![]() |
Doors closed
gemaakt tijdens het luisteren van een aantal liedjes van de doors
hoop dat je hem leuk vind http://www.p-roach.nl/dapoporto/doors.jpg |
hehe
doors zijn bruut, dit plaatje ziet er wel leuk uit, alleen niet echt uberspeciaal ofzo |
doors zijn zeker bruut :) ..
maar het hoeft toch ook niet altijd uberspeciaal te zijn ? gewoon leuk is ook goed voor mij hoor :) |
deze vink nou koel.
ook vanwege de leuke titel en mijn eigen doors idolatie. |
en is dat lettertype wat je gebruikt hebt nou 'Onyx'? Het Nirvana lettertype?
|
Kijk voor de grap eens of je het nummer What If? van de band Guttermouth kan vinden. Een erg leuk liedje over wat er met The Doors gebeurde toen Jim dood was.
LUH-3417 |
leuk ziet er wel professioneel uit (y) alleen die lap tekst is echt pijnlijk om te lezen.
|
Citaat:
maar ik zeg gewoon wat ik er van vind leuk gemaakt, mooi ook wel, maar zeker niet speciaal.. |
Ja is wel aardig :)
Alleen de puntgrootte van 't stuk tekst, vind ik iet-wat klein. Valt moeilijk te lezen. |
Leuk, er loopt alleen een té scherpe lijn langs zijn hand, tussen het lichte en het donkere gedeelte. Vind ik. Maar hij is wel mooi
|
is koel :) en afgezien van de kleine lettergrootte, waarom in het grote stuk bovenaan al die hoofdletters? is imo erg irritant :) maar voor de rest ziet t er koel uit :)
[edit] en die lap tekst had ook wel iets mooier uitgelijnd kunnen zijn :)[/edit] |
ben blij dat ie in de smaak valt :)
|
Citaat:
|
ja mee enes doors heersen... la womannn tekening is geinig nix bijzonders
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |