![]() |
lees jij andermans profiel?
Ik vraag me af in hoeverre het echt nuttg is om je profiel af en toe eens bij te werken als toch niemand het leest. dus de vraag van vandaag: Lees jij andermans profiel? en hoe vaak doe je dat?
|
Ik lees soms andersmans profiel. Hoe vaak ligt er maar net aan, dat kan enorm verschillen. Soms ga ik ze ook wel eens voor de lol lezen (dan moet ik me wel heel erg vervelen, hoor ;)).
|
Af en toe, als ik denk iets nodig te hebben daarvan.
|
best wel vaak eigenlijk, meestal als ik iemand quote als ik reply
|
Ik heb de compulsieve drang tot het willen weten en leren kennen van dingen die ik wil weten, en dat is juist het vreselijke van al die profielen. Stuk voor stuk wil ik ze zien.
|
Alleen als ik die persoon wil uitschelden, dan moet ik even kijken wat hij of zij doet voor ik 'gefundeerde kritiek' kan leveren :D
|
Neuh... alleen voor msn-adressen (ook niet zovaak... kheb maar 3 forummers in mijn msn :rolleyes: ) of als ik denk dat iemand uit het westland komt..
|
Hm.. ze zouden eens van die tellertjes moeten
maken, van hoe vaak er in jouw profiel wordt gekeken.. Weet ik gelijk of alles er uitgepleurd kan worden, of dat het de moeite is om er iets leuks van te maken. (voor zover dat kan). ;) Kijk alleen soms bij de mensen die interessant zijn. |
Citaat:
|
Alleen als mensen mij opvallen..
|
Citaat:
|
soms
|
Nee nooit, misschien dat ik er nog wel een keer aan ga beginnen.
|
Soms wel eens
|
Citaat:
|
Eigenlijk bijna nooit.
De meeste forumers hebben het ook maar heel beperkt ingevuld. Als we er nou eens mee beginnen dat iedereen zijn profiel ook invult, zodat het leuk is om te lezen |
Ik kijk vrij regelmatig bij iemand's profiel. Bijvoorbeeld als ik me afvraag waar de persoon woont, of wat voor opleiding degene doet.
|
Af en toe. Als ik een paar keer iets van iemand heb gelezen dat me interesseert dan wil ik fotos zien. Dan kijk ik dus fotos. Vervolgens voeg ik diegene zonder pardon toe aan mijn msn lijst. Ik ben forumstalker. Maar de meeste van jullie weten dat dus al. En als die msn was geweest dan had ik nu (6) getypt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Alleen als ik hem/haar nog nooit eerder heb zien posten, om mijn gevoelens te bevestigen dat hij/zij nieuw is, of als ik denk dat hij/zij in de omgeving woont.
|
ja soms wel. kweet ni wat me daartoe aanzet. iets wat hij/zij zegt waarschijnlijk he. :rolleyes: :)
|
Citaat:
|
Soms
|
Bijna nooit, slechts als mensen opvallen omdat ze extreem gemeen/lief/mooi/enz. zijn of me bekend voorkomen.
|
soms.. kijken waar iemand woont enzo.
|
bijna nooit... hooguit als ik iemand echt leuk vind reageren
nu pas 1 keer gehad :o |
Soms
|
soms
als ik denk dat ik die persoon messchien ken of zo, of als je foto wilt zien |
Hmm, soms als iemand opvalt op een positieve manier. Maar ik kijk er niet echt vaak...
Als ik kijk lees ik bijna nooit het hele profiel, maar alleen waar hij woont, wat voor school/studie ofzow... gewoon om dat te weten als extra toevoeging op diegenes verhaal. |
Citaat:
|
Ik lees ze zeer regelmatig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, als mensen iets opvallends posten kijk ik meestal naar hun profiel..
|
Zeker. Mensen zonder profiel vind ik saai.
Of lijken me dan saai iig. |
Als mensen door hun reply mij nieuwsgierig maken naar hun persoonlijkheid lees ik et profiel jah!!
|
yep en dan meteen kijken naar het fotoboek, kijken wat voor vlees we in de kuip hebben . :D (jaja, lekker plastisch...) :D
|
Citaat:
|
Ik hoop niet dat er nu mensen zijn die denken dat ik serieus een curling en flierljepfanaat ben...
|
Citaat:
'n cu2tje om een beeld te krijgen van iemand of een msn-adres ofzo :) |
soms.. als ik wil weten waar iemand woont :)
|
af en toe, redenen zijn verschillend...
|
Citaat:
|
Soms, naar aanleiding van een post ofzo...
|
Soms en als ik vermoet dat ik bij die gene op school zit, dan moet ik weten wie het is.
|
als ik denk dat ik die gene ken:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |