![]() |
Najib Ahmali!
die gast roeleert!
"als marokaan kom ik graag bij de mensen thuis"! Super!!!! |
Ik heb hem gister gezien in carre, hij was echt geweldig.
Met z'n allen de fabeltjeskrant zingen :p :D en ook zei hij zo aan het begin. "Het is voor het eerst dat er een marokkaan in Carre staat, behalve die 2 overvallers van afgelopen week :p " Kortom, hij is een hele goede nieuwe (y) |
Kheb 'm vorig jaar gezien in Rotterdam. Ik heb nog nooit een marokkaan zo goed een groningse buschauffeur na horen doen :D
|
*Najib is leuk en goed!!! ik de show verleden jaar gezien hier in haarlem en ik hem nog ontmoet heel aardig [handtekening + zoen gehad :D ]
maar hij is zeker goed (y) vooral als hij die type'tjes gaat doen..* |
Ik heb hem alleen nog maar op tv gezien. Ik zou hem graag een keer in het theater zien. Weet iemand wanneer hij misschien in of om Eindhoven speelt?
|
Ben naar zn laatste show geweest en die was weer geniaal zo als al zn vorige :D (y)
"Heeeeeeee hassan...broodje" "Heeeeeeee meisje....heee meisje....hoor je me niet...heee hoer!" :D |
Die gozer is echt (y)!
Ik zag 'm laatst weer bij de try-outs in de Leidse Schouwburg van 25 jaar Leids Cabaret Festival. Hij doet echt de beste imitaties. Die gast kan echt van alles nadoen: een helikopter, een radio, meneer de Uil, en Hans Teeuwen (hij kan Hans Teeuwen haast beter nadoen dan Hans Teeuwen zelf!). En dan dat Fabeltjeskrantliedje: 'want daarin staat precies te lezen, wie er aan het spuiten is en aan het chinezen.' Schitterend! Maar het allergeweldigste vind ik de manier waarop hij de vooroordelen over Marokkanen op de hak neemt (zie bijvoorbeeld de grappen die gegennazis en mrhanky citeren). Ik hoop dat hij een blijvertje is, en stiekem hoop ik zelfs dat hij ooit elk jaar de oudejaarsconference mag doen. |
Ik geloof dat ik hem zag in het zuidpleintheater; vooral het stuk waarin ie in die winkel loopt is gaaf! :D
|
Eind juni is ie in Carre en ik ga er heen!!!!!
|
Er is op zondag 22 juni a.s. een extra voorstelling bijgeboekt in Koninklijk Theater Carré te Amsterdam.
De allerlaatste kans om "Freefight" in Nederland te zien!! Vanaf 1 mei a.s. start de voorverkoop. Kaarten kun je bestellen via het bespreekbureau, telefoon: 0900-2525255. Bestel op tijd want "Vol = Vol" !!! Kan ook via www.theatercarre.nl |
Ik heb hem wel eens op tv gezien. Hij is wel grappig :)
|
paar jaar geleden gezien met cabarfestafette (o.i.d.)
kan me niet meer herinneren wat ik er toen van vond.. maar kzag een hele tijd terug ook die voorstelling op de tv.. erg goed :) |
|
hmmz... idd vette shit die marokkaan :P
|
Die gozer is inderdaad fantastisch... :cool: (y)
|
ik heb nog nooit van hem gehoord. :confused:
ook al zegt die naam me wel wat. je hebt mazzel dat deze topic is uitgegroeid tot een zinvolle topic, want je bedoeling was dat niet echt :p ;) |
najib is :cool: ....ben naar freefight en *denkdenk* die voorstelling daarvoor geweest... :D
|
ik ben ook naar freefight geweest, briljant!
|
Egt vette gast, ben er met tegensin naartoe gegaan voor school, maar kwam er egt lachend en gierend uit... wel jammer dat ie een beetje doordraafde over die kat.. beetje een saaie rode draad, maja, dat is mijn mening
|
Najib is echt super, 'kheb hem een paar keer op tv gezien en hoe die gozer kan imiteren! Niet normaal!
|
hij is echt (Y)
|
Jaaaa! Hij is cool!!! Hij is bij ons op school geweest!! Super!! Topgast! Fabeltjeskrant was zeer goed gevonden! :D
|
Gave gast. Zijn imitaties van een piloot ("I'm the co-pilot, it's my first flight." "I'm the captain, it's my first flight too!") en van een DJ zijn geweldig. En die gast kan beatbusten.. niet normaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |