![]() |
Ontmoeten
Morgen ga ik voor het eerst de ouders van mn vriendje ontmoeten.. HELP!!!
wat als ze me nou niet aardig vinden? Loontjuh :D (die graag heeft dat mensen haar aardig vinden) |
Dan heb je een probleem. ;)
Zolang je niet al te raar doet, is er geen reden om jou niet aardig te vinden lijkt me.. |
=> L&R
Dan niet...boeiend |
Ik kan me niet eens meer echt herinneren hoe het was :o, was niet vervelend ofzo
|
Spannend, doch onbelangrijk.
|
Dan heb je pech :D
|
dan vergaat de wereld
|
Effe lekker gaan janken :)
|
Citaat:
|
Gedraag je gewoon zo normaal mogelijk maar blijf wel jezelf, dan is er nix aan de hand :)
|
Zolang je je 'normaal' gedraagt en niet te asociaal doet (dat ben je vast niet :p), is er niets aan de hand. Die jongen heeft qua vrouwen waarschijnlijk dezelfde smaak als z'n vader, dus zijn vader zal je iig accepteren :P. Zijn moeder lijkt misschien wel op jou, dus dat is dan ook meegenomen :P
|
Ze vinden je heus wel lief, wees daar maar niet bang voor.
|
Dan sluiten ze je op in hun kelder.
|
gewoon zeggen dat je van de west-side bent, respect alom!
|
Citaat:
maar ff Ontopic, Loontje, lieve schat, moet geen probleem zijn, neem voor het geval dat gewoon je woordenboek mee, en vlucht anders naar een pc en pb me maar over je probleem :o , ;) :p :D |
Gewoon jezelf zijn en af en toe een beetje slijmen ;)
|
lekker spontaan doen... dat vinden de meeste ouders helemaal geweldig :D
|
Nou, ik heb ze dus ontmoet..
ze zijn echt superaardig en hij heeft een heel leuke hond en zn broer had ik maar heel even gezien maar die leek me ook heel aardig en ze zijn lekker gek, dus ik pas daar wel :P t ging goed.. hoop dat ze me aardig vonden.. |
Citaat:
|
Wees gewoon jezelf! Als ze je dan niet mogen.. dan hebben ze pech! Zolang je vriendje je maar mag, toch?! :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |