![]() |
Hoeveel x moeten jullie zeiken in de toilet
Hey, hoeveel keer moeten jullie zeiken in een toilet als het om een week gaat? Vraag me ff wat af dus. <-- Serieus vraag (of naar lichaam en gezondheid verplaatsen)
Greetz XC |
1. L&G
2. Je brengt het zeer onaangenaam 3. 60 Keer denk ik |
rare vraag> ik denk rond 50 tot 60 keer
|
Kleine zeik en grote zeik apart graag ;)
Greetz XC |
Citaat:
lol 60 Keer kleine zeik en 7 keer grote zeik? :D lol |
jees wat zeiken jullie veel :eek: ik ziek gemmiddeld maar iets van 30 x per week, of zelfs minder, met grote boodschap is dat 7 x groot plus die 23 maakt 30 ofzow
|
Citaat:
echt veel te weinig hoor misschien moet je wat meer drinken ik drink ook wel 3 L water per dag plus nog wat ander spul! |
Citaat:
|
Al dat gezeik ook altijd! :(
|
'k heb geen idee...:confused:
|
hmmmz 3/4x per dag denk ik, dat keer 7, is dus tussen de 20 en 30 keer.....
Naja.....ik drink ook niet bepaald veel, hooguit 2-3 l per dag, laatste tijd probeer ik meer water te drinken :) (ow ik heb trouwens ook een behoorlijk grote blaas hoor ;) ) M'n vriendje gaat ongeveer 1x per dag naar de wc, dat spoort pas niet :S :eek: |
Wat heeft dit in vredesnaam met Sexualiteit te maken???
Heel weinig volgens mij. -> L&G. |
50 keer ofzo :confused:
|
ik ga echt niet meer dan 3 of 4 keer op een dag naar het toilet hoor!! sommige dagen zelfs maar 2 keer!! heb wel andere dingen te doen hoor weet je!!!
|
Houden jullie allemaal bijhoevaak je per week naar de wc gaat? tja, dakan...
nouwja, ik denk dat ik perdag 6 of 7 keer naar de wc ga, en das per week... zeg ongeveer 50 keer... |
Citaat:
|
hmm drink de laatste tijd heel veel water, dus moek ook veel meer naar wc toe... en alsk bier op heb ook heel vaak..
denk iets van 7x per dag ofzo.. soms nog wel vaker.. en soms ook maar 2 keer ofzo |
ongeveer 30x om alleen te plassen..
|
Als ik ongesteld ben veel meer.
|
Uh 1x per dag? Soms 2, soms 0. Ik denkt dus 7x per week
|
wat moet je met deze info??:confused:
wat kan het jou nouw boeien hoe vaak iemand naar het wc gaat op te plassen.:confued: ik ga 4 tot 5x per dag. |
Ik zal het voor je bij houden ok :rolleyes:
|
ik plas maar 2 of 3 keer per dag maar ik drink ook maar dan een halve liter per dag.
en dat is voor de duidelijkheid niet te weinig voor mij. ik ben 100% gezond, nix mis met mij, ik heb gewoon niet veel vocht nodig. |
Citaat:
|
ik drink 3 liter water op een dag en nog wat melk plus veel fruit en groente waar ook veel heel veel vocht in zit het is momenteel niet leuk meer hoe vaak ik naar de wc PER DAG (en PER NACHT) moet ik zou 't niet eens kunenn tellen denk ik.
interessante vraag zeg :rolleyes: |
2 keer maximaal ik hou het meestal gewoon op. En lekker ouderwets schijten maximaal 1 keer. Ik vreet ook niet als een bootwerker. Maar heb nu ook weer geen anarexia ofzo. IK wil gewoon mn mooie lichaam houden
|
8x op een dag denk ik en met uitgaan reken ik alleen de zaterdag...14x :)
dus zon 62x kan wel kloppuh |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |