![]() |
A fish called Wanda?
WIe heeft deze film gezien en wat vond je dr van?
Ik vond m meesterlijk (y) :D J. |
Wha, die was goed ja :) Een hele tijd geleden gezien, echt super :)
|
Geweldig :D (y) Super cast, John Cleese is weer helemaal leuk.
Volgens mij vind ik als enige het 'vervolg' Fierce Creatures bijna net zo leuk. |
melige film, cleese is een van de beste komische acteurs
|
(y)
Fierce Creatures was ook erg leuk, maar die haalde het imho niet bij a fish... |
Fierce Creatures vond ik wel aardig, maar idd lang niet zo goed als A Fish called Wanda.
Micheal Palin is hier trouwens ook erg goed. "Revenge for Wanda!" |
*A Fish called Wanda met kevin Kline en John cleese [ goede acteurs (y)!! ] volgens mij is die film ook meesterlijk ja :D , ook al heb ik hem nog nooit gezien :p *
|
A Fish Called W-W-W-W-W-W-Wanda is inderdaad (y) :D
|
De mooiste momenten waren toch wel de tragische dierenmoorden en de vragen die Kline aan Palin stelt als ie op die stoel vastgebonden zit. Sadistisch, maar wel leuk.
|
die komt echt zóóó vaak op tv, maar op één of andere manier staat de titel van de film mij nogal tegen om hem te gaan kijken.. :D
mss toch maar eens doen aan de reacties te zien.. |
Michael palin is echt zo lief als K-K-K-Ken. :) En ik vind het trouwens erg vunzig dat Otto het doet emt Wanda, terwijl het z'n zus is. Ranzig.
|
Citaat:
Hij zegt dat zelfs op een gegeven moment als ze weer vrijen: ´I would fuck you even if you were my sister´ Misschien klopt de volgorde niet helemaal, maar Wanda is dus niet zijn zus, dat is gewoon een act. |
Citaat:
Ik vind alle stukjes met John Cleese het grappigst. Dat hij russisch praat en Wanda vind dat helemaal opwindend :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |