die je haar door de war maakt het is echt waar en mijn staartje staat er heel bol en vrolijk bij, door die restjes pssschit |
wax....
|
lang zwart haar met blonde uitgroei,los (trekt op nix)
|
1 rekbaar afgeknipte zwarte band van een truitje, dat dienst doet als haarband of elastiekje, nu het laatste.
|
Zwart, met wat lokken oranje/rood er door heen.
't zit los, met wat slagen, en Andrelon Hop er door heen. |
gel en los :)
|
Cremespoeling, creme voeding en haarpuntenconcentraat. Het is nu heerlijk zacht en valt mooi. Lang, donkerbruin, steil, die slag zakt er uit namelijk.Het hangt nu los.
|
verf?
|
Citaat:
|
half kaal (nouja, volgens mij zelfs meer dan de helft) + blauw en roze nephaar..
het zit nu in 2 staarten met lilapaarse lintjes en een paarse haarband. en ik heb een pony :) |
heb 'r niets in zitten, en de kleur is momenteel donkerpaarsig. (aubergine oid..)
|
kom net onder de douche vandaan maar tis al wel mooi gekamt met een toll zijscheiding
niet heel lang, zwart stijl haar :eek: :p |
Beetje AH-wax in pony en zwart elastiekje
(y) |
net onder mn schouders. ehm. beetje donkerblond. en er zit haarlak in. veel haarlak. erg veel haarlak. :o
|
2 vlechtjes met veel losse krullenplukken en een wit baretje op.
|
Met een elastiekje en 123730565 speldjes (die je helemaal niet ziet! ) nonchi opgestoken met wat losse plukken
|
Geen speciale kleur heb ik erin (die doe-het-zelf verfpakketjes werken niet bij mij) en het hangt vol volume (vanochtend gewassen!) op mijn schouders. Tijd: twee secondes(n?).
|
euhm ik heb gewoon blond lang saai haar met pony, zit in rommelig knotje, hangt een beetje te hangen. jeeeeej.
|
Min haar zit vast (met een elastiekje) waar ik een minuut aan besteed heb.Het is vorige week weer geverfd: redelijk donkerbruin met een beetje rode tint erin. Het moest goudbruin worden (dat ik liever had gehad nu) :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euh mijn haar is blond ongeveer 5/10 cm over me schouders en heb nu staartje in waar ik misschien 1 minuut mee bezig ben geweest
|
Ik heb het Kinky (y) ;)
Met Junior power Mad gum door de war. Pony, en aan de achterkant uitlopend naar een punt. |
Het is sinds een paar dagen kort dus ik heb er nu mousse en vage soort wax in zitten. En btje haarlak om het in model te houden..
|
een soort van klei :/
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders doe ik het wel hoor :rolleyes: |
M.O.P =Modern organic products
|
Master Of Puppets
|
Mijn haar nu, bovenaan donkerbruin, na 5 cm een streep die blond is en daarna iets donkerderblond/bruinachtig.
Het zit los, trouwens Hoelang ikdaar over gedaan heb? Nou het was een hele prestatie, ik moest er eerst voor in september mijn haar kleuren, dan bleken in november en dan weer kleuren, en dan een tijd niet naar de kapper gaan voila (y) |
mn haar is zwart met zwarte suikerspinnenextensions (5 uur over gedaan ofzo) in 2 staartjes (paar seconde over gedaan)
|
Citaat:
|
Een zwart elastiekje van de Dirk van den Broek. Het zit in een soort rommelknot.
|
bruin, tot mn schouders, met geblondeerde stukken erin enzo.. :) meestal los.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |