![]() |
My concerns:
Ik heb de video's teruggekeken en op het moment dat Craig thuiskomt vlak na de explosie waarbij Barbara gewond is geraakt, zijn zijn schoenen picobello in orde, en laat hij geen zandsporen achter op het tapijt. Bovendien zet hij zijn schoenen niet in de kast en/of verwisselt hij zijn schoenen niet. :S Hoe kan dit? Trouwens, Craig heeft vroeger ook al een bomaanslag gepleegd. En nu is hij opeens `geen moordenaar` |
ben je zo n grote fan dan?
|
je mist btw een paar mensen geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Craig en Jake heersen echt enorm! :cool:
|
Vroeger was de serie veel leuker. Nu is de verhaallijn met Craig leuk, de rest niet. Ik kijk niet eens meer elke dag, terwijl ik eerst een ATWT verslaving had. Ik wil James en David Stenbeck terug!
En Mike en Rosanna natuurlijk. En wie er gelijk uit moeten: Jack, Julia, Rose en Jennifer. Simon maakt zijn gebrek aan acteertalent goed met zijn uiterlijk, dus hij mag blijven. Over de schoenenkwestie van Craig: Ik denk niet dat hij het gedaan heeft. Dat zou wel erg voorspelbaar zijn. Wat vinden jullie van het verhaal van Katie en Henry op het eiland? Ik vind het zo ergerlijk, vooral die oude vent, ik kan even niet op zijn naam komen, is verschrikkelijk. |
hij heet cooly
|
Evito, die foto's. :D
Anyway al tijdje niet meer gekeken.. Vond t soms iets té en dan begon ik me aan bepaalde personages te ergeren. :o Waar zijn ze nu mee bezig dan? Bomaanslag geweest maar verder nog iets spannends? |
kewwl.. mijn soapje :D
|
dat met Katie en Henry op dat eiland is zo nep.
laatst had henry een konijntje gevangen dat én sloom én spierwit was. :) en dat voor op zo'n eiland lekker ongeloofwaardig |
ja aan dat konijn ergerde ik me ook echt enorm! maar jeee, ATWt is een heerlijke serie
|
Ik denk dat James de bomaanslag heeft gepleegd...
Nee Craig heeft het vast niet gedaan, misschien was de bom toch niet voor Barbara, of Craig heeft iemand gebeld, maar het moet natuurlijk iemand van ATWT zijn, anders is het niet leuk... Owja, MARGO rullez :D, en Holden ook :) |
hmm ik heb t al een week of 2 niet meer gezien ik vind t een beetje vervelend worden de hele tijd dat gedoe met Craig...en dat met Katie en Henry is al helemaal zo nep als t maar zijn kan blegh...
ik vind Carly wel t :cool:-st trouwens :D oow en Rose is ook geweldig whaha...alleen jammer dat door Rose Lily nu ook veranderd is, soms merk je dat Lily ook ineens wat asocialer praat dat ze dan ff vergeet dat ze Lily is ipv Rose ofso, das wel minder mja... naja ik ga t vandaag maar weer eens kijken denk ik...:) |
Ik heb een hele tijd niet gekeken omdat ik het zo saai begon te vinden. Maar dat verhaal met Katie, Henry en die Cooley is echt ontzettend :D :) :p
|
Ik vind Henry Katie echt geniaal, moet elke keer lachen :)... En Simon heeft der gevonden, nu deed Katie opzich wel lomp en raar, maar ja :)
|
Citaat:
Maar ik meende dat de acteur die James speelde kanker had en niet meer terug zou komen in de serie? |
Ik vind die dochter van Barbara (Jen) echt irritant.
|
Anthony Herrera (James Stenbeck) worstelt al jaren met kanker maar is daar op dit moment weer bovenop.
|
Ik heb ATWT gemaild met de vraag of ze mijn bedachte verhaallijnen wilden lezen en of ze DVDs gingen uitbrengen van vorige seizoenen, maar ze zeiden van niet. :|
|
Ik weet wie die bomaanslag gedaan heeft :cool:
|
ff update... het is toch al lang duidelijk dat Craig iemand ervoor had ingehuurd!! zelf ging hij ff kijken of de moord wel werd uitgevoerd
|
Citaat:
|
Ik vind die serie werkelijk zo langdradig! Alles wat ze binnen een uur zeggen en doen, past makkelijk in een kwartiertje. En dan die vergelijkingen: "Oh James, ik voel me vandaag zo leeg, zo moe. Alsof ik een herfstboom ben waar de blaadjes van af vallen."
M'n moeder kijkt het elke dag. GEK word ik er van! |
Citaat:
Vertel vertel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is James' motief dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
maarre dat konijn sloeg echt nergens op(niet dat de rest wel ergens op slaat, maar je vat um wel he:P) margo is irritant juist...die hele verhaallijn met hoeheetie haar man en Lien vind ik echt dodelijk saai....Jack&Carly daarintegen! (y) en koel dat Lily weet dat holden+kind nog leven. ik wil echt graag weten wie die bom heeft geplaatst! als ik daarop moet w88 zijn we weer 3 maanden verder:| dus, pb mij!:P |
In Belgie draait deze soap niet gelukkig (Neighbours rules ;) ) Maar een soap die al draait vanaf 1956 is toch niet echt geloofwaardig meer hé.
|
Klopt het dat Tom de vader is van Jennifer? Want Hal is het niet... Of is het iemand anders?
|
volgens mij is Hal haar vader hoor:) hoezo d8 je dat..
|
Ik zal even helpen (:D): Darryl Crawford die een aantal jaar geleden in de serie zat (begin jaren '90) is de vader van Jennifer. De biologische vader. Tijdens het eerste (of tweede??) huwelijk van Barbara en Hal ging zij vreemd met hem, en Hal heeft tijden gedacht dat het kind van hem was. Later heeft hij Jennifer geadopteerd...
Tom en Barbara hebben in het verleden wel een relatie gehad, maar dat is al decennia geleden (2 decennia :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen kwam die affaire van Margo (met Eddie?) en ging Tom het huis uit. M&T hadden steeds ruzie en Adam kon er niet meer tegen (ging ook puberen ;)). Dus hij ging bij Hal wonen. Zo ging t toch? :) Ow en Jen heeft nog een broertje Will, woont hij bij zn echte vader? |
Citaat:
Ik zie Adam en Jen eigenlijk nog wel iets krijgen... Behoorlijke spanning tussen hen altijd |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was Johnny Jr. Dixon. Barbara was vijf maanden zwanger toen ze bijna omkwam bij de grote kerkbrand die was aangestoken door Joe Teague, in wraak op Ben. John moest toen kiezen tussen de baby en zijn vrouw die in coma lag. John koos ervoor de baby geboren te laten worden en hij stierf. |
Citaat:
Maar nu jij het zegt weet ik het weer, het was allemaal zeer dramatisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik bedoel meer dat Barbara precies vijf maanden zwanger geweest zou zijn, zulke dingen weet ik niet meer precies. |
jaaa oh my goddd ik kijk het ook hahaha als je eenmaal kijkt kom je er niet meer van af en ik vindt simon echt een kanjer ook met dat accent zo ahhaha ik kijk het ook echt al heel lang echt leukk is dat ik vindt dat katie en simon echt wat moois moeten opbouwen en cooly vindt ik een rare type en jack en carly zijn ook echt (y) en julia mag er van mij uit!!
|
Citaat:
|
lily was vroeger gek?:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |