![]() |
Wanneer komt gilmore girls weer terug?
:confused:
|
nja, dr komen eerst nog een boel afleveringen van Everwood.. 10 ofzo.. en dan misschien?
Ik dacht ook dat ik ergens gelezen/gehoord had dat het in het najaar pas terug zou komen.. |
komen ze ooit nog terug dan?? ik dacht dat ze waren gestopt
|
Ze komen toch wel terug :eek:
Ook al begint Everwood leuker t worden, Gilmore Girls is cool! Kunnen ze t niet allbei op dinsdag doen, net als Charmed, Buffy en Angel enzo ;) |
Citaat:
|
Aan het einde van de vorige serie zeiden ze dit najaar, dus dan zal het wel. Dat duur nog best lang. :( (n)
|
Maar ze zeiden ook dat Buffy dit najaar terug zou komen...
*wil Everwood en Gilmore Girls op 1 avond* |
Everwood en Gilmore Girls op 1 avond... DAT zou nou eens een puik idee zijn.. (y)
|
Ja ik wil dat dat weer terug komt! :)
Weg met Everwood! :cool: |
Citaat:
|
IK WIL OOK GILMORE GIRLS TERUG!!!ˇˇ en buffy natuurlijk
maar gelukkig komt charmes elke dag me so happy |
CharmeD, slim klein zusje van me ;)
Ik vind Gilmore Girls leuker dan Everwood, maar als het allebei op een dag komt zou dat fijn zijn :) |
Citaat:
|
vorig jaar stopte gg ongeveer in maart, dit jaar in december... dit jaar begonnen de uitzendingen weer in oktober ofzo toch? misschien dit jaar dan wel drie maanden eerder. dat najaar is echt gelul trouwens... net5 zegt heel vaak dat soort dingen maar ze houden zich dr nooit aan.
|
Citaat:
ik zit niet te wachten op een domme dozen serie, geef mij everwood maar :o |
Citaat:
mrja van mij mogen ze dat angels wel wegdoen en daar gilmore girls voor in de plaats doen |
Daarom zei ik dat juist; om aan te tonen dat de geschatte tijd van terugkeer niet per definitie de juiste is.
|
Komen nog maar vier aflevringen van everwood, en net5 moet het toch met iets opvullen dus misschien...
|
nooit hoop ik :)
|
Citaat:
|
Er komen echt nog maar 4 episodes van everwood, ze zijn in usa nog niet met nieuw seizoen begonnen en hoe leuk everwood ook is, het haalt het niet bij gilmore girls
|
Everwood is ook echt leuk ja.. Maar Gilmore girls zijn toch nog wel ietsjepietsje leuker!! (y)
|
Citaat:
maareh.. kan het niet gewoon na everwood ofzo? zo heel veel boeiende programma's hebben op dinsdagavond op net5 niet... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe mij maar dinsdag Everwood+Sex and the City+Will&Grace-omdat-de-hond-dan-uit-moet+Gilmore Girls en op woensdagavond Charmed+Buffy+Angel-voor-wie-dat-leuk-vind
:) |
Citaat:
|
Citaat:
Geen idee wanneer ze terug komen. Vond t altijd wel leuk en grappig. :) Maar ik vind Everwood ook leuk dus. Btw dat idee van beide series op een dag bevalt me wel. :) Ow en dan Will&Grace en evt. sex and the city ook op die dag! :) |
Citaat:
|
Hadden ze nou S2 afgemaakt? Of waren ze al bezig met het begin van S3? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil geen bedrijf meer hebben met jou! Lullert :mad: ik stap er nu uit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stem ook voor everwood en girlmore op 1 avond :) > woh dat zou echt dé perfecte tv-avond zijn :) >kijkt gelukzalig bij de gedachte<
en zelfs als ze nog geen nieuwe afleveringen hebben ofzo van gg, herhalen is echt niet erg hoor :) |
als ze dan everwood maar als eerst uitzenden, dan kan ik tenminste vroeg naar bed :o :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |