![]() |
In welke staat verkeren jou schoenen
Mijne zijn behoorlijk aan het ontbinden, en ik kan er niet lkkr meer mee boarden.
En ik loop er ook nog voor lul mee want die gaten zijn ernstig groot, en als het regent dan heb ik natte voeten :P http://www.brezy.nl/roswitha/engine/...r/IMAG0002.jpg |
hmm ze zijn alleen maar heel vies (allstars) en tja, ze houden het nog wel vol :p
de jouwe zijn nogal aan vervanging toe ohhh ennu oude schoenen zijn in deze staat: http://picserv.beyond-reality.nl/get...e.php?id=57835 de schoenen waren toch al verrot (zaten heerlijk trouwens) en toen heb ik ze maar helemaal onder getekent :p |
de mijne zijn er ongeveer zo aan toe als die van jou ... moet maar eens op zoek naar nieuwe....
|
M'n bootschoenen beginnen erg vaal te raken - veel skateboarden met bootjes is ook dom -, maar dat deert niet, aangezien ik binnenkort heel 'alto-verantwoord' skateschoenen aan ga schaffen.
|
Mij schoenen verkeren in goede staat.
|
Oud maar wel netjes.
|
Mwah, kan er mee door, mogen wat schoensmeer hebben..
|
oude docs: vergaard en verteerd na 3 jaar... met grote gaten.
(en toch blijf ik ze dragen :) heb 2 weken terug nieuwe gekocht, die heb ik nu voor de 2e keer aan.) |
Goed...
Alleen zitten er op me witte schoentjes blauwe vlekken van een nieuwe, donkerblauwe broek. En bij mijn hiel is er een beetje voering versleten (van me adidasjes) En mijn nikes zijn gewoon oud, maar niet verrot.. Ik ben "netjes" op mijn schoenen :) |
Mwaaah ze beginnen te slijten :(
|
Citaat:
er zitten zelfs gaten in de zool.. :confused: :p |
In North-Carolina.
Ha-ha, wat 'n lol. |
Citaat:
|
Hehe :) :D
Urm ontopic: ik heb 'n paar zwaaar verrachte adidasjes .. maardiezittenzolekkkuurrrr.. dus draag ik ze af en toe. Als het niet regent. Want het zijn net sandelen. De rest van m'n schoeisel is relatief gatloos. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Mijn All Stars zijn vrij nieuw, maar nu al afgetrapt...dat krijg je na 2 keer uitgaan :s. De rest van de schoencollectie ziet er nog redelijk uit, als het echt niet meer kan, gooi ik ze wel weg (of in de humanabak natuurlijk ;))
|
al best wel oud, maar ze werken nog.
en mijn allstars zijn ook al een beetje vies |
Ligt eraan waar ik ze voor gebruik. Er zitten schoenen bij die zo goor zijn dat ik ze alleen voor mountainbiken gebruik maar over het algemeen ziet alles er vrij netjes uit enzo. (vind het ook niet vervelend om schoenen te poetsen dus dat ik redelijk vaak)
|
Ik heb pas nieuwe skateschoenen en die zien er (nog) goed uit. Mn oude schoenen waren echt té erg, allemaal gaten enzo en helemaal versleten aan de zool...
|
euh....ik kocht ze met aan de linkervoet een scheur over de gehele breedte (nee dat was me toen niet opgevallen), er zitten geen veters meer in, de hielen zijn vrijwel weggesleten (geen leer meer aan de binnenkant en het spul daarachter begint ook te brokkelen) oh en ik ontdek net dat mijn rechterschoen niet meer waterdicht is. onder de veterijzertjes ( :confused: ) zit een gat :S
|
De zool begint nogal te slijten, dus daar ga ik binnenkort even m'n beklag over doen.
|
alle puntschoentjes hebben versleten puntneusjes :D
verder is het meeste 'schoeisel' nog wel in redelijke staat. |
mn kisten van 4 jaar oud zijn redelijk dood... zowel de binnekant als de buitenkant.. krijg ze niet meer zwart met schoenpoets... :o
mn suede achtige schoenen met een hak zijn ook aardig baggerig.. aangezien een keer uitgaan genoeg is om ze niet meer schoon te krijgen.. mn all stars *nee niet die iedereen tegewoordig weer heeft* zijn sinds een goeie schoonmaak beurt weer helemaal schoon :D .. die waren ivm een big party ipv groen meer zwart (n) |
uhm.. mijn undergrounds daarvan zijn de neuzen naar de klote en kloop half op de schroeven omdat de zool versleten is (moet dus maar snel nieuwe zool dr onder laten zetten anders valt er straks helemaal niks meer mee te doen)
mn docs zien er beetje verragd uit maar voor de rest zijn ze nog goed ik moet maar eens aanleren om ze wat vaker te poetsen :o |
tijd voor de schoenmaker
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=86017 |
Citaat:
|
mn kisten zijn 5-6 jaar oud en heb ze 3 jaar geleden al moeten plakken met 2 componenten lijm dat hield nog eens 3 jaar en nu ik heb ze net 2 weken geleden weer geplakt maar er zit nog steeds een gat in de linkerkist :o
|
op de weg naar huis
VAAK! maar nu draag ik andere in deze status http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=86023 |
mwah, mn kistjes kunnen denk ik wel weer wat schoensmeer gebruiken jah.
|
Mijn groene docs (die ik nu aanheb) zijn aan de voorkant niet groen meer, en zitten vol met kreukels en kleine scheurtjes. Maar er zitten geen gaten in. Mijn zwarte hoge docs zijn zo ongeveer nog in staat van perfectie. Mijn skateschoenen missen af en toe een draadje, maar zien er nog erg goed uit.
En tja, mijn allstars zien er uit als afgedragen allstars, maar nog wel helemaal heel (behalve dat de zool een beetje loslaat) |
Citaat:
|
Ik kan de geurvreter oid eruit halen? :D (klein geel rubberig rondje met gaatjes)
zegt genoeg hm? |
Citaat:
ow...da was een geurvreter? kvond het al een wazig dinkse :) naja, me gympen doen het nog goed... en me kisten zijn aardig vaal na 3 maanden lowlandsmodder erop laten zitten.. :D |
mijn skateschoentjes zijn nog wel goed, maar er hangen wel draadjes los en ze zijn niet echt mooi meer maarwel heel erg fijn
mijn oude allstars zijn echt afgeragd, er zit een gat aan de zijkant en ik heb er blokjes op getekend. mijn nieuwe allstars zijn nog mooi. en mijn zwarte docs zijn ook nog wel goed maar die draag ik niet echt vaak meer. |
beginnen wat krasjes in te komen..beetje zonde...
|
mn vans zijn nog goed , ik heb ze ongeveer 10 maanden, alleeen er zitten gaten in de zool bij de hak dat komt geloof ik omdat ik zo beroerd loop :s
|
mijn kistjes... ik heb ze net gepoetst, van buiten glimmen ze.. maar van binnen.. he-le-maal verrot. ik loop er al 2 jaar elke dag op. de hele binnenkant is aan flarden. :(
|
mn gewone schoentjes zijn nog wel in goede staat, ze zijn alleen wel wat valer dan toen ze nieuw waren maar daar kan je niet echt veel aan doen.. mn neposirisjes die ik in tjechie had gekocht doen het wat minder goed, onderkant ligt er bijna helemaal af maar jah ze waren nep en zeer goedkoop dus.. en kheb nog een stel dr martens dingen die een beetje scheurtjes en krasjes hebben en op kleine plekjes de kleur eraf, maar het zijn geweldige festivalschoenen...
|
nou ik heb 3 paar schoenen (die ik draag) en allemaal zijn ze kapot aan de binnenkant aan de achterkant (een hak heet zoiets geloofik) de hele voering komt eruit zetten...heel fijn...ook erg goed voor je sokken op een gegeven moment :( :o
|
Citaat:
En m'n nieuwe broques verkeren in nieuwstaat, maar dat komt omdat ze pas een paar uurtjes oud zijn :D |
mn vans heb k al een hele tijd, en zien dr nog steeds goed uit :)
|
Mijn sneakers zijn aardig versleten,mijn adiddassen zijn nog mooiig.
|
M'n blauwe vans heb ik al 5 jaar en die beginnen het echt te begeven. De zool laat los, er vallen bijna gaten in en de binnenkant(bij de hiel) is weggesleten, maar ze lopen zo lekker. Gelukkig heb ik nog 9 paar andere schoenen voor als ze het echt nie meer doen.
|
ik heb net een week geleden nieuwe skateschoenen gekocht en ik heb nog maar een vlekje kunnen herkennen(dus maar gauw ze ff afraggen in de pit)
|
Mijn schoenen varieren van vergiet tot nieuw :)
|
Mijn Allstars zijn een beetje vies :|
Etnies zijn een beetje bleekjes aan het worden :| En van mijn Osiris ligt de hiel open. |
mn vans beginnen voor los te laten
fucked up dus :) |
Als je eraan ruikt zou je zeggen dat ze in staat van ontbinding zijn...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |