![]() |
Voorgedraaide joints
Ik heb er vandaag maar eens eentje gekocht om te proberen tijdens de paddo avond morgen
'herbal fantasy' schijnt goed te zijn in combinatie met paddo's maar wat je allemaal niet hebt... passiebloem, supermix, love, trance, space, k weet niet wat nog meer... iemand goede ervaringen met bepaalde joints? of hou je niet van voorgedraaid spul? |
zelf draaien, dat geeft het beste resultaat
|
voorgedraaide niet nemen!!!!
zit altijd vet weinig in.. kan je beter zelf draaien:) |
Ik weet niet hoe 't zit met 'herbal fantasy', maar als je nu een passiebloemjoint van te voren had gerookt, komt het effect van de paddo's (vanavond) echt vele malen harder aan!
|
In welk opzicht is een passiebloemjoint dan anders dan menig andere joint?
en ach, je moet alles een keer proberen... (hij ruikt een beetje naar thee, trouwens) oeps :D |
Citaat:
|
hmz... ook maar een keertje proberen dan
ik denk dat ik nu maar weer eerst paddos ga vreten en pas als t effect een beetje weg is, de joint ga opsteken ging vorige keer perfect. ging zwaaar hallucineren armen die eraf draaien, en gezichten die eraf druipen enzooi... |
maar ook wel eens andere voorgedraaide geprobeerd dan?
|
voorgedraaide vind ik meestal echt slecht. veel te dik en kword er bijna niet stoned van (n)
verder geen idee hoe dat met paddo's is |
draai zelf, en tijdens paddo's blowen maakt niks uit. de paddo's overheersen toch verreweg.
k kan trouwens zelf nooit joints draaien als k paddo's op heb, k vergeet dan altijd waar k ook weer mee bezig was :D |
Citaat:
Even erover nadenken en dan nog eens uitleggen want k ben nu wel benieuwd. |
Citaat:
|
Dankje, dan zal ik er maar effe mee w88.
|
Citaat:
ik kan je hier niet volgen. MAO helpt het lichaam giftige stoffen onschadelijk maken. als de productie van MAO geremd wordt (MAO-remmers) dan zal het lichaam dus meer moeite hebben met het verwijderen van de psilocybine (en de andere werkende stoffen) uit het lichaam, waardoor de trip dus harder aankomt. |
Was een reactie op Birthmark, die had zich vertikt/verdacht maar ik snap het al.
|
Dus tis een remmer-remmer :D
|
niemand geeft antwoord op mn vraag...
boeiuh... |
Citaat:
Citaat:
|
Ga je joints halen bij Kadinsky in Amsterdam.
Vraag maar aan Wasp. Tering sterk die wiet. |
In voorgedraaide joints stoppen coffeeshops meestal de meest gare wiet. toen de vader van een vriend van me zijn buitenwiet verkocht aan de No Name (coffeeshop in Utrecht) werd zijn tamme buitenwiet gebruikt voor de voorgedraaide joints. Zelf heb ik een twee jaar terug stukjes vingernagel in mn voorgedraaide gevonden.
|
Citaat:
|
Ik weet niet of dit al gezegd is maar ik denk dat de topic starten ipv van voorgedraaide kruiden joints bedoelt.
Jullie denken allemaal aan die ranzige over-priced kutzooi van de coffeeshop. Nee echte joints moet je zelf draaien ;) (maar kruidenjoints haal je bij de smart :p) |
Ik vind voorgedraaide joints maar eng, je weet nooit precies wat er in zit en hoeveel. In 2 jaar blowen, maar 1 keer out gegaan en dat was ook de enige keer dat ik een voorgedraaide had gesmoked.
|
wij hebben welles een voorgedraaide uitmekaar gehaald en er zat vanalles in piepschuim onder andere...en er zat bar weinig wiet in..en je krijgt ook vaak koppijn van voorgedraaide schijnt!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |