![]() |
plassex
welke vrouwen of mannen hebben hier aan plassex gedaan
ik ben benieuwd hoe jullie er mee zijn begonnen en hoe jullie het precies doen? |
ga op kazaa zoeken
ik weet het niet ik denk smerig |
Ahum en wat is plassex? :rolleyes:
(kan maar bijleren é) |
Citaat:
|
Bij mij zal 'gewone' sex waarschijnlijk al vrij snel eindigen in plassex gezien ik bij opwinding/masturberen of iets dergelijks enorm ga plassen.
|
Och, niets mis mee, plasseks. Lijkt me wel koel.
|
Eeeeeew ok...mja ook nie echt mijn genre
|
Nee, dat lijkt me absoluut niets voor mij.
|
oewh lekker warm over mekaar heenpiesen..
ik vind het zeer ziekelijk dat mensen dit doen ECHT HOOR net als POEPSEX komop he |
haha lijkt me ook niks.. echt smerig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iehw! K vin het smerig... K zie sex als iets waarvan je geniet en k snap niet dat mensen van pis kunnen genieten
|
In tegenstelling tot wat veel mensen denken en beweren;
plassex is niet smerig wat bacterien betreft. Plas is namelijk volledig steriel als het je lichaam verlaat. Het is dus in principe te vergelijken met een schoon, dun en warm straaltje water. |
Studentje
Wat is er ziekelijk aan? Dat jij het niet leuk vindt, betekent toch niet dat het ziekelijk is? Denk eens na voor je wat zegt. Ik zou het ook niet doen, maar om het ziekelijk te noemen, vind ik een beetje ver gaan uhm dat je je behoefte op elkaars hoofd doet vind ik ziekelijk, spijt me als je je aangesproken voelt hoooor |
Citaat:
|
nooit gedaan, ik zou er niets op tegen hebben als 't in de douche gebeurde, al lijkt het mij niet echt een 'extra' oid...
|
Dat lijkt me echt vies! Het is niet zo dat ik niet ruimdenkend ben qua sex maar ik moet er niet aan denken om te worden vergeleken met een urinoir.
xxx Kronkel |
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, persoonlijk zou ik nooit aan plas- of poepsex doen. maar ja, als iemand het lekker vind.. ok. zolang je maar uit mijn buurt blijft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ging dat echt zo? :o |
ey joh kom es hier kmoet pisse!!
tis maar waar je van houd he :rolleyes: |
he ikheetfroukje zou ik je mogen ontmaagden op plassex gebied?
|
ik moest een keer plassen tijdens de sex, maar om dat nou plassex te noemen, nog n hels karwei om een beetje in de wc te mikken trouwes toen :)
|
Ik denk dat ik voor iedereen spreeek
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrk pfoew daar gaat mijn avond eten :( :mad: |
Citaat:
Ontopic: ik heb het nooit gedaan. Wil het wel eens proberen eigenlijk, misschien is het wel leuk (lekker kan ik me niet zo voorstellen eigenlijk) |
Citaat:
|
nou ik heb met m'n vriendin de meest extreme dingen gedaan op seksgebied, maar dit... nee dank je
alhoewel misschien onder de douche ofzo :D haha nee moet er niet aan denken, lijkt me ook totaal niet geil ofzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |